Staat pakket ontvangen Nou ik heb niks ontvangen ik heb een ring bel en niemand geweest.Zeer slecht
Beste Ria, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je jouw pakket nog niet in handen hebt. Mijn excuses hiervoor. Je kunt het antwoord op jouw vraag vinden op onze website www.cycloon.eu/vragen Kom je er niet uit of staat jouw vraag er niet tussen? Stel dan je vraag aan de afzender van jouw pakketje. Met vriendelijke groet, I^
Melding krijgen dat je pakket geleverd is , terwijl dat niet zo is, en nu?? Waar is die
Beste Laura, Heb je je T&T online pagina gecontroleerd? We bezorgen ook bij buren, dan staat die mededeling op jouw T&T pagina. Is je pakket nog niet bezorgd? Vervelend! Volg onderstaande stappen: Check de track & trace voor meer informatie over de locatie; Check bij je naaste buren, of je pakket daar is bezorgd; Wacht 2 werkdagen, vaak wordt je pakket binnen 2 dagen alsnog bezorgd; Geen pakket? Neem dan contact op met de verzender van het pakket.
Prima service en altijd binnen de afgesproken tijd. Opvallend is dat de medewerkers, zonder uitzondering, zeer beleefd en goed gemutst zijn. Dat de leveringen per fiets gebeuren is een pluspunt.
Binnen de aangegeven richttijd bezorgd. Een prima aflevering
Zie titel, gewoon top!
Perfecte levering elke keer weer. Niets op aan te merken.
Snelle, vriendelijke en milieubewuste bezorging!
Geen race auto’s door de straat van koerierbusjes
Het pakje zou volgens een mail op maandagavond bezorgd worden. Dit gebeurde niet. Volgens track en trace was het vertraagd wegens een sorteerfout. Dan stuur je toch even een berichtje! Nu moest ik steeds op die track en trace gaan kijken. Echt slechte communicatie.
Hoi Evelyn, Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat jou pakket een sorteerfout heeft gehad, we hopen dat je deze alsnog zo snel mogelijk mag ontvangen.
vriendelijke bezorger wenste mij nog een goede avond maak je niet vaak meer mee het is meestal neersmijten en wegwezen.
Super fijn dat het pakket op fiets kon worden gebracht. Mijn pakket zou tussen 17 en 22u bezorgd worden; het werd na 22.05u. Ik vind dat te laat; na 21u zouden er eigenlijk geen pakketjes meer aangeboden moeten worden.
Snel en helemaal tot bovenaan in het trappenhuis bezorgd!
Er word geclaimd dat het pakket bij mij is bezorgd maar ik heb niks gekregen.
Hoi Elisa, Vervelend! Volg onderstaande stappen: Check de track & trace voor meer informatie over de locatie; Check bij je naaste buren, of je pakket daar is bezorgd; Wacht 2 werkdagen, vaak wordt je pakket binnen 2 dagen alsnog bezorgd; Geen pakket? Neem dan contact op met de verzender van het pakket.
Persoonlijke touch en zeer goede service.
Zie hiervoor
de bezorger was erg vriendelijk en het pakket was prima op tijd.
Omdat jullie alleen tussen 17 en 22 uur zouden leveren(enige tijdsvak dat ik kon kiezen) heb ik mijn afspraak verzet zodat er iemand thuis kon zijn. Zonder te laten weten dat jullie nu plots om 13 uur komen (geen berichtje van we komen er aan ofzo), is het gelukkig bij de buren afgegeven zodat het niet terug gaat naar de winkel. Ondertussen heb ik mezelf wel eerst heel moeilijk mogen zetten. Ben erg boos
Hoi, ik kan me goed voorstellen dat dit heel vervelend is. We zullen deze review meteen doorsturen naar onze bezorgpartner in Bergen op Zoom. Mijn excuses voor de verwarrende communicatie.
Pakketje zat in de brievenbus gepropt. Paste er niet in en zat klem. Ik heb moeten wrikken om deze eruit te krijgen. Bovenkant stak nog uit de brievenbus en pakketje is hierdoor nat geregend.
Beste Mariëlle, Wat vervelend om te horen dat het pakket op deze manier bezorgd is. Dat is uiteraard niet de bedoeling! We gaan dit doorzetten naar de vestiging in Gorinchem zodat de koerier hier op aangesproken kan worden. Mocht er onverhoopt schade ontstaan zijn aan de inhoud van het pakket, dan wil ik je adviseren om contact op te nemen met de afzender van het pakket. Met vriendelijke groet, I^
Goed doen wat ze zeggen.
Netjes, snel en vriendelijk.
Goed en snel bezorgd, alleen het pakket was te groot en te breed voor mijn brievenbus! Kon het pakket met veel gedoe uit de brievenbus halen!
Pakketje kon makkelijk door de brievenbus en de bezorging is milieuvriendelijk zoals het past bij het product.
Ik heb al meerdere keren iets laten bezorgen door Cycloon (kleding van mijn favoriete kledingwinkel) En ik vind het echt top! Ze bezorgen snel, zijn klantvriendelijk en vanavond zelfs door de stromende regen kwam hij bezorgen, chapeau hoor! Ik had het echt begrepen als mijn pakketje een dagje later zou komen. Ik zou Cycloon iedereen aanbevelen en wat fijn dat ik hiermee meehelp met duurzaamheid en dus minder uitstoot!
Mijn pakketje hing half uit de brievenbus. Iedereen zou zo mijn pakketje kunnen stelen. Dan daarbij is het hele pakketje kapot waardoor de items zichtbaar zijn en er zo uit te halen zijn. Ronduit belachelijk hoe dit bezorgd is.
Hoi Lisa, Dat is zeker niet de bedoeling, mijn excuses voor deze vervelende situatie. We vinden het fijn dat je de tijd hebt genomen om deze review te plaatsen, hier kunnen we weer van leren. We gaan dit meteen bespreken met de koeriers in Almelo. Fijne dag!
Leuke aankondigingsteksten en snelle levering.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.