Filters

10

Zoals altijd weer prima

Weer goed advies en meedenken over wat echt nodig is . Geen onnodige handelingen en vriendelijk personeel. Ik ben al jaren een tevreden klant

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
10

Helemaal goed

Mijn eerste ervaring hier en ik moet zeggen het voelt goed. Jilis neemt de tijd voor je, denkt mee en geeft een marktconforme prijs voor de inruilauto. Erg tevreden met mijn nieuwe auto en de service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
10

Uitstekend

Conform de verwachting en eerdere ervaringen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
10

Wederom goed

Alweer een auto gekocht bij Jilis en ook nu weer was de service en contact goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
10

Zeer netjes geholpen

Alle afspraken zijn goed nagekomen wat we al vaker ervaren hebben.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
9

Een nieuw duur dingetje

Opeens floept zomaar een waarschuwingslampje aan. Iets aan de motor, maar ik weet niet wat. Alarm. Ik bel met Bart-Jan en mag direct komen. Hij meet de auto door, heel technisch, heel deskundig, en weet precies wat het is. Een moeilijke naam. Een sensor. En hij zegt er heel meelevend bij dat het een duur dingetje is. Het moet van Mercedes komen, dus dan weet je het wel. Daarom zet hij het lampje uit en stelt voor om te kijken of het opnieuw aangaat. Da’s aardig natuurlijk. Want misschien gaat het wel over en dan hoef ik geen duur dingetje. Wat aardig toch. Maar na twee weken flitst het licht weer aan. Meedogenloos. Met weinig oog voor mijn portemonnee. Het brandt weer. Ik bel weer en het wordt keurig gemaakt. En ik heb een nieuw duur dingetje.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
9

goed!

We zijn gewoon goed tevreden hoe alles verloopt afspraken worden goed nagekomen enz..

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
10

Alles correct

Netjes geholpen, zoals ik gewend ben.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
9

Goede service

Na melding van vaste remmen van mijn auto. Ondanks vakantie periode dus onderbezetting mijn auto zelfde dag nog opgehaald en binnen 2 dagen gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
10

Geweldig

100 punten

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
10

gewoon goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
10

Vakkundig en eerlijk advies

Ik kan direct langsgaan als er iets met mijn auto is en anders wordt er meteen baar een snelle oplossing gezocht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
9

alles goed geregeld

prima geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
10

Heel fijn

De service bij Jillis is altijd fijn. M’n auto ging voor een grote onderhoudsbeurt. Voorlader de starten met het onderhoud overleggen ze altijd over de prijs en wat er moet gebeuren. Zo weet ik al klant vooraf al waar ik aantoe ben. Daarbij denken ze als bedrijf altijd mee in oplossingen, heel fijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
10

Altijd tevreden

Als er wat aan de auto’s moet gebeuren bellen ze altijd om te overleggen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
10

goed

ik ben op een prettige en vakkundige manier geholpen. Heb een correcte deal gesloten voor mijn inruiler bij het ophalen van de nieuwe ( occasion ) stond men mij keurig te woord en heeft men mij alles goed uitgelegd

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
10

Betrokken, meedenken

Arjan ervaar ik als betrokken, aandachtig en meedenkers gericht op tevredenheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
10

Betrouwbaar vriendelijk bedrijf

Jilis Autobedrijven is een "modelbedrijf" waar vele andere bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen. Ik kom niet voor niets vanuit Brabant naar dit bedrijf waar ik overigens ook mijn huidige auto heb gekocht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
7

niet zo tevreden

Ik ben zaterdag snel geholpen ondanks de drukte in jullie agenda. Het uitlijnen was toch duurder dan mij vooraf was verteld door een derde ( klusje van 10 minuten, max 70 Euro). De airco is door jullie vernieuwd, fors bedrag zonder overleg. Het euvel waarvoor de auto kwam (ventilator werkt niet goed) is niet verholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
10

Fantastisch

Heb een goede ervaring gehad zou dit bedrijf aan iedereen aanraden!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
10

Een goede bovag garage die klantvriendelijk combineerd met vakmanschap

Auto weg gebracht voor een servicebeurt. Wordt netjes via de app gemeld dat de auto klaar staat. Auto is altijd keurig gewassen bij onderhoudswerkzaamheden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
10

Uitstekend

Snelle correctie werkzaamheden

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
9

net bedrijf en doen hun best

informeren en overleggen netjes , schoongewassen auto is altijd erg fijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
10

Staan voor je klaar.

Word goed geholpen, en denken graag met je mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
10

Fijn en betrouwbaar bedrijf

Al jaren lang met plezier geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid

Bedrijfsgegevens

Gerdina s Hof 33

4191 MX Geldermalsen

0345 820 300

[email protected]

Over Jilis Autobedrijven

Jilis Autobedrijven is in ruim vijftien jaar gegroeid van een eenmanszaak in een houten schuur tot een universeel autobedrijf met zo’n dertig medewerkers en twee vestigingen in Geldermalsen en Leerdam. Een auto kopen en laten onderhouden, kunt u overal, maar wij maken het verschil in service. U merkt het direct als u ons bezoekt: een verzorgd bedrijf, een keurige receptie, een professionele werkplaats en een ruime showroom. Met bedrijfswagens als aparte bedrijfstak. Elke auto op maat, toegespitst op de ondernemer. Speciaal voor de ondernemers met avondopening, zodat de klant overdag kan doorwerken. U weet en voelt dat u op het goede adres bent. Het kan niet missen. De ontwikkeling en het trouwe klantenbestand zijn het bewijs. Of u nu voor de eerste of de tiende keer bij ons naar binnenloopt; u voelt zich thuis. Dat gevoel zit in grote en kleine dingen. Dingen die er elke dag weer toe doen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.