Betrouwbaar

Gerben geeft je meteen een gevoel van betrouwbaarheid. Dat was fijn bij de aanschaf van onze jonge occasion. Ook de goede communicatie erna bevestigde dit beeld. We zijn blij met onze plugin hybride!

Met alles goed geholpen door Gerben, snelle reactie en snelle handelingen Zeker een aanrader

Alles zoals afgesproken

Zeer goed behandeld en snel . Auto thuis afgeleverd wat een service.

Mooie auto en goede prijs kwaliteit

Goed en snel geholpen door Gerben. Prima prijs voor een mooie auto.

Super geregeld met uitstekende service

Helder en transparant bedrijf met uitstekende service en hulp van Gerben.

Mooie goede EV gekocht bij Green Planet

Top auto geleverd door Gerben, zoals beloofd via de telefoon. Netjes op tijd voor de deur afgeleverd. Minpuntje: jammer dat er standard geen laadpaal kabel bij de auto geleverd is. Blijft apart om ongezien een tweede hands auto te kopen, maar Green Planet kan ik hiervoor aanbevelen.

Erg blij met de service en nieuwe auto

Prettig contact met Gerben/Lothar, ze staan altijd voor je klaar wat voor vraag je ook mocht hebben. Nadat we de auto gekocht hadden moesten er nog wat zaken geregeld worden, deels ook omdat we een trekhaak hebben laten monteren. Goed op de hoogte gehouden van de vorderingen.

Voor een paar weken geleden contact gezocht over een Outlander PHEV welke wij zagen op internet. We werden snel door Gerben gebeld en zeer prettig te woord gestaan. Met de garantie van twee weken recht op retour heb wij de knoop doorgehakt en de auto gekocht. Eenmaal in Winterswijk kwamen wij er achter dat de poetsbeurt niet goed was gedaan. Ze hebben de auto weer opgehaald en goed gepoetst weer terug gebracht. De communicatie met Gerben verliep perfect. Wij zijn tot nu toe zeer tevreden, en hebben er vertrouwen in dat het ook zo zal blijven. Gerben bedankt!

Zorgeloos auto kopen

Nu na bijna een jaar. Nog steeds super tevreden met de e-UP. Het is de favoriete auto binnen onze familie, gewoon omdat het rijden leuker is

`Betrouwbare en duidelijke communicatie

Lothar was een betrouwbaar persoon om zaken mee te doen. Omdat er nog een aantal zaken geregeld moesten worden na de koop hield hij ons goed op de hoogte van de vorderingen. Keurig gepoetst werd de auto op het afgesproken tijdstip netjes voor de deur afgeleverd !

Vriendelijke en duidelijke communicatie

Goed geholpen door Gerben.

Hoi Alet, Bedankt voor je review! Heel fijn om te horen! Groeten, Het Green Planet Team!

Klantgericht en probleemloos

Allereerst enorm getriggerd door mensen/bedrijven die niet alleen praten over duurzaamheid maar dat ook echt doen. De Nexo die wij gekocht hebben was in top conditie maar ook de service en het bij ons adres langsbrengen was gewoon super.

Hey Marcel! Hartelijk bedankt voor jouw goede woorden! We doen ons uiterste best om het voor iedereen mogelijk maken om groen te rijden! Heel erg veel plezier en geluk gewenst met de Nexo :) Namens iedereen bij Green Planet Mobility wensen wij jou nog veel rijplezier en bovenal veilige zero-emissie kilometers toe! Het team van Green Planet Mobility

vriendelijk, eerlijk en klantvriendelijk

Onze ervaring met Gerben is heel goed geweest. We zagen een mooie Peugeot 2008e online staan en konden vrij snel een proefrit komen maken. We waren meteen enthousiast en hebben daarna alles snel geregeld en konden de auto meteen meenemen. We zijn heel blij met onze elektrische auto! De overdracht en afhandeling verliep heel soepel en Gerben heeft ons alles uitgelegd en nam daarvoor genoeg tijd. We moesten er een stukje voor rijden (Amsterdam-Pesse) maar het was het meer dan waard :)

Hi Inge! Wat ontzettend fijn om te horen dat alles zo soepel is verlopen en hoe enthousiast jullie zijn over 1 van onze specialisten! Op de terugweg naar Amsterdam is de auto mooi gelijk op de proef gesteld ;) Veel fijne en veilige kilometers toegewenst! Groeten, Het Green Planet Team!

Flexibel, snel, betrouwbaar

Flexibel, snel, betrouwbaar

Hey Steven! Bedankt voor het delen van jouw goede ervaring met Green Planet! Namens iedereen bij Green Planet Mobility wensen wij jou nog veel rijplezier en bovenal veilige zero-emissie kilometers toe! Het team van Green Planet Mobility

Uitstekend geholpen aan een prima auto

Door Gerben prima geholpen met de inruil van onze auto en bij Green Planet een elektrische auto aangeschaft. Gerben doet wat hij belooft. Afstemming met Gerben over de inruil van de huidige auto en ook de terugkoop garantie van onze nieuwe auto verliep erg prettig en naar verwachting. Aflevering bij huis was erg fijn en prettig. Indien je op zoek bent naar een (nieuwe) elektrische auto dan bevelen wij Green Planet Mobility aan.

Hi Louis! Fijn om te horen dat alles soepel is verlopen en het contact goed was! Namens iedereen bij Green Planet Mobility wensen wij jou nog veel rijplezier en bovenal veilige zero-emissie kilometers toe! Het team van Green Planet Mobility

Super service!

Ik zag een mooie Opel Corsa E staan op de website van Green Planet. Ik kon de week erna direct terecht om een testrit te maken. Nadat ik had besloten dat dit de auto werd, is deze binnen een week aan mijn voordeur afgeleverd. Het contact tussendoor ging soepel en ik kreeg altijd snel respons op mijn vragen. Voor mij is Green Planet zeker een aanrader!

Top service!

Green planet mobility heeft een flink en assortiment aan elektrische auto's. Zo heb ik er hier een weg kunnen halen voor via mijn leasemaatschappij. Daar kwam nog wel vrij veel bij kijken (vanuit de leasemaatschappij) maar Green planet mobility heeft mij top geholpen en kan ik heerlijk elektrische de weg op! Top.

Over Green Planet Mobility

Wij staan voor een groenere toekomst. Een toekomst waarin elektrische auto’s en waterstofauto’s de standaard zijn. Meer en meer worden wij met onze neus op de feiten gedrukt dat wij met elkaar stappen moeten ondernemen om het klimaat en daarmee onze planeet moeten redden. En dat begint bij onszelf. Natuurlijk willen wij op ieder gebied ons steentje bijdragen, en waar wij kunnen zullen wij dat ook zeker doen. Maar de grote impact zit hem in de personenmobiliteit. Dit is onze expertise en wij kunnen helpen hier een grote impact te maken. Wij van Green Planet maken het voor iedereen mogelijk om groener te rijden. We bieden onze occasions met de beste prijs-kwaliteitverhouding en proberen jouw overstap zo makkelijk mogelijk te maken met onze unieke services. We snappen ook dat overstappen naar zero-emission niet voor iedereen haalbaar is, daarom bieden wij ook hybrides aan met de best mogelijke service. Heb je vragen of zou je graag eens vrijblijvend een proefrit willen maken? Neem geheel vrijblijvend contact met ons op.