het gaat goed en soepel

dat ze op de vraag goed antwoord

Schades werden zonder mankeren geaccepteerd. Wel verlies van "punten"., geen verhoging van premie !!! Uitstekend verloop, zonder enige last voor de berijder.

Duidelijk dat mijn schade niet ge dekt werd door verzekering

Rechtstreekse lijn

deskundig, vriendelijk

De afwikkeling van de inbraakschade aan het door ons beheerde pand in Diemen was duidelijk met een goede communicatie met de schade expert. Fijne wisselwerking tussen u en ons als beheerder voor de eigenaren.

Uitstekende service.

Zeer goede ervaring. Direct contact met de juiste persoon geen tussen lijn. Betrokken en meedenkend. Ik zou dit bedrijf ten zeerste aanbevelen ook wat betreft andere verzekeringen die ze in hun portefeuille hebben.

Goed bereikbaar en vlotte reactie

Ik meldde een probleem tijdens mijn vakantie-reis, waarvoor ik zelf een oplossing had geregeld (uitgestelde terugreis) met extra kosten. Enerzijds vond ik het kinderachtig om twee kleine aanvullingen op het ticket overbodig te verklaren, te meer omdat ik spotgoedkope tickets had gevonden, anderzijds wel heel snel afgewerkt en betaald

Vlot afgehandeld

Eskes was sneller met de afwikkeling dan de partij die de schade moet herstellen

Duidelijke uitleg, snelle reactie.

1.Je hebt een schade melding. 2. Je wordt vriendelijk, zakelijk te woord gestaan. 3. Snelle afhandeling. 4. Vriendelijk uitleg na de afhandeling.

Fijne snelle schadeafhandeling

Duidelijke communicatie en snelle schade-afwikkel ing.

goed afgehandeld

goed afgehandeld

Klantvriendelijk

Snelle afhandeling van zaken en maandelijks duidelijk overzicht in de mail.

Prima en vlot afgehandeld!

In een ongelukkige periode raakte ik een andere auto s'nachts in een parkeergarage van een ziekenhuis. Dat was verschrikkelijk , het gebeurde tijdens het sterven van mijn vrouw . Dat was flink ergeren voor mij . Gelukkig ben ik door Eskes & Partners echt goed geholpen en is alle schade hersteld en via Eskes & Partners door de verzekering betaald .

Vlug en goed geregeld

Prima geregeld

Meteen en goed en netjes geholpen

Zeer goede behandeling en vlug afgehandeld.

Uniek

Niet eerder meegemaakt. Schade goed gedocumenteerd gemeld bij Eskes en binnen een week afgehandeld!! Chapeau!!

Moeilijk.

Heel veel heen en weer gemail, en vaak mijn mening vragen ondanks dat ik geen ervarings dekundige ben. Waar voor heb ik dan een tussenpersoon ?? Totaal geen snelle afhandeling. Kortom zeer teleurstellend.

Ging makkelijk

Ging makkelijk alles werd door derde partij opgelost. Polis was voor mijn gevoel niet duidelijk genoeg

Prettig bedrijf

Wij zijn al jaren zeer tevreden over dit bedrijf. Men wordt snel, vakkundig en zeer prettig geholpen.

Prettige verzekeringsmaatschappij

Ze helpen je goed als er iets is en voorzien je van goede adviezen.

Er wordt overzichtelijk gewerkt en op de hoogte gehouden

Duidelijke instructies van hoe de schade in te dienen en een zeer vlotte afhandeling

Zeer duidelijke instructies van hoe de schade in te dienen. Helaas niet het volledige bedrag vergoed. Wel een hele vlotte en correcte afhandeling

Gaan zeer vlot achter de opgave van schade aan bij de verzekering.

Zoals door mij verwacht vlot achter de schade opgave aangaan. Plezierig als er in overleg de portefeuille nagekeken wordt.

Prettig en goed contact

idem

Naar tevredenheid afgehandeld.

Prima.

Correcte en snelle afhandeling

De ontstane schade is correct en snel afgehandeld. Communicatie was ook prima.

Groesbeekseweg 9

6585 KE Mook

Over Eskes & Partners

Als organisatie, ondernemer of particulier wilt u erop kunnen vertrouwen dat ál uw zaken perfect geregeld zijn. Volledig ontzorgd, het complete plaatje: niet meer en niet minder. Eskes & Partners is uw laagdrempelige en onafhankelijke full-service assurantiekantoor. We hebben geen prestatiecontracten met verzekeraars, zijn niet gelieerd aan brancheorganisaties en hebben geen contracten met derde partijen. En op die onafhankelijkheid zijn wij trots! Zo kunnen wij u de diensten aan bieden die voor uw situatie de beste zijn en voldoen aan uw voorwaarden.

Over CVBi

Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een samenwerkingsverband van onafhankelijke verzekeringsadviseurs. Samen zorgen zij voor een landelijke dekking in verzekeringsadviseurs. Via deze verzekeringsadviseurs ontvangt u meer informatie over de verschillen tussen bepaalde verzekeringsproducten in de markt. Samen bepaalt u de voor u juiste en verstandige keuze. Daarnaast adviseren zij in het up-to-date houden van uw polissen en staan zij u bij in geval van schade. Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een handelsnaam van Stichting Centraal Verzekerings Bedrijf Intermediair.