Net voor onze vakantie bleek de koppelingsplaat van de auto versleten. De garage heeft er alles aan gedaan om in een drukke periode het toch voor elkaar te krijgen dat we op tijd op vakantie konden. Dit is uit eindelijk ook gelukt. In de tussentijd kregen we een nette leenauto mee. Alles bij elkaar weer een fijne ervaring. Niet voor niets dat we hier al jaren komen.

Goede communicatie

Het is super fijn dat de monteurs overleggen voordat ze iets aan je auto doen.

Geweldige hulp

Helpt snel , duidelijke uitleg bij onvoorziene kosten/werkzaamheden. Klantvriendelijkheid

zoals altijd weer top

tot de volgende

Betrouwbaar en behulpzaam

Of je nu een auto koopt van 1000 euro Of één van 100.000 euro maakt niet uit je wordt even serieus genomen. Ook de service is uitstekend. Wij zijn al jaren klant bij Jilis en hebben hele goede ervaringen Onze ervaring is in één woord super. wij bevelen Jilis autobedrijven hartelijk aan.

......

• Deskundigheid/Vakmanschap

Kunnen nog een hoop garage van leren wat service is. Jullie weten dat

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettige service ,eerlijke prijzen.

In de ochtend wordt er gebeld,dan weet je gelijk waar je aan toe bent. En einde v d dag ,haal je een gekeurde ,grote beurt en gewassen auto weer op.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Je word goed geholpen geweldige mensen.

Prettig

Klantvriendelijk

Betrouwbaar & klantvriendelijk

Hele fijne ervaring gehad bij de aankoop van m'n eerste auto! De woorden die mijn ervaring het beste omschrijven zijn klantvriendelijk, betrouwbaar en vertrouwen. Alle afspraken zijn goed nagekomen, de communicatie was top!

Top ervaring

APK gehad bij Jilis Autobedrijven, zoals altijd krijg ik een belletje zodra er iets extra’s gedaan moet worden alles altijd in overleg. Top service, echt service die bijblijft ;)

Klant vriendelijk

wat ieszo met de auto

zullen ze als nog oplossen

Goede en snelle service!

Belde en kon al snel terecht! Wat een top team werkt daar ! Ga zo door zou ik zeggen het bevalt mij prima bij jullie zo. Toppertjes!!!!!!!!!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede plaats om nieuwe auto te kopen!

Net een nieuwe auto gekocht bij Jilis. Fijne service , komt eerlijk en betrouwbaar over en gewoon aardige gasten. Zou zeker aanraden hier heen te gaan!

• Deskundigheid/Vakmanschap

wij hebben het goed ervaart

Goeie gesprek met verkoper. wel moeten we terug gaan i.v.m. afspraken die niet volledig zijn uitgevoerd aan de auto. i.v.m. afspraken bij derde partij

Alles goed geregeld!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed voorgelicht en geslaagd voor een mooie Golf!

Fijne ervaring

Vriendelijk Vakkundig en betrouwbaar

Al jaren klant. Nog nooit teleurgesteld super service en er wordt altijd meegedacht. De koffie staat altijd klaar!

Correct

Vriendelijk, vakkundig en volgens afspraak.

Vriendelijk,

Vriendelijk bedrijf. Maken tijd voor je vrij!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer prettig bedrijf met enorme vriendelijke en vakkundige mensen

Zeer prettig

• Deskundigheid/Vakmanschap

Altijd goede service tegen een redelijke prijs.

Auto is weer geweest voor APK en een grote beurt. Binnen een dag weer klaar. Goede duidelijke communicatie. Altijd vriendelijk.

Service en kwaliteit

De medewerkers van Jilis Autobedrijven stralen professionaliteit uit. Klanten worden vriendelijk en deskundig geholpen.

Gerdina s Hof 33

4191 MX Geldermalsen

Over Jilis Autobedrijven

Jilis Autobedrijven is in ruim vijftien jaar gegroeid van een eenmanszaak in een houten schuur tot een universeel autobedrijf met zo’n dertig medewerkers en twee vestigingen in Geldermalsen en Leerdam. Een auto kopen en laten onderhouden, kunt u overal, maar wij maken het verschil in service. U merkt het direct als u ons bezoekt: een verzorgd bedrijf, een keurige receptie, een professionele werkplaats en een ruime showroom. Met bedrijfswagens als aparte bedrijfstak. Elke auto op maat, toegespitst op de ondernemer. Speciaal voor de ondernemers met avondopening, zodat de klant overdag kan doorwerken. U weet en voelt dat u op het goede adres bent. Het kan niet missen. De ontwikkeling en het trouwe klantenbestand zijn het bewijs. Of u nu voor de eerste of de tiende keer bij ons naar binnenloopt; u voelt zich thuis. Dat gevoel zit in grote en kleine dingen. Dingen die er elke dag weer toe doen.