Prettig contact, vriendelijk en professioneel.

Bas is een begripvol persoon die in de eerste plaats rekening houdt met de wensen van de nabestaanden. Onze ervaring is zeer positief, absoluut iemand waar je op kan rekenen in een toch al moeilijke en verdrietige situatie.

Op rustige en vriendelijke manier uitvaart geregeld.

Bas heeft ons heel goed geholpen en stond altijd klaar om de uitvaart van onze (schoon)vader te regelen. Wij zijn er heel erg tevreden over. Wij hebben goede tips gekregen en alles wat wij in gedachten hadden heeft Bas geregeld voor ons. Het was een mooie uitvaart.

Een steun in een moeilijke tijd

Bas heeft ons goed geholpen bij het regelen van de uitvaart van onze (schoon)vader en heeft eraan bijgedragen dat we op een mooie, waardige en liefdevolle manier afscheid konden nemen. Hij nam regelwerk uit handen, luisterde goed naar onze wensen en vulde waar nodig aan. Hij is daarmee echt een steun in een moeilijke periode geweest.

Een professional die ons op respectvolle wijze heeft ontzorgd.

Bas Poelstra is professioneel en zijn benadering gaf ons rust en veel steun. Bas nam de tijd om naar onze wensen te luisteren en heeft ervoor gezorgd dat het afscheid van onze moeder op een mooie en respectvolle manier verliep. Wij zijn Bas dankbaar en raden zijn diensten van harte aan aan iedereen die op zoek is naar een persoonlijke en kwalitatieve uitvaartverzorger.

De uitvaart is perfect gegaan en daardoor een dierbare herinnering geworden.

Alles wat we vooraf hadden door- en afgesproken is prima door Bas Spoelstra geregeld. We hoefden daardoor nergens over in te zitten en konden ons richten op de uitvaart & afscheid van onze moeder. In de toekomst zal ik anderen zeker adviseren om gebruik te maken van de diensten die hij biedt.

Heel erg fijn en begripvol

In een zware tijd hebben wij veel begrip en ruimte ervaren om het samen op een goede manier een passend afscheid te geven aan onze dierbaren. Hebben geen drik ervaren maar juist veel begrip voor de tijd en ruimte die we daarvoor nodig hadden, hij was altijd bereikbaar en begripvol. Dank voor alles

Jullie zijn geweldig en erg meedenkend. Bedankt voor alles.

Geweldige lieve mensen meedenkend en zeker ook voor kinderen . Bedankt voor alles .

Zeer persoonlijke en vakkundige uitvaartbegeleiding.

Bas is een vakkundig en bovenal een zeer groot gevoelsmens. Hij heeft inmiddels meerdere uitvaarten voor ons mogen verzorgen waarbij hij zich inleeft in de mensen waarbij hij zijn taak niet uit het oog verliest. Komt met goede tips en adviezen waar je soms in je verdriet niet aan denkt. Daarnaast is zijn nazorg ook top! Kortom, wij zijn zeer tevreden en Bas krijgt van ons een dikke 10!!

Vriendelijk, behulpzaam, meedenkend. Gewoon erg goed geregeld allemaal. Precies zoals je het wilt hebben. Met ks eindresultaat een mooi afscheid waar iedereen goed op terug kan kijken. Nogmaals bedankt Bas.

Waardevol, respectvol en oprecht medeleven

Beste Bas, Ongelofelijk bedankt voor je onvoorwaardelijke steun tijdens mijn vaders laatste reis. Jouw toewijding en inzet hebben mijn moeder, mijn zoon en mij in staat gesteld om stap voor stap afscheid te nemen, met ruimte voor verdriet en we hebben afgesloten met een intiem, warm en eervol afscheid dat perfect past bij wie mijn vader was. Geen moeite was teveel, en we zijn dankbaar voor het realiseren van al zijn wensen en meer. Met oprechte dank, Odilia, Noor en Quirine Bosch Reitz

Wat een geweldig team.

Fijne mensen, zeker Bas Poelstra zelf en Walli de dame die ons met allerlei zaken geholpen heeft op Noorderveld. Heel warm en hulpvaardig. Ik zal Bas Poelstra Uitvaartbegeleiding warm aanbevelen.

Goede combinatie van accurate service met gepaste en gewaardeerde inleving.

