Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Green Planet Mobility

Wij staan voor een groenere toekomst. Een toekomst waarin elektrische auto’s en waterstofauto’s de standaard zijn. Meer en meer worden wij met onze neus op de feiten gedrukt dat wij met elkaar stappen moeten ondernemen om het klimaat en daarmee onze planeet moeten redden. En dat begint bij onszelf. Natuurlijk willen wij op ieder gebied ons steentje bijdragen, en waar wij kunnen zullen wij dat ook zeker doen. Maar de grote impact zit hem in de personenmobiliteit. Dit is onze expertise en wij kunnen helpen hier een grote impact te maken. Wij van Green Planet maken het voor iedereen mogelijk om groener te rijden. We bieden onze occasions met de beste prijs-kwaliteitverhouding en proberen jouw overstap zo makkelijk mogelijk te maken met onze unieke services. We snappen ook dat overstappen naar zero-emission niet voor iedereen haalbaar is, daarom bieden wij ook hybrides aan met de best mogelijke service. Heb je vragen of zou je graag eens vrijblijvend een proefrit willen maken? Neem geheel vrijblijvend contact met ons op.