Ik heb helaas 1,5 week op mijn pakket moeten wachten omdat het steeds op momenten werd bezorgd dat het niet goed uitkwam, of ik was thuis en alsnog werd het niet bezorgd. Uiteindelijk is het pakket bezorgd, maar niet persoonlijk - is gewoon beneden in de centrale hal neergelegd, zonder het aan mij te overhandigen. Dan hadden ze dat de eerste paar bezorg pogingen ook al kunnen doen. Ik zou niet snel weer door Cycloon laten bezorgen door de beperkte bezorgopties.
Hoi Marleen, Dat is zeker niet de bedoeling, mijn excuses voor deze vervelende situatie. We vinden het fijn dat je de tijd hebt genomen om deze review te plaatsen, hier kunnen we weer van leren. We gaan dit meteen bespreken met de koeriers in Amsterdam. Fijne dag!
er werd 2 keer kort na elkaar lang aangebeld (kon niet eens naar de deur lopen) en toen ik die opendeed was de bezorger al op zijn fiets aan het weg rijden,naar de deur lopen kost letterlijk nog geen 10 sec...dus niet blij mee,toen we riepen naar hem werd er gezegd ja ik heb het al in de brievenbus gepropt...ja natuurlijk en bedankt he...een nintendoswitch spel van 60 euro,geen goede service en zal voortaan dus opletten met een bestelling dat het niet door een fietskoerier word gebracht.
Goedemiddag, Dat is zeker niet de bedoeling, mijn excuses dat het op deze manier is verlopen. Ik heb meteen een mail naar de koeriers in Wassenaar en deze review bijgevoegd. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om dit te melden, dit houdt ons scherp en hier leren we weer van. ^A
Mogelijkheid om bezorgtijden aan te passen
snelle levering
Snelle service en een vriendelijke bezorger
er was een andere bezorg datum opgeven. dus ik was niet thuis doen het pakket werd bezocht.
Hoi Teun, Bedankt voor je bericht. Als we veel pakketten hebben, proberen we de pakketten soms ook overdag af te leveren als we in de buurt van uw huis zijn. Dit om verdere vertragingen te voorkomen. Maar ik kan me voorstellen dat het verwarrend is, mijn excuses voor het ongemak. ^A
Vriendelijke en nette bezorger
De fietskoerier komt heel mooi op tijd en op de tijd die was doorgeven. Erg aardige bezorger prima service! Heb ook al eerder een positieve ervaring gehad met bezorging door Cycloon en leuk/goed dat het bezorgen met de fiets gebeurd.
Positief, fijn dat dingen ook met de fiets bezorgd worden.
Mijn pakket was op verkeerde adres geleverd. - echt slecht: geleemal andere numer.
Hoi Justyna, Ik kan me goed voorstellen dat dit heel vervelend is en uiteraard niet de bedoeling. We zullen deze review meteen doorsturen naar onze bezorgpartner in Rotterdam. Mijn excuses voor de verwarrende communicatie. ^A
Snelle bezorging,goede service, goed ingepakt
Hoe dat?? Geen problemen met onze bel, want een ander bezorgbedrijf heeft vandaag ook wat bezorgt en geen problemen gehad.
Allereerst heb ik geen enkel bericht gehad dat mijn pakket zou komen, laat staan wanneer het zou komen. Uiteindelijk via de verkoper (Dopper) een track & trace code gekregen na contact met de klantenservice. Volgens de code zou het pakket eerst maandag tussen 18.00 en 22.00 komen. Rond 17.45 stond er al dat ik niet thuis zou zijn en de bezorging dus was mislukt. Dit terwijl het een kwartier te vroeg was en ik bovendien gewoon thuis was (mijn bel werkt prima). Uiteindelijk is het pakket dan woensdagavond toch bezorgd, maar wederom heb ik hier geen enkel bericht over ontvangen. Als alleenstaande vrouw is het niet fijn als er 's avonds laat ineens nog wordt aangebeld en je dus eigenlijk niemand verwacht. De bezorger zelf was wel erg netjes en vriendelijk, dus daarom niet de slechtst mogelijke score. Op het gebied van de customer journey nog meer dan genoeg winst te behalen.
Niet thuis (helaas) gedumpt voor de deur bij 41C, alle 3 mijn pakketjes. (Heb er een foto van).
Goedenavond Sergio, Wat vervelend om te horen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Zou jij contact met ons op kunnen nemen via de klantenservice? Dan kunnen wij jouw klacht in behandeling nemen. Excuses voor het ongemak. ^C
Bezorger heeft op het verkeerde adres het pakket afgeleverd. 79 aan getoond 79a bezorgt
Goedenavond, Heel jammer om dit te lezen. We geven het door zodat we hier beter op kunnen letten! Excuses voor het ongemak. ^C
ik ben tevreden van jullie bezorgen.
Staat dat het pakketje is afgeleverd maar niks ontvangen, niet getekend en de buren ook niks…. Ben benieuwd waar het is afgeleverd…
Goedenavond Antoinette, Wat vervelend om te horen dat jij jouw pakketje nog niet ontvangen hebt. Zou je contact met ons op willen nemen via de klantenservice? Dan kunnen wij voor je uitzoeken wat er aan de hand is. Excuses voor het ongemak. ^C
Hele fijne bezorgservice. Snel en heel vriendelijk!
Niet op het juiste adres bezorgd terwijl alle voorgaande keren (2 jaar) wel goed gegaan is. Het is nu bezorgd op een plek waar ik niet bij kan. Super vervelend! En het gaat wel om een bedrag van ruim €60.
Goedenavond beste, Wat ontzettend vervelend dat jij niet bij je pakketje kan. Zou je contact willen opnemen met ons via de klantenservice? Dan denken wij graag met je mee voor een oplossing! Excuses voor het ongemak. ^C
Spoed levering via Cycloon
Ik snap dat het pakket bezorgen geen pretje is en waarschijnlijk onderbetaald, maar er staan bij ons in de hal duidelijke aanwijzingen dat pakketten niet in de hal achter gelaten mogen worden. Voor de simpele reden: diefstal. Zou dit ajb gecommuniceerd kunnen worden met de pakketbezorgers? Ik heb nog liever dat ze het in de lift zetten, maar ajb niet in de hal.
Goedenavond Jaimy, Jammer om te horen dat dit gebeurd is. Dis is inderdaad niet de bedoeling. Wij nemen het op met de betreffende hub zodat we dit soort dingen is de toekomst kunnen voorkomen. Excuses voor het ongemak. ^C
Vlekkeloze levering en vriendelijke bezorgster
Gelukkig keek ik uit het raam en zag de fiets van de Cycloon-koerier beneden op straat staan. Wat bleek, Cycloon had de adresgegevens niet goed overgenomen van De Koffiejongens. Hierdoor ontbrak de toevoeging achter ons huisnummer en stond de koerier bij de benedenbuurvrouw aan te bellen. Aandachtspuntje qua communicatie tussen Cycloon en De Koffiejongens. Verder prima tevreden over de koerier!
Vriendelijke, nette bezorger. Tijdig en met glimlach!
Een fris, voordelig en dus welkom alternatief voor Nespresso.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.