Waanzinnig goed dat jullie dat doen!
Op het verkeerde adres bezorgd!
Hallo Sterre, Bedankt voor je bericht. Mijn excuses voor deze bezorging. Ik hoop dat je het pakket inmiddels in handen hebt. Groet Marieke
Zou tussen 17:00 en 22:00 langskomen, thuis voor gebleven. Krijg ik om 23;15 bericht dat het pakket bij de buren staat. Niet ok om buren lastig te vallen zo laat. Deurbel is gecheckt & doet het. Naambordje is aanwezig. Geen contactinfo voor klantenservice vindbaar.
Hallo Gerrie, Bedankt voor je bericht. Helaas kan er soms een kleine vertraging ontstaan tussen de actie van de koerier en de melding in jouw track&trace-pagina. Onze koeriers bezorgen tot 22:00 en zullen daarna niet meer aanbellen. Mijn excuses voor de verwarring. Een zonnige dag toegewenst! Groet Marieke
Gekozen voor bezorging na 17:00 uur. Ben ik overdag weg, krijg ik een bericht dat bij de buren is bezorgd. Not amused. Buren zeggen altijd ‘ik ben toch geen postbode.’ Voor mij reden om pakje niet overdag te laten bezorgen. Wat een bummer.
Hallo Anette, Bedankt voor je bericht. Mijn excuses dat het pakket buiten de bezorgtijden is aangeboden. Ik heb het filiaal hier op aangesproken en hoop dat het hiermee niet nogmaals voorkomt. Een zonnige dag toegewenst. Groet Marieke
Voor de zoveelste keer afgeleverd terwijl niet thuis, zie eerdere klachten
Hallo G, Bedankt voor je bericht. Ik heb de klacht doorgezet naar het desbetreffende filiaal. Mijn excuses. Een zonnige dag toegewenst! Groet Marieke
Volgens uw e-mailbericht is mijn pakket bezorgd, maar ik heb niets ontvangen!
Hallo Laura, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je jouw pakket nog niet in handen hebt. Mijn excuses hiervoor. Zou je contact op willen nemen met ons via https://www.cycloon.eu/klantenservice? Dan kunnen we je verder helpen. Alvast bedankt.
In de mail staat 'bezorgd bij de buren op 771' maar daar is het niet bezorgd! En nu?! Nu kan ik op zoek naar mijn pakket. Gvd. Zo moeilijk is het toch niet?!
Hallo Nancy, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je jouw pakket nog niet in handen hebt. Mijn excuses hiervoor. Zou je contact op willen nemen met ons via https://www.cycloon.eu/klantenservice? Dan kunnen we je verder helpen. Alvast bedankt. Groet Marieke
Gewoon prima bezorgd
Mijn pakket zou bezorgd zijn. Dit is niet zo. H&M klantenservicee geeft aan dat Cycloon vaak mails verstuurd dat iets is bezorgd maar het niet doet. Hoe moet je dan ooit de mails van Cycloon vertrouwen en rekening houden met je agenda als de mails willekeurig zijn en nergens op gebaseerd. Ongelofelijk.
Ik heb tot 20 uur zitten wachten. Daarna wilde ik het journaal zien en heb dus de TV aangezet. Ik betwijfel of er überhaupt gebeld is, maar in ieder geval niet lang of hard genoeg. Misschien heeft de bezorger gedacht dat ik niet thuis was, omdat er geen auto voor het huis stond, maar ik hen helemaal geen auto. En bij de buren is het ook niet bezorgd. Niet bij die links, niet bij die rechts, en ook niet aan de overkant.
Slecht
Ze bieden een optie voor om je pakket op te halen. Je bent wel afhankelijk omdat ze geen retourlabel bij je pakket doen. Je maakt 2x een afspraak om je pakket op te halen, ook nog via telefonisch contact en offert 2 avonden hiervoor op. Komen ze 2x niet opdagen en geen enkele email of je op de hoogte houden waarom het niet is gelukt. Ik ben bloed chagrijnig. Waardeloos, respectloos, geen werkethiek. Als je iets niet kunt waarmaken bied het dan ook niet als optie.
Pakket niet opgehaald, geen optie om nu voor morgen nieuwe afspraak te maken.
Tot 4 keer toe is een pakket niet bezorgd. Bezorger geeft aan “we hebben u gemist”. Deze bezorgers zijn niet aan onze deur geweest. Meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice. Die kon het alleen doorgeven.. inmiddels krijg ik op mijn berichten ook geen reactie meer.
.
Snel en geen uitstoot
Vriendelijke bezorging. Pakketje was we optijd. Erg tevreden.
Mail zegt dat pakket is bezorgd door de brievenbus maar daar ligt die niet. Pakket is nu kwijt.
Wat een vriendelijke bezorger! Op tijd en dubbel check naam en adres. Top service
Vandaag is mijn pakketje bij andere thuisaders namelijk 115 bezorgd. Dit bevindt zicht aan de andere kant van de straat waar wijst ernaar dat bezorger mijn aders (116) niet heeft gevonden. Op het moment van bezorging 17.41u was is thuis. Ik ben speciaal thuis gebleven om dit pakketje te ontvangen. Buren doen niet open en er lig niks op de trappenhuis, dus ik heb mijn pakketje nog steeds niet. Graag ontvang ik de naam van de persoon die dit pakketje in ontvangst heeft genomen. .
goede informatie van tijd tot tijd en koerier heeft ook op tijd bezorgd, dit is sinds lange tijd gebeurd. bedankt Cycloon
Nummer aanduiding is wat problematisch, maar de koerier was erg attent in het zoeken en vinden van de juiste locatie. Klasse!
Bezorger heeft er geen zin in. Legt pakket bij de buren op de brievenbus en vertrekt. Alles staat op beeld.
Blij met de levering.
Ik heb reeds vaker laten bezorgen door jullie fietskoeriers, Van Bever weet ik het, jammer dat er niet meer online winkels zijn die ik ken.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.