Goede en snelle service, al kwam het pakketje wel één dag later dan verwacht :)
De bezorger zou na 17.00u komen, maar tot onze verbazing was ons pakketje vroeg in de middags al afgeleverd, bij de buren. Wij hadden met onze planning rekening gehouden met avondbezorging en vinden het niet tof dat iemand op eigen houtje besluit de boel ineens op een heel ander tijdstip te bezorgen!
Hallo Toon, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend te vernemen dat je bezorging is gedaan buiten het beloofde tijdstip. Ik heb de klacht doorgezet naar het betreffende filiaal. Ik hoop hiermee dat het niet nogmaals voorkomt. Ik snap dat dit frustrerend is. Een zonnige dag toegewenst. Groet Marieke
Heb mijn pakket half in de brievenbus gevonden, terwijl het handiger was geweest het pakket bij de voordeur op de veranda meer te leggen.
Mooi initiatief, goed verzorgd.
"Je artikel is geretourneerd naar bol.com omdat je bij meerdere bezorgpogingen niet thuis was." Dit krijg ik voor mijn kiezen. Ik weet 100% zeker dat er niemand bij mijn deur is geweest.
Wat een super bezorger, altijd vriendelijk en opgewekt!
Prima
Ik gaaf jullie 100% en heel bedankt met succes
mijn pakket wordt bij de buren bezorgt terwijl ik gewoon thuis ben wat een onzin : FKSIN01573568
Bezorger heeft niet eens de moeite gedaan om intercom te bellen. Ik ben hele dag thuis gebleven alleen om een mail te krijgen dat de bezorgen voor een dichte deur stond wat logisch is want het is een flatgebouw dus hij moet gewoon de intercom bellen met de nummer die op de pakket staat echt belachlijk dit.
Heel blij dat het per fiets bezorgd is
Jammer dat hij niet aanbelde. Ik heb altijd een fooitje gereed. Eer ik bij de voordeur was, was hij al te ver weg!
Veel te laat bezorgd, was een cadeau voor mijn moeder haar verjaardag afgelopen Zaterdag, vandaag bezorgd, dat is dus te laat, terwijl het pakket al 6 dagen bij Cycloon ligt, werkelijk slechte service, hier moeten bedrijven ook geen zaken mee doen.
Mijn pakkettje zou donderdag tussen 09:00 en 17:00 bezorgd worden op de zaak van mijn ouders. Dit was niet het geval, deze stond 21:32 voor de deur (en de zaak was dicht). Volgende dag zou het opnieuw tussen dezelfde tijden worden geprobeerd, met de levertijd in achterhoofd omdat het een bedrijf is. Dit was zoals omschreven: “niet gelukt”. Pas bij de 3e bezorgpoging (de dinsdag erop) is het uiteindelijk bezorgd…
Ik hoorde de deurbel toen ik onder de douche stond, toen ik bij de deur kwam, was de bezorger weg en lag het pakketje voor de deur. Dat laatste vind ik bijzonder slecht, het had zo door iemand kunnen worden meegenomen
Hallo Inge, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat het pakket onbeheerd is achtergelaten door de koerier. Mijn excuses hiervoor. Ik zal de koerier in Gouda hier op aanspreken. Groet Marieke
Prachtig initiatief, bezorgen op de fiets! Ik bestel zelden iets, maar van die paar bedrijven waar ik af en toe iets bestel, zijn er nu al twee die door jullie laten bezorgen (,Bever, Barefoot&More). Kleine opmerking over deze bezorging ( alhoewel het geen enkel probleem was): de bezorger kwam 3 uur eerder dan in de track&trace vermeld stond. Gelukkig is er bijna altijd wel een buur, die bereid is het pakketje aan te nemen, zo ook deze keer. Bedankt voor de bezorging zonder lawaai en stank! :)
Cycloon doet wat ze beloven. Snel, vriendelijke en heldere communicatie!
Perfecte bezorgers , beleefd en attent. Allemaal !!!!
Zeer slecht en teleurstellen!
Mijn pakketje zou bezorgd worden tussen 17.00 en 22.00 uur. Ik krijg rond 11.00uur een e-mail dat hij bezorgd is. Ik heb geen pakketje gezien en ook geen briefje waar hij wel is. Na rondvragen in de straat uiteindelijk mijn pakketje gevonden.
Vanaf het moment dat het pakketje aan Cycloon was afgeleverd, was de communicatie over se levering duidelijk. En het werd bezorgd zoals afgesproken. Heel fijn. Nog fijner natuurlijk dat het met de fiets bezorgd wordt.
Mooi bericht en pakket afgeleverd met de fietskoerier.
Mooi initiatief om kleinere pakketten op een milieuvriendelijke te bezorgen.
Vandaag zou het pakket bezorgd worden, maar bij thuiskomst lag het pakket buiten. Niet netjes bij de buren of de volgende dag opnieuw geprobeerd. Nee buiten en niet eens onopvallend. Het is een pakket van 170 euro, die leg je niet even op de grond. Ik moest al een spin eraf vegen.
Hallo Melanie, Bedankt voor het melden van deze bezorging. Mijn excuses voor het voorval. Onze koeriers mogen een pakket nooit onbeheerd achterlaten. Ik heb de koeriers in Ede hier op aangesproken zodat het in de toekomst niet meer voor zal komen. Een zonnige dag toegewenst! Groet Marieke
Snel en vriendelijk
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.