Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Bas Poelstra Uitvaarten

Uitvaartbegeleiding is vooral goed luisteren naar wat u wilt vertellen. Vanaf het eerste contact na een overlijden, het vormgeven van de begrafenis of crematie, tot en met de nazorg. Elke dag is gericht op het bieden van een goede en vriendelijke dienstverlening waarbij u zich gehoord en ontzorgt voelt. Ik bied onafhankelijke hulp, afgestemd op uw persoonlijke situatie én op die van uw gezin. De uiteindelijke vraag die ik mijzelf regelmatig stel is; hoe zou ik in uw situatie zelf geholpen willen worden? Vanuit deze gedachte probeer ik alle verwachtingen waar te maken en als het kan te overtreffen. In Utrecht en omstreken maar ook elders. Zelfs wanneer het nog niet nodig is.