Mijn complimenten!

In de ochtend zonder afspraak om 8 uur op de stoep met een volledig kapot achterlicht en deuken en ‘s middags alweer op pad met de auto en dat werd er even tussen door gedaan. Mijn complimenten!

Prettig ,open en constructief .

Ik heb de samenwerking constructief en meedenkend ervaren.

Fantastisch geholpen door Geert

Op een zeer deskundige en vriendelijke manier geholpen. Er wordt veel tijd voor je vrijgemaakt, na aankoop nog een belletje. Top!!!

Alle werkzaamheden, na overleg, uitstekend uitgevoerd

Zoals altijd is mijn ervaring met Volvo Bilthoven uitstekend, overleg over aanbevolen reparaties deskundig uitgelegd, prima service en tevreden klant.

Teleurstelling

Gisteren heb ik mijn auto voor een beurt en APK naar Volvo Broekhuis Bilthoven gebracht. Kosten ***,-. Na de check werd ik gebeld dat ook de remschijven en remblokken achter a € ***,- vervangen moesten worden wat vandaag uitgevoerd kon worden. Vanochtend werd ik gebeld dat ze slecht nieuws hadden. Nadat de werkzaamheden uitgevoerd waren, gaf het systeem namelijk een nieuwe foutmelding ivm een klep. De werkzaamheden a ***,- kunnen over vier dagen uitgevoerd worden en tot die tijd kunnen we de auto niet gebruiken. Kortom een driedubbele teleurstelling.

Zoals altijd, is de service geweldig.

Er wordt tijd genomen door dhr. Kroon om mij te informeren tot in details over de nieuwe V 60 Recharge Hybride. De APK keuring is uitgevoerd. Eveneens het herstel van de schade. Ook vervanging van onderdelen is gedaan. Ben er helemaal tevreden over en ga met een gerust hart richting Zuid Frankrijk.

Broekhuis Bilthoven

Ik ben al jaren klant bij Verkerk Bilthoven, nu Broekhuis. Ik ken Gerrit Kroon al jaren, tot volle tevredenheid. Hij heeft mij zojuist mijn derde Volvo verkocht. Grappig dat hij het kenteken van mijn eerste nog uit zijn hoofd kende. Naast Gerrit is het hele team gewoon perfect. Twee van mijn dochters rijden ook in een Broekhuis Volvo. Ze zijn even tevreden als ik.

Prettige en prima koop

Prettige en attente verkoper. Hielp ons ( 75+) op een rustige wijze en vriendelijke wijze. Ook de garage in houten- waar de auto van onze keuze stond- allerattenst.

Goede service!

Alles volgens afspraak.

Een zeer positieve, professionele verkoper.

Ik heb een gebruikte, oude(re) Renault bij deze Volvo dealer gekocht. Ondanks dat de prijs van deze auto in geen verhouding stond tot de prijs van een gemiddelde gebruikte Volvo, werd ik fantastisch geholpen. Er werd alle tijd voor mij gemaakt, ik voelde mij belangrijk en de auto stond klaar voor een proefrit. En.....de aflevering was een feestje! Alsof ik een echt nieuwe auto gekocht had. Terwijl de verkoper, de heer Kroon, door de vakantieperiode, er alleen voor stond! Chapeau!

Duidelijk en bijzonder klantgericht met respect !

De zin hier boven zegt eigenlijk alles,naast natuurlijk een deskundig monteur!!

Prima ontvangst, informatie en goede deal

Prima ontvangst, informatie en goede deal

Gewoon een top vestiging

Al jaren goede ervaringen in Bilthoven. Het is de extra reistijd meer dan waard vanuit Almere

Technisch lijkt me alles in orde

Er werd mij nieuwe bougies en een luchtfilter aangeraden. Ik heb daar mee ngestemd. In een autoblad las ik dat bougies normaliter tussen de 50000 en 100000 km mee moeten gaan. Ik heb 20000 km gereden. De hooguitgevallen factuur bevat nauwelijks specificaties

prima uitvoering van onderhoudsbeurt en APK

goede informatie en uitgebreide toelichting op de servicebeurt alvorens deze uit te voeren.

Vriendelijk, persoonlijk

Wederom met veel plezier me 4e auto gekocht.

uitstekend geholpen

uitstekend geholpen

Snel en goed contact

Prettige omgang en snel geregeld

Uitstekende service door enthousiaste en vriendelijke medewerkers

Makkelijk om online een afspraak te plannen en een uitstekende service.

Goede en prettige voorlichting en begeleiding bij aankoop auto

Mogelijkheid proefritten te maken met verschillende auto’s. Uitgebreide tijd genomen voor voorlichting. Zeer prettig en persoonlijk.

Super goede service

Vriendelijke mensen. Aan de telefoon leggen ze duidelijk uit wat er vervangen/gerepareerd moet worden en vertellen meteen de kosten. Je weet dus precies waar je aan toe bent. We kregen onze auto na een onderhoudsbeurt schoongemaakt terug. Super fijn!

Toegankelijk en zeer bereidwillig bij plotselinge problemen.

Het contact verliep vriendelijk en correct. De afspraken zijn nagekomen. Heldere tussentijdse communicatie ter voorkoming van verrassingen In voorkomende gevallen zal in een aanbeveling doen.

Auto doet het

De auto doet het weer zoals het hoort

Professioneel, persoonlijk

Persoonlijk, met kennis van zaken, efficiënt

Uitstekende service.

Adequate en kundige uitvoering van de werkzaamheden. Zeer goede communicatie.