Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Green Planet Mobility

Wij zijn de vaandeldragers voor zero emissie mobiliteit. Mobiliteit welke gevoed wordt door duurzaam opgewekte energie. We knokken voor het terugdringen van schadelijke uitlaatgassen. Wij staan voor 100% groen, 0% emissie. Door te kiezen voor occasions hebben we voor hetzelfde bedrag een dubbele impact op de emissiereductie. We dragen als bedrijf daadwerkelijk iets bij aan de natuur en een schonere wereld, door het afremmen van de uitstoot van schadelijke stoffen. Op ons online platform wordt het de klant zo makkelijk mogelijk gemaakt waarbij hij/zij kan kiezen om de auto direct te kopen of te leasen. Vervolgens wordt de auto op de door jou gewenste locatie afgeleverd. Door onze ervaring en ons netwerk weten wij tot in detail wat er komt kijken bij toepassing van waterstof of elektriciteit, en kunnen wij de klant van dichtbij laten zien hoe het in de praktijk werkt. Wij delen onze kennis en helpen daarmee de klant in zijn of haar keuze voor zero emissie mobiliteit.