Een 11 zou op zijn plaats zijn

Jarenlange goede ervaringen.

Zeer positief

Snelle service, duidelijke afspraken en vriendelijk personeel

Ik werd kundig geholpen.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap

Uitmuntende service, prettig personeel, goed vakmanschap

Ik ben erg tevreden over de snelle service die ze leveren. Als je auto stuk is kun je altijd snel terecht. Gezien onze omstandigheden was een vervangende auto zeer wenselijk en ook daar werd moeite voor gedaan. Dit was fijn en hebben we erg gewaardeerd. Reparatie goed verlopen. Telefonisch was het niet altijd makkelijk om elkaar te bereiken, ik zou het prettig vinden als het vaste telefoonnummer nog eens vaker zou worden geprobeerd, al snap ik zakelijk dat het graag gelijk wilt afronden als je belt.

Uitstekend!

Uitstekend!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Resultaat van zoekopdracht is helemaal top!

Enkele weken een behoorlijk specifieke zoekopdracht gegeven. Arjan en Jilis hebben, aan de hand van onze wensen, een hele fraaie en dealeronderhouden auto voor ons gevonden. Dank daarvoor. En Arjan hartelijk dank voor het prettige contact en de keurige aflevering!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service en uitstekende deskundigheid

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wat een genot om hier een auto te kopen.!

Snel geholpen

Keurig geholpen prijsopgave kwam overheen met rekening. Vriendelijk personeel.

We zijn zeer tevreden

Vriendelijk en betrokken personeel. Ze gaan voor hun zaak.

Super service

Heel goede, duidelijke communicatie. Je weet altijd wat de kosten zijn en denken goed mee.

supper

top service

Altijd goede service vriendelijk

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hulpvaardig en meedenken met de klant

Vriendelijk geholpen, afspraken zijn goed nagekomen, leenauto is zeker zeer positief ervaren, na reparatie de auto schoon en netjes terug naar de klant,

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekend! Wij zijn super goed behandeld. Hele fijne service bij aankoop van de auto.

super

weer geweldig en snel geholpen

TOPservice bij Jilis

Bij grote onderhoudsbeurt/apk van bij Jilis gekochte Volvo geen overbodige dingen gezocht, wel een spijkertje in band ontdekt! TOP!

Ben prima geholpen

Service was prima weer een lekker schone auto

Top service

Een telefonische afspraak was vrij snel gemaakt voor een grote onderhoudsbeurt van mijn auto. Kreeg i.v.m de afstand en mijn werk een vervangende auto mee. Er werd vooraf duidelijk gecommuniceerd per telefoon over de reparaties en wat het uiteindelijk ging kosten. Vriendelijk personeel.

Prettig en vertrouwd

• Deskundigheid/Vakmanschap

een hele goede garage,je word altijd goed geholpen

ik ben heel erg tevreden over jillis autobedrijven. want als er wat met je auto aan de hand is dan gaan ze 100% voor een oplossing en ze gaan ook voor de klanten dat merk je ook.zeker een aanrader

Vriendelijk personeel.

Uitstekend !

Vanaf het eerste telefoontje tot en met de aankoop en aflevering auto heb ik als zeer plezierig ervaren ! Ik heb mij als vrouw in dit autobedrijf niet "verloren" gevoelt maar juist heel erg op m'n gemak Oprechte vriendelijkheid ervaren

Goed professioneel autobedrijf

Had een onderhoudsbeurt gepland bij de garage, indicatie gevraagd van de prijs. De garage heeft nog contact opgenomen voor extra onderhoudpunten die nodig waren ,en de prijs was met het afrekenen nog iets onder de afgesproken prijs hellemaal top..

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service en gastvrijheid en vakbekwaam personeel

Over Jilis Autobedrijven

Jilis Autobedrijven is in ruim vijftien jaar gegroeid van een eenmanszaak in een houten schuur tot een universeel autobedrijf met zo’n dertig medewerkers en twee vestigingen in Geldermalsen en Leerdam. Een auto kopen en laten onderhouden, kunt u overal, maar wij maken het verschil in service. U merkt het direct als u ons bezoekt: een verzorgd bedrijf, een keurige receptie, een professionele werkplaats en een ruime showroom. Met bedrijfswagens als aparte bedrijfstak. Elke auto op maat, toegespitst op de ondernemer. Speciaal voor de ondernemers met avondopening, zodat de klant overdag kan doorwerken. U weet en voelt dat u op het goede adres bent. Het kan niet missen. De ontwikkeling en het trouwe klantenbestand zijn het bewijs. Of u nu voor de eerste of de tiende keer bij ons naar binnenloopt; u voelt zich thuis. Dat gevoel zit in grote en kleine dingen. Dingen die er elke dag weer toe doen.