Filters

1

Geen pakket ontvangen

Er staat in de mail dat pakket is afgeleverd om 18:15. 5 personen thuis niemand heeft iemand gezien….

  • Aanbevelen? Nee
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Cycloon
10

Zeer vriendelijke bezorger

Zeer vriendelijke bezorger!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Cycloon
1

Zeer slecht

Krijg vrijdag bericht dat ik rond 22.00 uur niet thuis was, niets is minder waar. Geef geen verkeerd bericht af, koerier had wellicht zelf te weinig tijd om te bezorgen maar zeg dat dan ook, Volgende aflevering pas op de daarop volgende maandag. Kwam dus zaterdag op verjaarsvisite zonder cadeau. Maandag om 1730 uur is pakket bezorgd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Cycloon
6

Fijn zo snel maar beetje jammer dat het buiten achtergelaten was.

Gelukkig stond het er nog maar zou toch vervelend zijn als iemand het gepakt had of hey slecht weer was geworden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Cycloon
9

Manier van bezorgen goed initiatief

Ik vond alleen de bezorger nogal gehaast. Er kon geen alstublieft af of gedag. Had net wat leuker geweest.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Cycloon
10

Snelle en correcte bezorging

Prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Cycloon
1

I don t know where they left my package

I received an email that they left my package to a neighbour but that house number is not in my buidling so I have no idea where the package is. Why would you leave the package to a "neighbour" . This is very upsetting and I want my package

  • Would you recommend us? No
  • What is your experience about? Delivery of Cycloon
1

Pakket stond voor de deur

Ik ben niet ontevreden over cycloon, maar over de bezorging van gister ben ik absoluut niet blij. Ik kwam laat thuis en aan uw mail te zien, stond het pakket al 2 uur voor de deur. Ik woon in het centrum van ‘s-Hertogenbosch, het pakket het makkelijk gestolen kunnen worden. Er lopen continu mensen mensen voorbij (voornamelijk coffeeshop bezoekers) Er zit voor €230 aan kleding in! Dit alstublieft nooit meer doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Cycloon
1

Mijn pakket is niet bij mij thuis bezorgd

Via de track en trace stond aangegeven dat het pakket bij mij thuis bezorgd was, maar ik was niet thuis. Blijkbaar is het pakket bij mijn buren afgegeven, zonder een melding en mijn weten. De volgende dag lag mijn pakket op mijn deurmat, waarschijnlijk door mijn buren neergelegd. Dit is alles behalve wenselijk! Als het pakket bij mijn buren wordt bezorgd wil ik hier een melding van ontvangen zodat ik precies weet waar het pakket is afgeleverd. Door deze ervaring zal ik een volgende keer bij een bestelling niet meer snel kiezen voor cycloon, maar voor postnl/dhl.

  • Aanbevelen? Nee
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Cycloon
1

Pakket hing uit de brievenbus

Mijn pakket hing voor 50% nog buiten de brievenbus omdat de pakketbezorger geen zin/tijd had om even aan te bellen en te wachten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Cycloon
1

Ik heb niets ontvangen en ben gewoon thuis

Ik heb niets ontvangen

  • Aanbevelen? Nee
  • Waar gaat jouw ervaring over? Klantenservice van Cycloon
1

Het pakje is niet bezorgd , maar staat wel op afgeleverd!

Dit kado voor vaderdag is dus nu, dankzij de fietskoerier, niet op tijd voor zondag. Echt balen! Het kon gewoon door de brievenbus! Graag zo snel mogelijk alsnog ECHT bezorgen! Gonny Vermeer.

  • Aanbevelen? Nee
  • Waar gaat jouw ervaring over? Beide. Over de bezorging en klantenservice
10

Ik ben helemaal tevreden

Alles ging prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Beide. Over de bezorging en klantenservice
10

Vlot en duurzaam

Vriendelijke bezorger. Fijne gedachte dat het duurzaam bezorgd is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Cycloon
8

Even contact met de bezorger.

De bezorger had zich in het adres vergist en het pakje op nr 15 bezorgd i.p.v. nr 17. Dat was geen enkel probleem want ik pas op dat huis.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Beide. Over de bezorging en klantenservice
10

prima bezorging

volgens aangegeven tijd bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Cycloon
1

Waardeloos, pakket half open gescheurd, inhoud hangt er half uit!! Belachelijk om ‘n pakket zo af t

Mijn pakket half opengescheurd aangetroffen toen ik thuis kwam. Inhoud hing er half uit! Schandalig om een papier zo af te leveren. Geen vertrouwen meer in Cycloon, zal dit ook melden bij Zara. Dat Cycloon zo met pakketten van klanten omgaat!!!!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Cycloon
10

Prima

Prima. Helemaal volgens afspraak. En op milieu- en verkeersvriendelijke wijze.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Cycloon
10

10

Het product is mooi op tijd bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Cycloon
3

Pakket niet ontvangen

Melding gekregen dat het pakket is afgeleverd, echter niets ontvangen. Geen mogelijkheid om te informeren. Op mail wordt niet gereageerd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Cycloon
10

sympathiek en smaakvol

ZUIVERE koffie, mileuvelig, redelijke prijs, zonder orgeltonen de goede personen. Doe mee!! er

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Beide. Over de bezorging en klantenservice
2

Niet nakomen van afspraak

In voorgaande mail stond dat het pakket door de brievenbus kon. Wat trouwens al iedere levering van de koffie jongens gebeurd is. nu is het bij de buren bezorgd. Dit terwijl er niets veranderd is. Ik vind het erg vervelend om mijn buren hiermee lastig te vallen

  • Aanbevelen? Nee
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Cycloon
10

Duurzame Klasse

Snel en duurzaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Cycloon
10

Heel goed

Super, bezorger klopte uit eigen initiatief ipv bellen ivm mogelijk slapende kinderen - wat het geval was. Hopelijk kiezen snel meer bedrijven voor fietskoeriers!

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Cycloon
10

Zeer tevreden

Op een prima tijd bezorgd. Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Cycloon

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.