Goed bezig, voor een betere wereld!
Klanten vertellen.... Deze ongewilde klant, want als ik mocht kiezen deed ik helemaal geen zaken met jullie, zal even vertellen. Cycloon wordt me door Bol.com door de strot geduwd. Nu voor de zoveelste keer heeft jullie incompetente bezorger mij gemist, terwijl ik gewoon thuis was. Lieg niet en bezorg dat pakket gewoon, of.... Zeg dat je te beroerd bent om aan te bellen. Dat zou ik meer waarderen dan onzinverhalen. Klantenservice slaat nergens op. Gewoon ontzettend slecht. Vermijden die club.
Beste Esmeralda, bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons deze feedback te sturen, we zullen dit doorzetten naar onze vestiging in Amersfoort.
Zeer tevreden
Correct afgeleverd pakket, precies op tijd. Heel aardige bezorger.
Fijn dat een fietscourier door weer en wind mijn pakketje komt brengen!
Geen pakje ontvangen….. jammer
Hoi Astrid, Heb je je T&T online pagina gecontroleerd? We bezorgen ook bij buren, dan staat die mededeling op jouw T&T pagina. Is je pakket nog niet bezorgd? Vervelend! Volg onderstaande stappen: Check de track & trace voor meer informatie over de locatie; Check bij je naaste buren, of je pakket daar is bezorgd; Wacht 2 werkdagen, vaak wordt je pakket binnen 2 dagen alsnog bezorgd; Geen pakket? Neem dan contact op met de verzender van het pakket.
Staat de bezorger van Cycloon in de spoelende regen net voor mijn deur zijn pakketje droog proberen te houden met zijn lichaam...Wat een topper!! Heb zn bidon even gevuld met water en ijs natuurlijk met dit warme weer... De beste bezorgers!
Vriendelijk en snel : top !
Keurig bezorgd
Zie boven!
De arme jongen.
Er wordt hard gewerkt zag ik. En inderdaad: beter voor het milieu
Bericht van te voren en prima op tijd
Fijn dat mijn pakje met de fiets wordt bezorgd. Beter voor de stad, zo'n schoon vervoersmiddel. Ik vond de koerier wel wat gehaast. Hoort mss bij het vak ;)
Mijn pakketjes hebben ze gewoon voor de deur gegooid zonder aan te bellen. Ik was gewoon thuis. Iedereen had het pakketje zo mee kunnen nemen. Hopelijk wordt de koerier hierop aangesproken.
Hallo Shinta, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend te vernemen dat je pakket onbeheerd is achtergelaten. Mijn excuses hiervoor. Onze koeriers mogen een pakket nooit zonder toestemming achterlaten. Ik heb mijn collega's hier op aangesproken en hoop dat het hiermee niet meer voorkomt. Bedankt voor het melden. Groet Marieke
Snel en netjes bezorgd. Bezorging zou een 10 krijgen als je vooraf een melding zou krijgen van de bezorgdag en indicatie van het tijdstip. Nu was het een verassing dat het pakket bezorgd werd.
Ik heb mijn pakket van H&M niet ontvangen, op de mail geven ze aan dat ze vandaag om 19:15 uur het pakket zouden inleveren op mijn adres, maar helaas heb ik niks ontvangen en ze geven aan op de mail dat ik het pakket heb ontvangen terwijl ik niks heb ontvangen Ik zal ook een klacht naar H&M sturen
Hallo Talgout, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend te vernemen dat je jouw pakket niet hebt ontvangen. Mijn excuses hiervoor. Ik adviseer je contact op te nemen met de verzender van je pakket. Zij kunnen een intern onderzoek voor je opstarten en je daarvan op de hoogte houden of je een alternatief aanbieden. Groet Marieke
gewoon goed en netjes bezorgd zoals het hoort! oké
Als ik 0 sterren zou kunnen geven zou ik het doen. Pakket t.w.v 180+ euro zou vandaag afgeleverd worden. Ik zat in het ziekenhuis en was helaas niet op tijd thuis om hem aan te nemen. Volgende de mail was mijn pakket gewoon bezorgd. Bij aankomt thuis stond het pakketje voor de deur.. Koerier had bij de buren aangebeld maar zij waren er ook niet, en besloot dat het schijnbaar een goed idee was om hem achter te laten. Wat een slechte bedoeling.
Beste Kim, Het is zeker niet de bedoeling dat pakketen op deze manier bezorgd worden, mijn excuses voor deze vervelende situatie. We gaan je klacht doorzetten naar de vestiging in Zoetermeer zodat de koerier hier op aangesproken kan worden.
Eerst was er een pakket verkeerd gesorteerd en kwam het een dag later. Terwijl het pakket al een dag telaat was. Vervolgens is er geen weekendlevering en kon ik dus tot maandagavond wachten. Ook is er niet aangebeld maar is mijn pakket zonder toestemming in de centrale hal van mijn flat gezet.
Hallo Bas, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend te vernemen dat je pakket onbeheerd is achtergelaten. Mijn excuses hiervoor. Onze koeriers mogen een pakket nooit zonder toestemming achterlaten. Ik heb mijn collega's hier op aangesproken en hoop dat het hiermee niet meer voorkomt. Groet Marieke
Levering met vrolijke vriendelijke bezorger! Top!
Hallo André, Bedankt voor je bericht en de leuke woorden! Een zonnige dag toegewenst. Groet Marieke
Der werd niet bij mij aangebeld en vervolgens zeiden ze dat mijn pakket bij de buren lag maar lag er niet
Hoi, Heb je je T&T online pagina gecontroleerd? We bezorgen ook bij buren, dan staat die mededeling op jouw T&T pagina. Is je pakket nog niet bezorgd? Vervelend! Volg onderstaande stappen: Check de track & trace voor meer informatie over de locatie; Check bij je naaste buren, of je pakket daar is bezorgd; Wacht 2 werkdagen, vaak wordt je pakket binnen 2 dagen alsnog bezorgd; Geen pakket? Neem dan contact op met de verzender van het pakket.
Zie boven
Woensdag besteld dezelfde dag ter ophaling klaar bij winparts vandaag maandag geleverd. Bak enorm!!!
Keurig bezorgd
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.