Vooraankondiging accuraat, bezorging Altijd op tijd en de bezorgers Super vriendelijk en gemotiveerd, Top club !
Beschermend verpakt.
Slecht verkeerd bezorgd bij een wildvreemde kerel die een kluizenaar is en niet opendoet ,de zogenaamde buurman woont op Dorastraat 3 ,ik woon op het wilderinksplein 21 hoezo buurman?! Ik vind het als bezorger een verantwoordelijkheid hebt om je werk te doen er is voor je service betaald en dan flikker je het niet in een willekeurige brievenbus
Hoi Robert, Dat is vervelend. Zou je hiervoor contact op willen nemen met onze klantenservice? Dan gaan we voor je uitzoeken wat er is gebeurd en hoe we je pakket alsnog zo snel mogelijk bij je kunnen bezorgen. Dankjewel alvast. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 09.00 tot 22.00 uur via: Telefoonnummer: 085 -273 32 73 (alleen WhatsApp) 06-14 43 51 93 Mail: [email protected] ^A
Aflevering volgens tijdschema, vriendelijke en correcte bezorgster. Het regende pijpenstelen, de kartonnen verpakking was erg nat.
Heel vriendelijke bezorger
Altijd gedoe met dit bedrijf…stelletje amateurs..
Hoi Gitte, Dat is vervelend. Zou je hiervoor contact op willen nemen met onze klantenservice? Dan gaan we voor je uitzoeken wat er is gebeurd en hoe we je pakket alsnog zo snel mogelijk bij je kunnen bezorgen. Dankjewel alvast. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 09.00 tot 22.00 uur via: Telefoonnummer: 085 -273 32 73 (alleen WhatsApp) 06-14 43 51 93 Mail: [email protected] ^A
Zo’n aardige jongen. Op de fiets en t regende…
Geweldig. Vriendelijke fietsers en op tijd geleverd.
Op tijd netjes even gewacht voor de deur en niet na 2 sec al wegrennen en geweldig voor het milieu !!
Superrrr, pakerjes per fiets gebracht!!!
Aardige jongen, door dat weer op zn fiets en dan nog zo aardig
Vriendelijke jongeman!
Keurig geleverd.
Had 2 mooie ronde rieten placemat die heet ie ff lekker gevouwen in vieren en zo gepropt in brievenbus!! Fietskoerier m'n reet!!
Goedenavond, Wat ontzettend vervelend om te horen. Zou je contact op willen nemen met ons via de klantenservice? Dan kunnen we kijken wat we voor je kunnen doen! Excuses voor het ongemak. ^C
Keurig bezorgd en ook nog ‘schoon’ per fiets... en dat met dit winterweer, respect!
De tracking werkt niet naar behoren. Bij de tracking stond de informatie dat het pakket in mijn plaats aangekomen was en er een update volgt zodra de koerier onderweg is. Nou, de koerier bleek al voor mijn deur te hebben gestaan. Er zat een briefje in de bus dat het bij de buren was afgegeven. Toen ik de deur open deed stond de koerier er nog en was zo attent en lief het pakket bij de buren weer op te halen. Wat me meteen bij het volgende niet werkende punt brengt. Ik had aangegeven dat de bel niet werkt en de koerier kan bellen op mijn mobiele nummer als hij/zij er is. Dat is dus niet gebeurd.
My package was never delivered. According to the track and trace information it has been delivered to the correct adddress but I have not received anything. There is nothing in the mailbox and nothing left at the neigbours. There is no note wheter it has been deleivered somewhere else. The Customer service was also not able to help.
Goodevening, We are very sorry to hear that you haven't received your package. Would you please contact us again? I am sure there is something we van do for you. Kind regards, C
Vrijdag zou een pakketje bezorgd worden. Rond 17.50 stopte een fietskoerier voor ons huis, zocht in de bak en pakte zijn telefoon. Ik ben toen naar buiten gelopen, maar de koerier fietste inmiddels weg en reageerde niet toen ik riep. Maandag stond de bezorging opnieuw ingepland. Wij waren thuis en zagen om 18.15 dat het pakketje om 18.10 bezorgd was. Ik vraag me af, waar dit dan bezorgd is, maar niet op ons adres. Tussen 18 uur wn 18.15 zat mijn zoon in de auto op onze oprit te telefoneren. Hij heeft ook geen koerier gesignaleerd in onze straat. Wij waren zowel vrijdag 3 maart, als vandaag maandag 6 maart thuis en hebben niets ontvangen. Een slechte zaak. Wat nu? Hoe wordt dit opgelost?
Goedenavond, Wat ontzettend vervelend. Wil je contact met ons opnemen via de klantenservice? Dan kunnen we je verder helpen. Excuses voor het ongemak. ^C
Mooi op tijd en erg vriendelijke bezorger
De webshop heeft mijn bestelling woensdag verstuurd en zou donderdag geleverd worden....dit werd vrijdag en uiteindelijk maandag. Helaas was ik de inhoud van dit pakketje nodig bij een uitvaart op maandag, dus ik heb mijn pakket te laat ontvangen De bezorger was wel heel vriendelijk, maar dat tot 2x toe het pakketje niet in jullie fietst beland en er dan nog een weekend over heen gaat moet eigenlijk niet kunnen.
Goedenavond, Wat jammer om te horen. Helaas kan ik vanaf hier niet zien wat er aan de hand is geweest. Als je even contact opneemt met de klantenservice kunnen we je verder helpen. Excuses voor het ongemak. ^C
Conform afspraak en op tijd.
Ik was blij dat het een kartonnen doosje was met papieren plakband en ook papierstroken en glas of papieren verpakking waarin alles was verpakt. Dus, top!
Gewoon verkeerde straat verkeerd nummer bezorgd, terwijl we gewoon thuis waren! Ook geen briefje door de bus.. klantenservice was wel vriendelijk maar daar heb ik ook nu niets meer van gehoord. Ik heb het nu wel, na bij een paar buren aangebeld te hebben..
Goedenavond, Jammer om te horen dat de bezorging niet goed verlopen is. Ik denk haast dat de klantenservice een onderzoek heeft gestart naar jouw pakketje. Dit onderzoek duurt 1-3 werkdagen. Dat is waarschijnlijk de reden dat jij nog niets gehoord hebt. Fijn dat jij jouw pakketje nu hebt. ^C
Op vrijdag 3 maart ontving ik een mail waarin werd beweerd dat mijn pakketje om 19.30 uur was bezorgd. Niet dus!! moet ik weer meerdere acties verrichten om te achterhalen waar mijn pakket is en hoe het mogelijk is dat er een mail naar mij verstuurd is met een leugen. Het pakket, online gekocht bij Platomania Amsterdam kostte mij meer dan 60 Euro. Moet ik daar ook weer achteraan. Dankzij Cycloon, de sociale bezorgservice.
Goedenavond, Vervelend om te horen! Heb jij contact gehad met de klantenservice? En heb jij jouw pakketje inmiddels ontvangen? Zo niet, neem dan gerust contact op, dan helpen we je graag verder. ^C
Netjes op tijd bezorgd
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.