Filters

10

Jullie zijn geweldig

Ik heb een Ford Focis gekocht en ik been zeer tevreden met mijn aankoop. Arjan was heel attent.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
10

Super!

Ik ben heel tevreden over Jilis Auto bedrijven. Het personeel vriendelijk en professioneel, maken duidelijke afspraken en houden je op de hoogte. Ik kan ze ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbaar autobedrijf. Bedankt voor de uitstekende service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
10

Snel en betrouwbaar

Hele goede hulp gehad met de aankoop van een volkswagen golf 7 gte

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
10

Gewoon altijd goed geregeld bij Jilis

Jilis heeft op mijn verzoek een auto ingekocht en alles weer netjes geregeld. Hartelijk dank!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
10

Top

Jilis is echt een topper en ik denk een goeie baas

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
10

professioneel

professioneel

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
10

Mijn aircotje

Mijn aircotje Een beurt is een beurt. Maar niet zomaar een beurt. En een beurt zou je zomaar vergeten. APK trouwens ook. Maar niet bij Jilis. Je krijgt keurig een mailtje: let op APK. Tsjonge. Wat slim van Jilis. Een mailtje voor een keuring. En voor een beurt, want dat combineer je natuurlijk. Bij een grote beurt is de keuring gratis, bij een kleine beurt kost het een paar tientjes. Verschil moet er zijn. Goed, ik breng mijn auto en worstel me met mijn krakkemikkig leenfietsje terug naar huis. Halverwege de ochtend belt Ruben. Oei. Ruben is watching you. Hij ziet en weet alles. Het gaat over aircovloeistof. Daar is al drie jaar niks aan gedaan, zegt hij vaderlijk bezorgd. Die moet worden gevacumeerd en afgevuld voor lekdetectie; mooier kan hij het niet brengen. Of ik dat wil laten doen. Voor een paar cent natuurlijk. Ik spring een gat in de lucht. Dankzij Ruben, die in een oude factuur heeft zitten spitten. Ik zie het al voor me, met een hete zomer voor de koplampen. Als ik door Athene rij, door Milaan, door een bloedheet Parijs of door een zinderend Betuws dreefje, en mijn aircootje zich een weg zuigt. Dan zwaai ik vanuit mijn frisse cabine naar auto’s met open ramen, met mensen in zwembroek achter en naast het stuur. Aircotje kapot! Ha jongens, hier is het nummer van Ruben. Geef je kar een beurt, een grote of een kleine. Wacht op een belletje van Ruben en geniet van je airco en van een mooie zomer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
10

Wederom top service

Auto gebracht voor een grote beurt. Er is altijd contact over de inschatting van de kosten. Aan het einde van de dag krijg je de auto gewassen terug.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
10

Geweldig in 1 woord

Duidelijke afspraken en korte lijnen. Doen wat ze beloven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
10

zeer goed

snel, helder en professioneel

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
10

zeer vriendelijke en prettige omgang.

Zeer vriendelijke ontvangst wanneer ik aan de receptie kwam en ook telefonisch wordt ik netjes te woord gestaan, ook duidelijkheid over bijkomende werkzaamheden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
10

Prima service en communicatie

Fijne mensen en zeer correct.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
10

Prettig en vakkundig.

Het probleem aan mijn autodeur, netjes opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
10

Priem

Himmel hastikke mooi

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
10

Top berdrijf gewoon in 1 woord klasse

Zeer vriendelijk, persoonlijk en schappelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
9

goede service

je weet bij dit bedrijf dat je auto in goede handen is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
10

Zeer goed

Het fijne is dat ze eerst overleggen met wat ze willen gaan doen en wat de kosten daarvan zijn. Top ga zo door.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
10

Prima

Een mooie en betrouwbare garage Met vriendelijk personeel en goede communicatie bij eventuele problemen bij een beurt als er iets vervangen moet worden buiten de begroting

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
10

Onze waarneming bij Jilis Autobedrijven is; ''afspraken nakomen en service centraal staat''

We ervaren het als een goed bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
10

Heel goed erg fijne samen werking

Niet iets specifieks maar gewoon goed!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
10

Gelukkig geholpen met een lekke leiding

Had de 14 maart een afspraak maar de auto gaf iedere x storing aan maar toch tussen door geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
10

Goede service vriendelijk personeel

Deze week een hele nette ford focus gekocht,zeer tevreden mee

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
10

Prima, professioneel en toch laagdrempelig...

Idem!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
10

Super snel en vakkundig

Arjan heeft ons super snel en vakkundig geholpen bij de koop van onze auto. We zijn helemaal tevreden! Ook de uitgestippelde route voor de testrit was compleet en duidelijk uitgezet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
8

Goed overleg

Na een wat mindere ervaring samen het gesprek aangegaan en tot een goede oplossing gekomen. Hiervoor onze Hartelijke dank.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid

Bedrijfsgegevens

Gerdina s Hof 33

4191 MX Geldermalsen

0345 820 300

[email protected]

Over Jilis Autobedrijven

Jilis Autobedrijven is in ruim vijftien jaar gegroeid van een eenmanszaak in een houten schuur tot een universeel autobedrijf met zo’n dertig medewerkers en twee vestigingen in Geldermalsen en Leerdam. Een auto kopen en laten onderhouden, kunt u overal, maar wij maken het verschil in service. U merkt het direct als u ons bezoekt: een verzorgd bedrijf, een keurige receptie, een professionele werkplaats en een ruime showroom. Met bedrijfswagens als aparte bedrijfstak. Elke auto op maat, toegespitst op de ondernemer. Speciaal voor de ondernemers met avondopening, zodat de klant overdag kan doorwerken. U weet en voelt dat u op het goede adres bent. Het kan niet missen. De ontwikkeling en het trouwe klantenbestand zijn het bewijs. Of u nu voor de eerste of de tiende keer bij ons naar binnenloopt; u voelt zich thuis. Dat gevoel zit in grote en kleine dingen. Dingen die er elke dag weer toe doen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.