Prima en betrouwbaar garagebedrijf.

Ik rij een Saab 9-3 2.8 V6 cabriolet, deze worden sinds 2011 niet meer geproduceerd. Ook moeilijk oplosbare problemen worden tot volle tevredenheid opgelost.

• Bereikbaarheid

Vakmanschap met een glimlach!

De deskundigheid en klantvriendelijkheid maken kwaliteit toegankelijk voor iedereen. Hiet wordt SERVICE nog met hoofdletters geschreven!

• Bereikbaarheid

Over Hoekstra 4in1 Garage

Welkom bij Hoekstra 4in1 Garage met vestigingen in Thesinge en Peize. Met ons team bundelen we ruim 80 jaar ervaring in auto`s en techniek. No nonsens, transparant en servicegericht waarbij de klant altijd centraal staat. Daarom vinden wij het erg belangrijk wat uw ervaring bij ons is.

Over Autoservice Totaal