Vriendelijke bezorger
Gister was ik thuis, en er stond dat de bezorger mij had gemist. Vandaag kwam ik 15min na het bezorgen thuis, en er staat dat het pakketje bezorgd is, maar hij ligt nergens.
Hallo Tom, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je jouw pakket nog niet in handen hebt. Mijn excuses hiervoor. Zou je contact op willen nemen met ons via https://www.cycloon.eu/klantenservice? Dan kunnen we je verder helpen. Alvast bedankt. Groet Marieke
Ik moet behoorlijk veel tijd reserveren om een pakket in ontvangst te kunnen nemen, hierdoor zal ik geneigd zijn, als ik de keuze krijg om van andere bezorgdiensten gebruik te maken omdat mijn voorkeur naar een pakketpunt gaat
Ik vond het nogal vreemd dat het gewoon voor mijn voordeur neergelegd werd, het pakketje en ik toevallig hen aqn zag komen lopen waardoor ik de voordeur open maakte, en de bezorger niet meer zag enkel het pakketje voor de voordeur. Nog niet eerder meegemaakt bij jullie. Het is geen corona meer!!
Hallo Cynthia, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend te vernemen dat je pakket onbeheerd is achtergelaten. Mijn excuses hiervoor. Onze koeriers mogen een pakket nooit zonder toestemming achterlaten. Ik heb mijn collega's hier op aangesproken en hoop dat het hiermee niet meer voorkomt. Groet Marieke
2-3keer ging goed. Gisteren is retour pakket opgehaald en een dag later weer naar me zelf bezorgd. Ik kan ook niet meer een afspraak maken want de afspraak al gedaan en paket was opgehaald en dag lader weer naar afzender gebracht op de trappen huis. Slordig. Ik ben weer een paar uur bezig geweest om te mailen of bellen.
Creme besteld en écht de volgende dag in de brievenbus! Super!
Het pakket zou dinsdag bezorgd worden, maar om onbekende redenen kwam het pakket een dag later.
Ik heb het pakketje nooit ontvangen
Hoi Carmen, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je jouw pakket nog niet in handen hebt. Mijn excuses hiervoor. Zou je contact op willen nemen met ons via https://www.cycloon.eu/klantenservice? Dan kunnen we je verder helpen. Alvast bedankt. Groet Marieke
Nette aflevering. Vriendelijke bezorger
Fijn te weten dat bezorgen per fiets even snel, netjes en betrouwbaar gebeurt. Ik ga solliciteren.
Voorheen was mijn ervaring heel positief maar deze keer zat er niks in de brievenbus of elders afgegeven, zoektocht nu dus waar mijn pakket is gebleven. erg vervelend dit.
Hoi Angela, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je jouw pakket nog niet in handen hebt. Mijn excuses hiervoor. Zou je contact op willen nemen met ons via https://www.cycloon.eu/klantenservice? Dan kunnen we je verder helpen. Alvast bedankt. Groet Marieke
Het pakket is er helemaal niet. Slechte service en ook nog liegen.
Om twaalf uur in de middag ipv in de avond
Hallo, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te vernemen. onze excuses hiervoor. Een zonnige dag toegewenst. Groet Marieke
Tot 2x toe (verschillende leveringen) was de aflevering niet gelukt op de afgesproken dag. En op de dag dat het werd bezorgd klopte het aflevertijdstip niet. De verwachting was steeds 17u-22u, maar ze kwamen midden op de dag.
Hallo Menno, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend te vernemen dat je bezorging is gedaan buiten het beloofde tijdstip. Ik heb de klacht doorgezet naar het betreffende filiaal. Ik hoop hiermee dat het niet nogmaals voorkomt. Ik snap dat dit frustrerend is. Een zonnige dag toegewenst. Groet Marieke
Ik ontving een mail met bezorgtijd tussen 17:00 en 22:00 en de mogelijkheid om het pakketje te track&tracen. Dat heb ik gistermiddag tot 18:30 geprobeerd maar er werd geen gedetailleerde tijd gegeven, alleen dat het pakketje bij het depot was bezorgd. Ik was dan ook verrast om het pakketje om 18:37 te ontvangen. Verder alles OK dus vandaar de 3 sterren
In de tijdlijn geven jullie aan tussen 17:00 en 22:00 wordt pakket bezorgd, is niet gelukt geen update niets en dan opeens een mail sturen dat het pakket bezorgd is om 22:30 terwijl ik thuis was en niemand heb gezien of gehoord en dan ook geen info waar mijn pakket nu is. Erg slecht.
Vind het raar dat je een mailtje krijgt dat je pakje bezorgd is, met de tijd erbij, terwijl je gewoon thuis was en niks ontvangen heb. En later lees je dat het dan twee werkdagen kan duren wtf.
Mijn ervaring met cycloon is in 1 woord een RAMP! Zodra ik een bericht krijg dat ze langs komen voor bezorging. Gaat het altijd niet zoals afgesproken. De bezorger is geen 1 keer langs gekomen en telkens staat er dat de bezorger mijn pakketje heeft bezorgd! Of de bezorger heeft niet aangebeld en staat er vervolgens bij status dat ik helaas niet thuis was!!
Sympathieke manier van afleveren, zo met de fiets. Alles ging ook goed. Ik ben tevreden.
Niets te klagen!
Naast dat de tijd goed ging, was mijn pakketje open gescheurd en de inhoud beschadigd.
Hallo Hedwig, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend te vernemen dat je pakket beschadigd is geleverd. Zou je contact met ons op willen nemen via https://www.cycloon.eu/klantenservice/ontvangen? Dan kunnen we je daar verder helpen. Alvast bedankt! Groet Marieke
Ik vind het te belachelijk voor woorden dat de pakketbezorger mijn pakket bij de voordeur heeft gezet terwijl er niemand thuis was. Dit is de tweede keer in een week tijd. Ik vraag me af wie er verantwoordelijk is als het pakket door iemand anders wordt meegenomen?!
Hoi Marloes, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend te vernemen dat je pakket onbeheerd is achtergelaten. Mijn excuses hiervoor. Onze koeriers mogen een pakket nooit zonder toestemming achterlaten. Ik heb mijn collega's hier op aangesproken en hoop dat het hiermee niet meer voorkomt. Groet Marieke
Bezorging was netjes op tijd. Vriendelijke bezorger.
Vriendelijk en op tijd!
Herlas was ik iets te laat om het pakket van de Koffiejongens aan te nemen. Op jullie website staat dat er 2 pogingen worden gedaan. Deze bezorger had daar blijkbaar geen zin in, dus lag het pakket onbeheerd voor de deur. Slechte beurt wat mij betreft. Vriendelijke groet, Bram Veefkind Abraham Kuyperplein 13 2314ew Leiden.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.