Prachtige cp

Mooie cp in een levendige haven met talrijke restaurants en genoeg activiteiten on de buurt.

• Was u bezoeker van de Jachthaven of van het Camperpark? Camperpark

Rommelige ontvangst, vervelende plek, slordig terrein

Wij hadden tevoren gebeld en C4 aangewezen gekregen voor onze boot die 4.20 breed is. We pasten er totaal niet in en hoorden toen dat de plek 4.28 breed zou zijn. Met fenders erbij is dat dus veel te weinig. Terwijl het erop leek dat er genoeg plekken in de blauwe haven waren, werden we naar de kade achter het havenkantoor gestuurd. Daar lag het erg vol en bovendien zaten er allerlei mensen feest te vieren op de kade. Rumoerig en rommelig. Niemand had ons gewaarschuwd dat er wel degelijk verval is en dat de kade niet drijft. Daar kwamen we net op het nippertje achter. Dom can ons, masr wij hadden gerekend op drijvende steigers. De kleine afvalbakjes waren overvol met groot afval. Erg vies. De meeste restaurants bleken dicht, Panorama was open; met een prachtig terras maar vreselijk eten en mijn echtgenoot is er erg ziek van geworden. Overal op het terrein was het rommelig en viezig. We zijn maar niet naar de douche gegaan, dat durfden we niet aan. Wij varen de hele zomer en komen in erg veel havens maar dit hadden we nog niet eerder meegemaakt. Nee, wij komen niet gauw terug.

• Was u bezoeker van de Jachthaven of van het Camperpark? Jachthaven

Mooie locatie maar stevige prijs

Mooie aanleg kade met water en stroom. Echter is € 3,00 per meter en € 1,75 per persoon toeristenbelasting stevig aan de prijs. Jammer dat het varen voor mensen met een krappere beurs op deze manier onmogelijk wordt gemaakt. Dit was voor ons tot nu toe de duurste haven.

• Communicatie N.v.t.
  • Was u bezoeker van de Jachthaven of van het Camperpark? Jachthaven

Mooi plekje tussen de boten

Al was het voor 1 nachtje, fijne comfortabele plaatsen met goede sanitaire voorzieningen.

Keurig verzorgd

Om er even een weekendje uit te zijn en voor beiden het laatste bezoekje Biesbosch in onze kinderjaren was hebben we een camperplek bij Jachthaven Biesbosch geboekt. Op hun site gaat dat heel eenvoudig, dat hebben ze dus ook goed voor elkaar. Ter plaatse waren we blij verrast door de staat van de camperplaats, keurig verzorgd van ingang tot uitgang. Dit is voor ons zeker een locatie om nog eens terug te komen. (Alleen hopen dat er dan geen buren zijn met 3 honden die vaak en hard blaffen, ook 's-ochtends vroeg.)

netjes verzorgd en rustig

we liggen vaker bij u in de haven en we zijn altijd weer tevreden met de service. de nieuwe stijgers met water en elektriciteit zijn super.

Perfekter Wohnmobilplatz

Selten habe ich einen so gut ausgestatteten Stellplatz gesehen, der so viel zu bieten hat. Ich komme immer wieder gerne

• Freundlichkeit der Mitarbeiter
  • Waren Sie Besucher des Wohnmobilparks oder des Yachthafens? Wohnmobilpark

Heerlijke plek bij de jachthaven

Simpel te reserveren camperplaats met keuze voor een favoriete plek. Goed en schoon sanitair. Toegang en vertrek eenvoudig door kentekenherkenning. Voor ons met een camper van 10 meter alleen lastig om de laatste bocht bij de uitrij-slagboom te maken, anders waren de 5 sterren compleet.

• Faciliteiten en voorzieningen
  • Netheid van de jachthaven N.v.t.

Schöner Platz, leider schlechte Bademöglichkeiten

Der Platz ist sehr gut und die ganze Anlage inkl. Sanitär ist Top. Leider kann man nicht gut schwimmen gehen. Das Strandbad ist geschlossen und man darf nicht ans Wasser.

• Freundlichkeit der Mitarbeiter

Uitstekende camperplaats

Schoon sanitair, efficiënt boekings- toegangssysteem. Verzorgde camperplaatsen met uitzicht op de jachthaven en leuke restaurants.

• Was u bezoeker van de Jachthaven of van het Camperpark? Camperpark

Geweldige plek met heerlijk uitzicht over de haven

Prachtige camperplekken in mooie omgeving. Netjes verzorgd gebied met prima restaurants

Heerlijk , top op 30 min met vakantie ☀️

Fijne plek om te zijn , als ik kom aan gereden bij het gehele complex hebben we gelijk het vakantie gevoel en dus vakantie Top !

