Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Jilis Autobedrijven

Jilis Autobedrijven is in ruim vijftien jaar gegroeid van een eenmanszaak in een houten schuur tot een universeel autobedrijf met zo’n dertig medewerkers en twee vestigingen in Geldermalsen en Leerdam. Een auto kopen en laten onderhouden, kunt u overal, maar wij maken het verschil in service. U merkt het direct als u ons bezoekt: een verzorgd bedrijf, een keurige receptie, een professionele werkplaats en een ruime showroom. Met bedrijfswagens als aparte bedrijfstak. Elke auto op maat, toegespitst op de ondernemer. Speciaal voor de ondernemers met avondopening, zodat de klant overdag kan doorwerken. U weet en voelt dat u op het goede adres bent. Het kan niet missen. De ontwikkeling en het trouwe klantenbestand zijn het bewijs. Of u nu voor de eerste of de tiende keer bij ons naar binnenloopt; u voelt zich thuis. Dat gevoel zit in grote en kleine dingen. Dingen die er elke dag weer toe doen.