Filters

10

Top!

Fijne bezorging en aardige bezorger !

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
1

Bagger slecht

Er staat dat mijn pakketje is bezorgd, dit is echter totaal niet het geval. Maakt een bezorgservice wel erg gemakkelijk. Simpelweg op het knopje bezorgd drukken en er maar aan geloven.

  • Aanbevelen? Nee
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
10

keurig pakketje snelle levering

milieuvriendelijke wijze van levering bevalt me prima. Snel en netjes geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
1

Pakket niet bij ons bezorgd

4 avonden zitten wachten omdat het bezorgd zou worden. En dan uiteindelijk op dag 4 terwijl ik gewoon aan de keukentafel met de gordijnen open zat stond er ineens bezorgd bij de track& tracé code. Na bellen met klantenservice en navragen bij buren bleek het bij een van de buren afgegeven. Zonder enige communicatie naar ons toe of een briefje in de bus. Vorige keer werd het pakket ook heel laat bezorgd pas om 22.15 uur. Wat een onprettige tijd is voor mensen met kinderen en te laat om nog aan te bellen. Al met al een zeer onprettige ervaring en wij kiezen ervoor om niet meer als optie te kiezen voor laten bezorgen door fietsbezorgers.

  • Aanbevelen? Nee
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
10

Erg goed!

Snel. Keurig geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
1

SLECHT GEWOON VOOR DE DEUR GEZEG

We waren niet thuis!!! Achterlijk om het pakketje voor de voordeur te zetten . Het pakketje stond gewoon open en bloot. Terwel we niet thuis waren . Dan neem je het weer mee terug! Iedereen kon het pakketje pakken!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
1

Slecht

Ik heb aangegeven leg maar voor mijn deur. Nu is het alsnog bij m’n buren bezorgd en probeer ik al 2 dagen mijn pakket te krijgen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
1

Is nooit geleverd.

Pakket is nooit aangekomen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
1

Pakket afgeleverd bij de buren terwijl ik thuis was.

Erg jammer.

  • Aanbevelen? Nee
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
10

Netjes op tijd

Zat in de brievenbus dus persoonlijk heb ik hem of haar niet gesproken

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
10

Heel goed

Het was er snel het pakket was verwacht tussen Vrijdag en maandag en hij was er vrijdag avond all

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
10

Keurig binnen het aangegeven tijdspad geleverd

Keurig binnen het aangegeven tijdspad geleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
1

Waar is mijn pakket dan er staat geleverd heb niks ontvangen

Mijn bestelling niet ontvangen

  • Aanbevelen? Nee
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
1

Zo slecht!!!

Er is een pakket geleverd bij 1 van de buren blijkbaar want ik krijg een mail dat mijn pakket is bezorgd maar ik was zelf niet thuis. Er is ook geen briefje in de brievenbus gedaan bij welk nummer ik mijn pakket kan ophalen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
10

Mooi tijd

Vandaag mooi op de tijd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Beide. Over de bezorging en klantenservice
10

Geweldige service

Keurig op tijd en met een glimlach. Helemaal top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
10

Netjes, op tijd, milieubewust

Mijn breekbare pakket is keurig bezorgd zonder kleerscheuren! Nette, aardige bezorger!

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
10

Perfect

Netjes op de afgesproken tijd, werd netjes gebeld .

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
10

Aardig en correct.

Xx

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
10

Snelle bezorging en aardige koerier.

Ik zou het zeker aanbevelen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
10

Super

Supersnel, vriendelijk, fijn en duurzamer

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
10

Optijd en vriendelijk

Hele fijne bezorger, leverde mijn pakketje precies zoals aangegeven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
10

Erg goede fietskoerier

Binnen de aangegeven tijd bezorgd ! Zeer vriendelijke leuke jonge koerier! Prima werk gedaan!

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Beide. Over de bezorging en klantenservice
7

Goed

Op tijd bezorgd maar geef svp seintje als het in de brievenbus ligt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
8

Gewoon prima

Geen bijzonderheden

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Beide. Over de bezorging en klantenservice

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.