• Was u bezoeker van de Jachthaven of van het Camperpark? Jachthaven

Top haven, met top voorzieningen, vriendelijk, schoon

Al eerder geweest, leuke haven met goede infrastructuur, netjes, vriendelijke mensen, top

Gewoon goed

Mooie omgeving en een goed en netjes sanitair. Een min punt is de code van het sanitair wat niet altijd lukt. Dat komt als je niet online boekt, zeggen ze bij de receptie.

• Was u bezoeker van de Jachthaven of van het Camperpark? Camperpark

Grote haven, veel plaats maar iets te veel asfalt en

Verzorgde haven. Mag wel iets goedkoper zijn.

Prachtige locatie

Ligplaats gekregen vlakbij het Hotel dat we geboekt hadden. Perfecte communicatie op voorhand per e-mail en vriendelijk onthaald door de havenmeester. Mooi en goed onderhouden sanitair. Gerust slapen dankzij de prima beveiliging. Mooie locatie. Steek de vaargeul over en je bent in de Biesbosch. Leuk met al die restaurants rond de haven. Het ene restaurant is wel een pak beter (prijs/kwaliteit) dan het andere. Kies verstandig. Samengevat: een fantastische 3daagse gehad. We komen zeker en vast terug. Bedankt!

• Was u bezoeker van de Jachthaven of van het Camperpark? Jachthaven

Prima faciliteiten en een zeer behulpzaam team

We hebben twee dagen in een box gelegen in het blauwe deel. Prima kwaliteit steiger, landstroom etc. We zaten vlak bij een drijvende sanitairunit die keurig schoongehouden werd en netjes was. Personeel op het havenkantoor was vriendelijk en behulpzaam, kortom, een aanrader! Op maandag is slechts 1 van de restaurants open, maar was verder geen probleem en we hebben lekker gegeten. Voor boodschappen moet je naar Made of Geertruidenberg, maar er zijn gratis leenfietsen beschikbaar

Prachtige lokatie, nette sanitair

Kreeg een telefoontje toen wij aan het fietsen waren met de melding dat mijn alarm afging van de camper.

Hele fijne plek

Werden prima geholpen, ondanks dat ik niet zo handig deed . Was mijn eerste x in een gasthaven . Alles werd prima uitgelegd ! Daar leer ik dan ook weer van . Bedankt voor jullie hulp en gastvrijheid

• Was u bezoeker van de Jachthaven of van het Camperpark? Jachthaven

Net ingerichte camperplaats, een aanrader!

Overzichtelijk terrein en voorzieningen die je verwacht op een camperplaats

sehr schöner Stellplatz im Jachthafen

wir waren drei Nächte auf dem Stellplatz Biesbosch in Drimmelen und haben uns sehr wohl gefühlt, das Check-in und Check-out mit Kennzeichen Erkennung hat einwandfrei funktioniert, per SMS bzw Email wurde uns der Zugangscode für das Sanitätsgebäude sowie das WLAN Passwort mitgeteilt, rund herum sind viele Lokale vorhanden, trotz schlechtem Wetter konnten wir Schiffe gucken, die Stellplätze mit geraden Zahlen haben freien Blick auf den Jachthafen

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
  • Freundlichkeit der Mitarbeiter k.A.
  • Waren Sie Besucher des Wohnmobilparks oder des Yachthafens? Wohnmobilpark

Iets duurder dan normaal maar tot de puntjes verzorgt

Van aanvaren met aanmelden per marifoon tot wegvaren met persoonlijk uitgeleide. Super nette haven met alle voorzieningen.

Super mooi plaatsen,

Gelukkig hadden wij mooi weer ,en dan is het altijd leuk in de haven , Het is vooral leuk voor kinderen, met de speeltuin ,en binnen speeltuin bij restaurant Boeien .

• Was u bezoeker van de Jachthaven of van het Camperpark? Camperpark

Prachtige camperplaats,prima sanitair en alles netjes verzorgd,komen zeker nog eens terug

Fijn verblijf op het camperpark mooie fietstochten gemaakt en een bootreis over de Biesbosch.

• Was u bezoeker van de Jachthaven of van het Camperpark? Camperpark

Verzorgd, rustig, mooie plekken met prachtig uitzicht!

Online je plek uitzoeken en boeken. Via bericht je toegang codes voor de slagboom en toilet/douche ruimte( gratis gebruik) Ruime plekken met stuk gras om vanuit je stoel naar de haven te kijken. Biesbosch ad overkant. Leuke speeltuin. Bbq aldaar. Restaurants in de buurt. Drimmelen is schattig maar klein. Heerlijk rustige plek. Aanrader. Overnachting rond de €30,00

Nieuwe Jachthaven 20

4924BA Drimmelen

+31 162 682 249

Over Jachthaven Biesbosch

Als één van de 9 havens van de gerenommeerde Yacht Havens Group zijn we dé full service haven voor de moderne watersporter en levensgenieter. Van alle gemakken voorzien met één van de mooiste achtertuinen die u kunt vinden!