Filters

2

Niet tevreden

Sinds jullie bij me bezorgen hebben jullie nog geen één maal op tijd bezorgd! Elke keer krijg ik een mail ze komen vanavond en elke keer komen jullie dat niet na! Met een mailtje het lukt toch niet ???Om vervolgens de andere dag gewoon aan de deur te staan zonder tegen bericht. Hopelijk doen jullie wat met de beoordeling want niks is zo belangrijk als klanten tevreden over je zijn toch?? Moet wel eerlijk vermelden dat de bezorgers vriendelijk zijn . Dus fietskoerier kom op en zorg dat er positief over jullie bedrijf gedaan kan worden want jullie reviews zijn tot nu toe heel slecht.

  • Aanbevelen? Nee
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
10

Zeer goed!

Sneller bezorgd dan was aangegeven door een vriendelijke bezorgster.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
10

zoals alijd prima

duidelijke info, doen precies wat ze beloven

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
10

prima

goed doel

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
1

Slecht

Terwijl ik de bevestiging binnen heb om het pakket op een ander momenteel te bezorgen komt er twee uur later een bezorger die het pakket bij de buren afgeeft.

  • Aanbevelen? Nee
  • Waar gaat jouw ervaring over? Beide. Over de bezorging en klantenservice
3

Het pakket is bij de buten bezorgd, zonder mededeling aan mij dat het daar bezorgd is.

Toevallig kijk ik on de track en trace en zie dat het bij de buren ligt. Stel voor dat jullie een briefje achterlaten als je ergens anders bezorgd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
10

Snel en vriendelijk

Snel en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
10

snel, duurzaam en vriendelijk!

En de track and trace is nauwgezet en geeft goede indicatie van de precieze bezorgtijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
10

Vriendelijk en meewerkend

De bel deed het niet en ik woon in een appartement. Aangeven of er gebeld kon worden. Dit was nettjes gedaan en het pakket wat prima afgeleverd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
8

Volgens afspraak

Prima op tijd en netjes afgeleverd. Milieu vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
10

Duidelijk en komt afspraken na

Meerdere malen al ervaringen gehad en altijd goed gegaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
10

Oplossingsgericht

Mijn pakket stond helaas aangemeld op ons oude adres. Via de app kon ik het bezorgadres niet meer wijzigen. Vervolgens klantenservice gebeld. Na relatief lang wachten is het bezorgadres snel gewijzigd en nog dezelfde avond bezorgd op het juiste adres. Top! Bedankt voor jullie flexibiliteit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Beide. Over de bezorging en klantenservice
10

Hele snelle en vriendelijke bezorging!

Hele snelle en vriendelijke bezorging!

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
10

Geweldig

Doen wat ze beloven! En Vriendelijke Bezorging!

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Beide. Over de bezorging en klantenservice
10

Goede bezorging

Vriendelijke bezorger en mijn bestellingen beide tegelijk en ruim optijd bezorgd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
10

Goede, eigentijdse service

Alles perfect; prima binnen het aangekondigde tijdblok, inclusief een verzetting van mijn kant die naadloos was geregeld. Ik ook meer opties om het bezorgingsmoment naar te verzetten dan bij de meeste koeriers die met busjes werken, Fietsen blijft de meest duurzame mobiliteitsoptie dus goed dat deze ook actief wordt gebruikt voor de bezorging.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
10

Helemaal top

Aaah wat een aardige man aan de deur. Iets ouder dan de normale koeriers en daarom echt een duimpje voor deze meneer. Ontzettend aardig en een grote glimlach op zijn gezicht. Hij heeft mijn avond gemaakt :)

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
10

Prima initiatief uitstekend uitgevoerd

Lekker vlotte uitlevering met een vrolijk: "Heb een fijne avond!"

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
10

Super idee

Heel leuk je pakket bezorgt door een jongen op de fiets.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
10

Mooie groene service!

Pakket ruim op tijd en uniforms zien er mooi uit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
10

Snelle goede vriendelijke service

Goede en snelle service. Waren binnen de opgegeven tijdschema. Mijn adres stond verkeerd (eigen fout). Na een vriendelijk en snel telefoon gesprek met de ks kon het pakketje dezelfde dag nog binnen komen naar het juiste adres. Me een happy customer :)

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Beide. Over de bezorging en klantenservice
10

Blij mee

Super snel

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Beide. Over de bezorging en klantenservice
10

Vriendelijke bezorger!

Hele vriendelijke bezorger die niet te beroerd was om mee te denken, echt top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
8

prachtig hoe ze aankwam met de fiets, alleen had ik wel graag eerder uitleg gekregen erover.

Ik had nog nooit gehoord van fietskoeriers, en cooking life had mij niet verteld van te voren dat het met fietskoeriers ging. Wel kreeg ik later een bericht erover, maar wist toen nog niet hoe lang het zou duren. Ik had vrijdag besteld, en het is maandag bezorgd. De mevrouw vertelde dat het van Groningen naar Deventer ging met elektrische auto, en van Deventer naar Zutphen ook met elektrische auto, en dan op de fiets naar mijn huis. Ik vind het qua CO2 neutraal dus wel heel goed, en ook dat er op de fiets is bezorgd vind ik heel goed. Is beter dan al die busjes. Ik vond het niet erg om het pakje een dag later te krijgen, ik had het alleen eerder willen weten. Dank u wel voor de prima service. Echt super dus en heel interessant want ik wist niet dat dit kon. Marianne

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
10

Super die fietskoerier.

Geweldig idee om pakketten met de fiets te bezorgen. Natuurlijk veel minder vervuilend, milieuvriendelijk. De bezorger was zeer vriendelijk, het pakketje werd met een glimlach overhandigd. Klasse.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.