Een beetje vertraging is niet erg. Het was niet direct duidelijk wanneer wel bezorgd kon worden. Maar de volgende dag werd het pakketje al gebracht. Fijn. Vooral in de binnenstad is een fiets koerier erg prettig omdat een auto niet overal mag komen.
Pakket lag in de hal van de flat op de grond. Het plastic was op 2 plaatsen kapot. Wij waren gewoon thuis. Wel fijn dat het per fiets bezorgd word, maar aub netjes met de spullen van een ander om gaan.
Hallo Gery, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je jouw pakket op deze manier hebt aangetroffen. Mijn excuses hiervoor. Zou je contact op willen nemen met ons via https://www.cycloon.eu/klantenservice? Dan kunnen we je verder helpen. Nogmaals excuses. Groet Marieke
Prima goed voor milieu
Helemaal toppp
Dan ook nog op een andere tijd komen dan als aangekondigt
We wonen op 1 hoog en deden de deur open. We kwamen meteen de trap af maar de bezorger gooide letterlijk het pakketje naar binnen en ging snel weg. Nog nooit zoiets meegemaakt.
Hoi Jasmijn, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend te vernemen dat je pakket op deze manier is overhandigd. Mijn excuses hiervoor. Onze koeriers mogen een pakket nooit zonder toestemming achterlaten en het zeker niet respectloos naar binnen gooien. Ik heb mijn collega's hier op aangesproken en hoop dat het hiermee niet meer voorkomt. Nogmaals excuses. Groet Marieke
Bij thuiskomst zag dat het geleverde artikel gedeeltelijk uit de brievenbus stak . Dit was bij de vorige leveringen ook zo . Als het niet past , prop het er dan niet in , maar bel aan. Is er niemand thuis , lever het dan bij buren af . Nu stak het er zo uit , dat het ook had meegenomen kunnen worden door vreemden .
Hallo Marcel, Bedankt voor je review. Wat vervelend te vernemen dat je pakket onbeheerd is achtergelaten. Onze koeriers mogen een pakket nooit op deze wijze achterlaten. Ik zal het filiaal hier op aanspreken zodat het niet meer voor hoeft te komen. Mijn excuses. Bedankt voor de melding. Groet Marieke
Ik zou een eenvoudig brievenbuspakje aanvankelijk op de vrijdag vóór Pinksteren ontvangen, werd eerst met veel tamtam aangekondigd: Niet dus, een blijkbaar "bekend excuus" in de koerierswereld luidde dat de koerier dan pas uiterlijk 22:00 's-avonds zou langskomen : Gebeurde OOK AL NIET, als vólgende bezorgmomenten werden dinsdag (wéér niet!), woensdag(ALWÉÉR niet!), en Nee maar zeg ik moet de krant nog bellen : Eindelijk in de loop van donderdag lag het dan op de deurmat : Ja, ik zei al dat het om een brievenbuspakje ging : Lekker makkelijk voor de koerier : Metéén een sprint de straat uit vóórdat de klant eens zou gaan klagen... : Dus : Één ster(2 punten) voor de "moeite" die het 4 dagen extra kostte, en nóg een vanwege géén beschadigd pakje. Ik zit overigens ook NIET te wachten op email met een excuusverhaal dus het verplicht in te vullen emailadres is er een die ik juist voor zulk soort mails heb geopend, dan weet U dat vast.
Vriendelijke jongen met een lach op z'n gezicht. Jongen met lang haar. Ik hoop dat dit complimentje ook bij hem terecht komt.
Goede communicatie vooraf en de bezorging precies zoals van te voren in de mail vermeld , top !
Goede concept, maar slechte uitvoering. Al 2e keer mijn pakketje gewoon op grond neergelegd zonder aan te bellen.
Duidelijk gecommuniceerd en snelle bezorging
Zie hierboven
Hallo Gabrielle, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je jouw pakket nog niet in handen hebt. Mijn excuses hiervoor. Zou je contact op willen nemen met ons via https://www.cycloon.eu/klantenservice? Dan kunnen we je verder helpen. Alvast bedankt. Groet Marieke
Prima
Keurig op tijd bezorgd, vriendelijke bezorger
Snel en enthousiaste bezorger
Duurde beetje lang maar wel gewoon toppie
Ik werk zelf van 14 uur tot 22.00 uur en ben dus nooit thuis en moet een oppas regelen om de deur open te doen. Jammer dat er niet overdag wordt bezorgd.
- Als eerste, kwam het te laat en werd er een andere bezorgdatum gekozen. Hierdoor werd vrijdag dinsdag. - Ten tweede, was ik die dinsdag heel de avond thuis voor het pakketje. Terwijl ik rustig (zonder harde geluiden om me heen) op de bank zat, kreeg ik een email met de melding dat jullie me gemist hebben "want ik was niet thuis". De bel doet het gewoon, geen mogelijkheid dat ik het gemist hebt. - Ten derde, zat er een groot gat aan de bovenkant van het pakket (circa 10cm lang en 5 cm breed) en een aantal scheuren aan de zijkant. Het kan allemaal een keer gebeuren, maar dat het alle drie tergelijk gebeurd is uitermate slecht.
Hallo Lennart, Bedankt voor je bericht. Onze excuses voor deze teleurstellende bezorging. Ik heb het filiaal aangesproken op deze bezorging. We gebruiken je review om onze diensten te verbeteren. Ik snap dat je teleurgesteld bent en hoop dat je volgende bezorging foutloos verloopt. Groet Marieke
Komt op het verwachte moment. Helemaal goed.
Goed aangekondigd en prima op tijd.
Precies op tijd gekomen. Top
Snelle bezorging en zeer vrolijke en vriendelijke courier
Gewoon goed
Lief meisje! Sneller dan ik dacht. Spijt dat ik geen fooitje had :(
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.