Kort na het overlijden van mijn vader konden mijn broer en ik al snel met Bas Poelstra beginnen met overleg en plannen, het uitvaartcentrum was bijvoorbeeld al een dag na het overlijden gereserveerd. Terwijl wij in beslag werden genomen door rouwverwerking en de noodzaak om in een korte tijd veel te regelen, ondernam Bas de benodigde activiteiten, ons hierbij nauwkeurig op de hoogte houdend en consulterend. Wij werden hierbij op ons gemak gesteld en hebben niet onder (te grote) druk gestaan. Zodoende werd het een proces dat weliswaar zonder Bas niet had kunnen plaatsvinden, maar waarbij wij ons van begin tot einde totaal betrokken hebben gevoeld, waardoor het onze eigen familiegebeurtenis is geworden.

Alles was prima georganiseerd

Gepaste betrokkenheid met een mooi inleide nd welkomswoord.

Ontzorgen

Van A tot Z ons begeleidt en er was niets teveel als we om advies vroegen.

Goed, en in had er vertrouwen in

Bas heeft goed aangevoeld wat wij voor ogen hadden. Een heel persoonlijke uitvaart. Wij zijn heel tevreden

Een betrokken uitvaartverzorger

Bas levert kwaliteit en geeft het vertrouwen dat alles goed geregeld gaat worden. Het klikte gelijk goed tussen jou en ons gezin. Bas bedankt dat we door jouw gedegen werk zo'n mooi afscheid hebben kunnen realiseren.

Het maakte de crematie voor ons minder zwaar door dat Bas meedenkt en met tips komt,denkt mee en is in voor een grap zodat het allemaal luchtiger wordt en niet te zwaar beladen. Ik zou Bas zeker aanbevelen!

Uitermate tevreden.

Zeer goede begeleiding en vooral de aandacht en tijd die aan alles besteed werd. Goede communicatie en terugkoppeling.

Hele fijne samenwerking.

Zeer goed bereikbaar. Goede adviezen. Niet opdringerig, probeerde geen 'extra' dingen aan te smeren. Op de uitvaart zorgde Bas ervoor dat alles precies liep zoals de planning was. Wij konden ons helemaal richten op het afscheid.

Warm en persoonlijk

Bas is een warm persoon. Hij voelt feilloos aan wat wij nodig hebben. Alle zorg is ons uit handen genomen. Mede door Bas was de uitvaart mooi en respectvol.

Vertrouwen en ervaring

Elke uitvaartbegeleider neemt je geregel en zorgen uit handen. Maar Bas doet daar een schepje bovenop. De persoonlijke begeleiding had niet beter gekund, net als de voorbereiding en uitvoering van de uitvaart van mijn vader. Bas luistert goed en vertaalt wensen naar mogelijkheden maar blijft daarbij realistisch. Dat was precies wat wij nodig hadden.

Betrokken

Vanaf het eerste contact heeft Bas ons vertrouwen waargemaakt. Open voor de wijze waarop wij een gepast afscheid wensten te realiseren, heeft Bas om de ruimte geboden om dat te realiseren, waarbij hij tegelijkertijd subtiel heeft bijgestuurd waar zijn jarenlange ervaring hem dat aangaf. Het organiseren in stilte op de achtergrond, het pro-actief overleggen met elkaar waar keuzes moesten worden gemaakt, het netwerk in de regio om wensen uit te kunnen voeren: stuk voor stuk aspecten die er samen voor hebben gezorgd dat we met zeer veel dankbaarheid kunnen terugkijken op deze belangrijke dag.

gedaan wat wij wilde

Bas is een aardige man , met een goed inlevingsvermogen vermogen

zeer empatisch

Een zeer prettig persoon, medelevend, mededenkend en helpend zonder opdringerig te zijn. Probeert niet extra 's te verkopen. Staat steeds klaar voor vragen en hulp. Een zuur goede ervaring in een periode van verdriet.

Zeer tevreden over de begeleiding van Bas Poelstra

Vanaf het allereerste contact tot en met het laatste contact , ben ik zeer tevreden en heb een fijn gevoel over gehouden over de gehele begeleiding van Bas Poelstra.

Over Bas Poelstra Uitvaarten

“Als een geliefde naaste overlijdt, komt er veel op je af. Samen met jullie sta ik stil, neem zoveel mogelijk zorg uit handen. En loods jullie door alle stappen richting die ene dag: de uitvaart. Een uitvaart die helemaal past bij de overledene: traditioneel of totaal anders. En waar je met een goed gevoel op terugkijkt. Daar zorg ik voor...”