Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Green Planet Mobility

Ons verhaal Wij staan voor een groenere toekomst. Een toekomst waarin elektrische auto’s en waterstofauto’s de standaard zijn. Meer en meer worden wij met onze neus op de feiten gedrukt dat wij met elkaar stappen moeten ondernemen om het klimaat en daarmee onze planet moeten redden. En dat begint bij onszelf. Natuurlijk willen wij op ieder gebied ons steentje bijdragen, en waar wij kunnen zullen wij dat ook zeker doen. Maar de grote impact zit hem in de personenmobiliteit. Dit is onze expertise en wij kunnen helpen hier een grote impact te maken. Ons doel Wij staan voor 100% groen, 0% emissie. Wij bieden dus alleen auto’s aan met een elektromotor met de energie opslag in batterijen of in waterstof. Dat maakt ons dus niet uit. Door te kiezen voor een occasion realiseer jij een grotere impact op de emissiereductie. Zo dragen we iets iets bij aan de natuur en een schonere wereld door het afremmen van de uitstoot van schadelijke stoffen. Samen bouwen we aan een groenere toekomst. Voor onszelf, onze dierbaren en voor de generaties na ons. Als iedereen zijn steentje bijdraagt dan kunnen wij met elkaar grote groene stappen zetten. Ons doel is om deze zero-emissie auto’s voor iedereen toegankelijk te maken.