Top bezorgdienst

Duidelijke communicatie en door weer en wind wordt het pakketje bezorgd.

pakket tijdig en in goede staat ontvangen

goed dat ik pakketjes op een duurzame manier thuis kan ontvangen zonder dat het ten koste gaat van de levertijd of kwaliteit van bezorging.

Prima.

Prima!

Besteld en een dag later gearriveerd. Goed verpakt. Niks op aan te merken.

Pakketje achtergelaten in de algemene hal

Mijn pakketje is mooi op tijd (zelfs eerder dan gepland) bezorgd. Dat is fijn. Echter ben ik niet blij dat mijn pakketje in de algemene hal van mijn appartementen complex is neergelegd. Dit is een openbare hal waar veel mensen in en uitlopen. Tevens verdwijnen hier regelmatig pakketjes. Ik vind het niet prettig dat dit zo in de hal neergelegd wordt. In het vervolg graag of bij mijn buren afgeven, of aanbellen bij mij en het persoonlijk afgeven.

Prima, wel ruim tijdslot van de bezorging

Van 17-22 uur is een te ruim tijdslot voor me, gelukkig kwam de bezorger vroeg

pakket was opengemaakt

pakket was opengemaakt

Er is gemaild dat het pakket is bezorgd maar de koerier is niet aan de deur geweest.

Keurig op tijd bezorgd, op de fiets, uitstekend!

Zie hierboven.

Niets op aan te merken.

Beslist niet tevreden

Pakket in de brievenbus gedaan en dus niet de moeite genomen om aan te bellen, de lift te nemen en afgegeven op mijn huidadres/nummer. Voor iemand die moeilijk te been is is dit een hele nare ervaring en dat de eerdere bestelling door jullie bezorgd wel naar tevredenheid zijn uitgevoerd. Nav deze bezorging dus geen aanbeveling

Snel en duurzaam!

Top! Snel geleverd en fijn idee dat het op een duurzame manier is bezorgd.

No delivery

My package never arrived. It's been 2 days already.

• Would you recommend us? No

Zonder problemen geleverd..

Netjes aangeleverd, en ook mooi op tijd.

Mooie fiets met afgesloten deksel!! Leuk bezorger!! Het idee en de uitvoering vind ik een heel positieve vernieuwing voor de toekomst omdat het veel minder vervuiling geeft, lokaal is, gezond is , zelfs met enige ondersteuning!! Klasse!! Top!! GA ZO DOOR!

Alles volgens plan

Ik heb goed product op tijd ontvangen. Alles volgens afspraak

Aardige en vriendelijke bezorger, snel en duurzaam. Top!

Hartelijk bedankt.

Iedere keer dat cycloon een pakje bezorgd wordt dat door geweldige mensen gedaan. Altijd vriendelijk. Dank.

Super aardige bezorger, altijd vriendelijk en op tijd

Super!!

Gelukkig was ik thuis want de koerier moest wel degelijk aanbellen. Er staat namelijk een hek om onze flat en dat gaat om 17:53 uur al dicht. De brievenbussen staan achter dat hek. Dus mocht u in de toekomst nog weer een pakket bij mij moeten bezorgen dan liever overdag. Niet al mijn buren zijn bereid om 's avonds het hek open te doen ook al kan dat vanuit de woonkamer.

Een tien is een tien

Fijn zo’n frisse fietsbezorging

pakket is onbeheerd in het buitenportiek gezet. Ik was thuis er is niet aangebeld.

Kordate levering

Prima, snelle bezorging.

Niks bezorgd!

Waardeloos

Perfect.

Precies zoals afgesproken.

Over Cycloon

Wij zijn die groene en sociale bezorgexpert. We halen en bezorgen post en pakketten door heel Nederland: snel, duurzaam en sociaal. Wij hebben het grootste fietskoeriernetwerk ter wereld, waarmee wij de veiligste en schoonste keuze zijn als het gaat om pakketbezorging in de stad. Daarnaast werken in onze organisatie veel mensen met een voormalig afstand tot de arbeidsmarkt. Die nu gewoon post ophalen, verzendklaar maken en bezorgen. Hiermee zijn wij één van de grootste sociale werkgevers van Nederland. Steeds meer mensen kiezen voor Cycloon, omdat wij laten zien dat de bezorgmarkt socialer en duurzamer kan.