Snelle afhandeling

Had schade. Doorgegeven werd snel opgepakt snelle beslissing. Snel betaald. Geen gezeur. Zo wil je het hebben

Moet 4 weken wachten op antwoord

Had een schade aanvraag op een of andere manier is mijn schade altijd “buiten” de dekking en dat na 4 weken wachten, niet echt ok

Geweldige service

Snel naar de juiste hersteller verwezen en prima opgelost!

Alles goed afgehandeld

Zoals altijd is de schade goed en naar tevredenheid afgehandeld

Prima opgelost

Het was snel geregeld

Over Eskes & Partners

Als organisatie, ondernemer of particulier wilt u erop kunnen vertrouwen dat ál uw zaken perfect geregeld zijn. Volledig ontzorgd, het complete plaatje: niet meer en niet minder. Eskes & Partners is uw laagdrempelige en onafhankelijke full-service assurantiekantoor. We hebben geen prestatiecontracten met verzekeraars, zijn niet gelieerd aan brancheorganisaties en hebben geen contracten met derde partijen. En op die onafhankelijkheid zijn wij trots! Zo kunnen wij u de diensten aan bieden die voor uw situatie de beste zijn en voldoen aan uw voorwaarden.

Over CVBi

Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een samenwerkingsverband van onafhankelijke verzekeringsadviseurs. Samen zorgen zij voor een landelijke dekking in verzekeringsadviseurs. Via deze verzekeringsadviseurs ontvangt u meer informatie over de verschillen tussen bepaalde verzekeringsproducten in de markt. Samen bepaalt u de voor u juiste en verstandige keuze. Daarnaast adviseren zij in het up-to-date houden van uw polissen en staan zij u bij in geval van schade. Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een handelsnaam van Stichting Centraal Verzekerings Bedrijf Intermediair.