Prima kwaliteit
Zie boven
Het pakket is niet bij mij afgeleverd en je hebt me een e-mail gestuurd dat het is afgeleverd! Dit is niet waar. Ik hoop dat het pakket vandaag bezorgd wordt!
Hallo Lukas, Bedankt voor je melding. Wat vervelend te vernemen dat je jouw pakket niet hebt ontvangen. Mijn excuses hiervoor. Ik adviseer je contact op te nemen met de verzender van je pakket. Zij kunnen een intern onderzoek voor je opstarten en je daarvan op de hoogte houden of je een alternatief aanbieden. Groet Marieke
Helaas de bezorging is aan de deur geweest te zien op camera etc etc. Echter waren we niet thuis nog onze buren of daarnaast. Te zien is dat die weg loopt naar de andere kant en uit beeld gaat. Pakket op bezorgd, geen briefje niks… Ik geloof echt dat de bezorger zijn best heeft gedaan…. Maar een briefje of mailtje zou fijn zijn…. Nu moeten er dubbele kosten gemaakt worden…
Hallo Thomas, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend te vernemen dat je jouw pakket niet hebt ontvangen. Mijn excuses hiervoor. Ik adviseer je contact op te nemen met de verzender van je pakket. Zij kunnen een intern onderzoek voor je opstarten en je daarvan op de hoogte houden of je een alternatief aanbieden. Groet Marieke
Top
Heel snel en duurzaam!
Snelle bezorging en vriendelijke bezorger!
Conform planning netjes bezorgd
Zelfde dag bezorgen kon niet, ook al had ik het op tijd besteld, dus de volgende dag tussen 17:00 en 22:00 zou het binnenkomen, prima ik ging die avond naar een ander adres. Blijkbaar hadden ze een sorteer fout gemaakt en was mijn pakket heel ergens anders naartoe gestuurd. Ik was onderhand al niet meer op het betreffende adres en wilde het adres veranderen, dat was niet mogelijk. Dus het zou de volgende dag tussen 17:00 en 22:00 bezorgd worden, “geen zorgen” het gaat nooit 2x fout. De volgende dag… het pakketje is niet gescand en kan dus niet deze avond bezorgd worden, onderhand al 2 dagen te laat voor waar het nodig was en ik moet ook nog is 300km op en neer rijden omdat zij het adres niet kunnen veranderen, ze bieden geen hulp en blijven het verkloten. Slechtste service die ik ooit heb meegemaakt
Tijdigheid en informatie omtrent de bezorging optimaal. Geweldig om het op deze wijze te bezorgen. Goed voor het milieu en een tevreden klant
Bij beiden pakketten krijg ik om 11u een mail dat de bezorger tussen 17-22 komt. Beide dagen stond de bezorger om 15u voor de deur. Fijn zou je zeggen, maar aan het werk dus moest het naar de buren. In principe geen probleem, maar ik kan ook geen ander tijdsvak reserveren waarop ik wel thuis ben omdat dat tijdsvak al is gekozen maar er niet aan wordt gehouden. Onhandig..
Hallo Loïs, Bedankt voor je berichtje. Wat vervelend dat je pakket buiten de aangegeven bezorgtijden wordt aangeboden. Mijn excuses hiervoor. Ik heb mijn collega's hier op aangesproken. Ik hoop dat het hiermee niet nogmaals voorkomt. Bedankt voor je melding. Groet Marieke
Hij neemt de tijd om even naar achter te lopen omdat ik bezig ben
Prima bezorging .alleen de tijd die jullie doorgeven om te komen kloppen steeds niet !!!door niet op tussen afgesproken tijd te komen was ik ook niet thuis en duurde ter extra lang dat het geleverd werd .2 de keer werd het voor de deur gelegd,had dit gelijk de eerste keer ook maar gedaan!!
Op tijd en onbeschadigd asngekomen. Dikke prima [tu]
Wat ONTZETTEND LEUK dat de jongeman het pakje overhandigde en zei: Pakketje voor Reinalda!! Dat maakte het zeer persoonlijk en was daardoor nog leuker te ontvangen. (Het is ook niet de makkelijkste naam dus echt aandacht aan besteed) SUPER leuk. Met vriendelijke groet Reinalda Vermaat ✨
2 dagen bezig geweest om pakketje retour te melden, waardeloos. er zat ook geen retour etiket in het pakje en adres is veranderd
Snel ( met track and trace) door vriendelijke jonge fietskoerier afgeleverd.
Goed afgeleverd
Prima ervaring met koffie en bezorging.
Vriendelijk, snel en milieu-vriendelijk
Pakket is netjes bezorgd!
Hele lieve en aardige bezorger. Erg professioneel, heel tevreden.
Vandaag stond ik in de file en was ik niet tijdig thuis om mijn pakket van Fugazzi aan te nemen. De bezorger heeft het pakket met heel dure parfum daarom maar bij buiten de voordeur achtergelaten. Wat verschrikkelijk kwalijk! Mijn beide buren waren overigens thuis, dus daar had prima even aangebeld kunnen worden, ook volgens de bezorgvoorwaarden op jullie site. Daarnaast was dit nog maar de 1e bezorgpoging. Ik vind echt heel erg slecht en jammer !!
Hallo Stephanie, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend te vernemen dat je pakket onbeheerd is achtergelaten. Mijn excuses hiervoor. Onze koeriers mogen een pakket nooit zonder toestemming achterlaten. Ik heb mijn collega's hier op aangesproken en hoop dat het hiermee niet meer voorkomt. Bedankt voor je melding. Deze gebruiken wij om onze dienst te optimaliseren. Groet Marieke
Altijd vriendelijke personeel
Vriendelijke bezorger
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.