Eskes & Partners is een goed en betrouwbaar assurantiekantoor.

ik ben nu 44 jaar klant bij Eskes & Partners (en voorganger) en dat geeft aan dat gedurende al die tijd hebben de medewerkers van dit bedrijf al mijn financiële zaken op een goede en prettige manier behartigd.

Duidelijke informatie

Na de aanrijding hebben ze mij goed geholpen door duidelijke informatie te geven.

Aanrader om via Eskes&partners een verzekering af te sluiten

Al minimaal 20 jaar mijn tussen persoon voor alle verzekeringen en Hypotheek Altijd goeie service

Niets op aan te merken.

Volgens verwachting afgehandeld zonder enige rompslomp.

alleen maar goed

snel afgewerkt

Zeer slechte service

Heb dit jaar helaas 2 schades gehad aan mijn auto,beide keren buiten onze schuld om. Ondanks dat ik all risk verzekerd ben duurt het ontzettend lang voordat het afgehandeld wordt, reageren niet of nauwelijks op email, en je moet zelf overal achter aan.zal ze niet aanbevelen.

Zeer goede communicatie en duidelijke afhandeling

Na het melden van de schade bij de maatschappij hebben ze mij geholpen met de vervolgstappen. Ik heb diverse gegevens aangeleverd, waarna alles uit handen is genomen en uiteindelijk is de vergoeding uitbetaald. De communicatie is heel duidelijk, het aanspreekpunt is goed bereikbaar en zet direct alles in werking. Al met al heel tevreden!

fijn bedrijf met descundig advies

zeer prettige samenwerking

Duidelijk en kundig

Prettig contact met kundige mensen die duidelijke uitleg geven.

volgens de regels goed afgehandeld.

beter dan goed gaat niet. Als er een breuk in het glas gezeten had, (ruit met dubbel glas bleek lek , werd dof ) werd de ruit wel vergoed ! Vreemd heeft de verzekering dan wel zin?

Goed geregeld en zelfs het uit te betalen bedrag voorgeschoten.

Eskes & Partners is een fijn bedrijf met directe lijnen en goed klantencontact.

Goede reactie en duidelijke uitleg

Doen alle moeite om je te helpen, al is het soms niet makkelijk. Open en eerlijk.

Toppers

Al jaren klant, en wel eens ooit een miscommunicatie gehad masr altijd weer correct op gelost!!

Altijd behulpzaam en ze denken altijd met je mee

Wij hebben zowel zakelijk als privé prettige ervaringen met Eskes & Partners. Je hebt altijd gelijk het gevoel dat ze het voor je oplossen en dat doen ze ook echt.

Wat ik verwachtte aan hulp, ontving ik ook!

Melden van een schade is altijd lastig en vervelend. Maar als je contact opneemt met de afd. schade dan krijg je direct het gevoel dat ze je in alles helpen en je ontzorgen.

Al 47 jaar goed bijgestaan

Eerst door Buro Merks en vervolgens door Eskes & Partners werden we in alle verzekerings- en hypotheekzaken goed bijgestaan. Alle medewerkers staan altijd klaar voor advies en hulp.

Goede service en vriendelijke mensen

...

Afgelopen jaar, qua verzekering voor ons een rampjaar, maar gelukkig dat ik een goede tussenpersoon heb, een dank aan iedereen bij Eskes & Partners, extra dank aan Michael van Koolwijk die altijd bereikbaar was of andere collega's inschakelde om het te regelen.

Arrogant

Ik wilde graag 2 auto's zakelijk verzekeren, echter daar was men niet in geïnteresseerd. Wij willen alleen het totaal pakket, dus inclusief al je andere zakelijke en particuliere verzekeringen was het antwoord. Ik gaf aan dat deze prima ondergebracht waren en dat ik niet voornemens was dit nu te veranderen. Dan was men verder ook niet geïnteresseerd in 2 auto verzekeringen was het antwoord. Dit is wel erg arrogant, maar schijnbaar normale procedure bij Eskes & Partners.

Geachte heer Gommers, Wij willen u bij deze nogmaals danken voor uw tijd en gesprek op ons kantoor. Onder het genot van een kop koffie en een fijn gesprek hebben we elkaars ervaringen gedeeld en dit misverstand uit de wereld kunnen helpen. Namens Eskes & Partners Assurantie Adviseurs, Aart van de Bovenkamp

Anneke

Ik gaf pas op de dag van aankoop door dat ik een nieuwe auto gekocht had. Kreeg snel het juiste advies en de juiste verzekering voor mijn nieuwe auto. Top geregeld.

Snelle afhandeling

Had schade. Doorgegeven werd snel opgepakt snelle beslissing. Snel betaald. Geen gezeur. Zo wil je het hebben

Moet 4 weken wachten op antwoord

Had een schade aanvraag op een of andere manier is mijn schade altijd “buiten” de dekking en dat na 4 weken wachten, niet echt ok

Geweldige service

Snel naar de juiste hersteller verwezen en prima opgelost!

Alles goed afgehandeld

Zoals altijd is de schade goed en naar tevredenheid afgehandeld

Prima opgelost

Het was snel geregeld

Over Eskes & Partners

Als organisatie, ondernemer of particulier wilt u erop kunnen vertrouwen dat ál uw zaken perfect geregeld zijn. Volledig ontzorgd, het complete plaatje: niet meer en niet minder. Eskes & Partners is uw laagdrempelige en onafhankelijke full-service assurantiekantoor. We hebben geen prestatiecontracten met verzekeraars, zijn niet gelieerd aan brancheorganisaties en hebben geen contracten met derde partijen. En op die onafhankelijkheid zijn wij trots! Zo kunnen wij u de diensten aan bieden die voor uw situatie de beste zijn en voldoen aan uw voorwaarden.

Over CVBi

Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een samenwerkingsverband van onafhankelijke verzekeringsadviseurs. Samen zorgen zij voor een landelijke dekking in verzekeringsadviseurs. Via deze verzekeringsadviseurs ontvangt u meer informatie over de verschillen tussen bepaalde verzekeringsproducten in de markt. Samen bepaalt u de voor u juiste en verstandige keuze. Daarnaast adviseren zij in het up-to-date houden van uw polissen en staan zij u bij in geval van schade. Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een handelsnaam van Stichting Centraal Verzekerings Bedrijf Intermediair.