Prettig bedrijf

Wij zijn al jaren zeer tevreden over dit bedrijf. Men wordt snel, vakkundig en zeer prettig geholpen.

Prettige verzekeringsmaatschappij

Ze helpen je goed als er iets is en voorzien je van goede adviezen.

Er wordt overzichtelijk gewerkt en op de hoogte gehouden

Duidelijke instructies van hoe de schade in te dienen en een zeer vlotte afhandeling

Zeer duidelijke instructies van hoe de schade in te dienen. Helaas niet het volledige bedrag vergoed. Wel een hele vlotte en correcte afhandeling

Gaan zeer vlot achter de opgave van schade aan bij de verzekering.

Zoals door mij verwacht vlot achter de schade opgave aangaan. Plezierig als er in overleg de portefeuille nagekeken wordt.

Prettig en goed contact

idem

Naar tevredenheid afgehandeld.

Prima.

Correcte en snelle afhandeling

De ontstane schade is correct en snel afgehandeld. Communicatie was ook prima.

Goede afhandeling!

Na mijn ongeval is door mijn reisverzekering alles vergoed en hoop dit jaar weer een stedentrip te boeken.

Niet helemaal tevreden met de afhandeling

Had een defect product waar ik voor verzekerd was. Dit netjes aangemeld bij Eskes en partners en alle vragen beantwoord en toebehoren opgestuurd waar zij om verzochten inclusief de foto’s van het defecte product. Had werkelijk aan alle voorwaarden voldaan wat ook bevestigd werd door een medewerker van Eskes en partners. Op een gegeven moment werd ik gebeld of ik ook nog even het defecte product kon opsturen?? Nadat ik zei dat ik dit een rare gang van zaken vond, was opsturen ineens niet meer nodig. Product werd uiteindelijk vergoed maar vond de afhandeling niet bevredigend.

Persoonlijk klanten contact is heel fijn!

Als er contact is zowel per telefoon als per mail voelen wij ons direct gehoord. Lijnen zijn kort met de medewerkers en er is ook ruimte en tijd om ons verhaal kwijt te kunnen.

Zeer hulpvaardig en transparant.

Prettig persoonlijk contact

Perfect opgelost

Prima tussenpersoon ben perfect geholpen door eskes en partners kan niet anders zeggen dan gewoon helemaal TOP

Super geholpen

Er wordt echt naar je geluisterd en alles uitgelegd,die die beloofd werden worden nagekomen.

Snelle afhandelingndeling

Schade afhandeling ging op een vriendelijke en duidelijke manier en schade bedrag stond zonder problemen op mijn rekening.

Zoals altijd: heel tevreden!

Zoals altijd ook deze schademelding snel en efficiënt afgehandeld.

Niets is zo vervelend als schade en wat is het dan ontzettend fijn om dit voor het grootste deel uit handen te kunnen geven. Vakkundig professioneel maar wat voor ons belangrijk is het menselijke aspect. Heel fijn

prima geregeld en snel afgehandel geweldige service

onverwacht prima geregeld

Waar ik op hoopte en dacht recht te hebben kwam uit.

Door mijn toedoen als ex automonteur ging er wat mis bij het monteren van een distributieriem. Hierdoor leed een vriend van mij , waar ik de reparatie pro deo voor zou doen, financiele schade doordat er een tweee hands motorblok in moest. Ik dacht en hoopte dat dit onder mijn WA zou vallen. Dit is uiteindelijk ook gelukt.

prima afgewerkt

As snel en correct geregeld

Prima geholpen door Mevr.Cornelissen

Het was fijn om al snel terug te horen en het geld te ontvangen zodat ik de mensen die hier gewerkt hebben. De bedrijven kon betalen. Goed geregeld. Hartelijk dank

Helder en deskundig advies ontvangen

Zeer accurate en correcte afhandeling

Snelle reactie en afhandeling schademelding

Op mijn verzoek om informatie betreffende de financiële consequenties m.b.t. de premie van mijn autoverzekering bij al dan niet zelf betalen van de schade kreeg ik een snelle reactie.

Naar tevredenheid goed geholpen

Naar tevredenheid goed geholpen

De schademelding is goed afgehandeld.

Hoewel het resultaat niet was wat verwacht werd is de schademelding keurig afgewikkeld.

Over Eskes & Partners

Als organisatie, ondernemer of particulier wilt u erop kunnen vertrouwen dat ál uw zaken perfect geregeld zijn. Volledig ontzorgd, het complete plaatje: niet meer en niet minder. Eskes & Partners is uw laagdrempelige en onafhankelijke full-service assurantiekantoor. We hebben geen prestatiecontracten met verzekeraars, zijn niet gelieerd aan brancheorganisaties en hebben geen contracten met derde partijen. En op die onafhankelijkheid zijn wij trots! Zo kunnen wij u de diensten aan bieden die voor uw situatie de beste zijn en voldoen aan uw voorwaarden.

Over CVBi

Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een samenwerkingsverband van onafhankelijke verzekeringsadviseurs. Samen zorgen zij voor een landelijke dekking in verzekeringsadviseurs. Via deze verzekeringsadviseurs ontvangt u meer informatie over de verschillen tussen bepaalde verzekeringsproducten in de markt. Samen bepaalt u de voor u juiste en verstandige keuze. Daarnaast adviseren zij in het up-to-date houden van uw polissen en staan zij u bij in geval van schade. Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een handelsnaam van Stichting Centraal Verzekerings Bedrijf Intermediair.