Goed voorgelicht en geslaagd voor een mooie Golf!

Fijne ervaring

Vriendelijk Vakkundig en betrouwbaar

Al jaren klant. Nog nooit teleurgesteld super service en er wordt altijd meegedacht. De koffie staat altijd klaar!

Correct

Vriendelijk, vakkundig en volgens afspraak.

Vriendelijk,

Vriendelijk bedrijf. Maken tijd voor je vrij!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer prettig bedrijf met enorme vriendelijke en vakkundige mensen

Zeer prettig

• Deskundigheid/Vakmanschap

Altijd goede service tegen een redelijke prijs.

Auto is weer geweest voor APK en een grote beurt. Binnen een dag weer klaar. Goede duidelijke communicatie. Altijd vriendelijk.

Service en kwaliteit

De medewerkers van Jilis Autobedrijven stralen professionaliteit uit. Klanten worden vriendelijk en deskundig geholpen.

Meelevend en vetrouwd

Ze denken met je mee , vriendelijk en goede service

Correct en vriendelijk

Zeer tevreden met de aankoop van onze Swift!, zeer correct geholpen , bedankt Jan en Jozef, tot een volgende keer!

TOP!!!

Perfect en professioneel. Ik zal altijd terugkomen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Staan altijd klaar en de koffie of net wat de klant kiest

• Deskundigheid/Vakmanschap

Alles verliep vlot en volgens afspraak

• Deskundigheid/Vakmanschap

Alles in overleg, geen onverwachte kosten. Auto kan er weer tegenaan en is bovendien mooi schoon :)

• Deskundigheid/Vakmanschap

bij deze garage wordt je altijd super geholpen

altijd alles goed geregeld

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede en betrouwe Jilis Autobedrijven!

Vriendelijk, geduldig, goede afspraak regelen enz, Echt drukke autobedrijven!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitgevoerd zoals afgesproken en meer service gekregen

Alle punten die ik wilde laten doen in overleg besproken. Met oog op lange vakantie rit alle belangrijke punten nagelopen. Enkele punten obv service aangepakt.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel vriendelijke, snelle en betrouwbare service

Heel vriendelijke, snelle en betrouwbare service. Meedenken en niet perse voor de duurste optie gaan. Echt alle medewerkers groeten! Oh ja, en je krijgt een prachtig gewassen auto terug.

Geweldige service!

Ik heb alleen maar goede ervaringen met Jilis Autobedrijven. Mijn auto's zijn er in goede, deskundige handen en het is heel fijn dat ze altijd met je meedenken om de beste oplossing te vinden. Ik hoop nog vaak terug te komen!

uitstekend geholpen

Ik had autopech ( een lekke band ) Kon meteen de volgende ochtend vroeg terecht om de voorbanden te laten vervangen. Om 9.00 uur stond de auto weer voor mij klaar.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede communicatie en zeer deskundig geholpen.

Levering van de auto is voorspoedig verlopen. Zeer vriendelijke ontvangst.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima garage, wel erg druk

Ik heb een prima occasion gekocht. Hij werd superschoon afgeleverd. Geen problemen tot nu toe dus ik kan niet zoveel zeggen over service. Het is wel lastig om over de prijs te onderhandelen. En als je daar komt is het moeilijk om te parkeren omdat het ontzettend druk en vol is.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap

Duidelijke communicatie en fijn geholpen

Nadat we een andere auto nodig hadden, zijn we heel fijn geholpen en hebben we een goede aankoop kunnen doen. De service is top!

goede service

je wordt snel op de hoogte gesteld van wat er moet gebeuren, er wordt duidelijk verteld wat direct moet gebeuren en wat nog zou kunnen wachten

Prima en vlot geholpen.

Duidelijke communicatie en goed geholpen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijn bedrijf met goede service!!

Vriendelijk ontvangen en goed geholpen. Per mail op de hoogte gehouden van de voortgang tot het afhalen van de auto. Behulpzaam personeel en gastvrij.

Bedrijfsgegevens

Gerdina s Hof 33

4191 MX Geldermalsen

06 11686514

[email protected]

Over Jilis Autobedrijven

Jilis Autobedrijven is in ruim vijftien jaar gegroeid van een eenmanszaak in een houten schuur tot een universeel autobedrijf met zo’n dertig medewerkers en twee vestigingen in Geldermalsen en Leerdam. Een auto kopen en laten onderhouden, kunt u overal, maar wij maken het verschil in service. U merkt het direct als u ons bezoekt: een verzorgd bedrijf, een keurige receptie, een professionele werkplaats en een ruime showroom. Met bedrijfswagens als aparte bedrijfstak. Elke auto op maat, toegespitst op de ondernemer. Speciaal voor de ondernemers met avondopening, zodat de klant overdag kan doorwerken. U weet en voelt dat u op het goede adres bent. Het kan niet missen. De ontwikkeling en het trouwe klantenbestand zijn het bewijs. Of u nu voor de eerste of de tiende keer bij ons naar binnenloopt; u voelt zich thuis. Dat gevoel zit in grote en kleine dingen. Dingen die er elke dag weer toe doen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.