Professioneel en goed geholpen door mr. E. Stammers

Op zeer korte termijn erg goed en vakkundig geholpen door mevrouw Stammers.

• Geholpen door: E. (Eva) Stammers

Een deskundig professionele Expert met een empathisch inslag

Ik heb de ondersteuning en de professionalisme van Eva als zeer plezierig ervaren. Daarnaast had Eva ook begrip voor de gehele situatie die mij ook helderheid en inzicht bracht in mijn zaak tegen de werkgever Dank je wel Eva. wordt zeer gewaardeerd.

• Geholpen door: E. (Eva) Stammers

Prettig en deskundig geholpen, betrokken bij de case.

• Geholpen door: E. (Eva) Stammers

Prettig, snel en vakkunding geholpen!

Dezelfde dag kregen wij feedback/advies, een gevraagd document werd ondanks een geplande vakantie van Eva toch op tijd doorgestuurd.

Fijne samenwerking gehad.

Goede samenwerking gehad. En erg blij met de uitkomst. Dynthe heeft haar zaken goed op orde en weet alles van mbt tot de zaak.

Zeer vakkundig geholpen

Door een conflict met de werkgever heb ik de hulp ingeschakeld van een arbeidsrecht advocaat. Deze heeft mij met goed advies bijgestaan. Er werd goed naar mijn situatie geluisterd en meegedacht. Bij eventuele vragen werd er ook snel gereageerd en het arbeidsconflict werd snel en tot mijn tevredenheid afgehandeld.

Snel en prima advies

Ik heb contact gehad met Loubna over een vaststellingsovereenkomst. Zij reageerde daarop zeer snel en voorzag mij van prima advies. Dat advies bestond tevens uit het verwijzen naar een ander kantoor in verband met diensten die haar kantoor niet bood. Dat is met recht hart voor de klant. Ik beveel dan ook Van Veen Advocaten en in het bijzonder mr. Bentohami bij iedereen aan.

• Geholpen door: L. (Loubna) Bentohami

Kreeg een zaak los die jaren vast zat

Dankzij de bemoeienis van mr. Bentohami is een jaren slepend dispuut over een vordering 'los' gekomen en naar onze tevredenheid afgewikkeld. Pogingen van andere externe partijen waren hierin niet succesvol. Wij zijn tevreden.

• Geholpen door: L. (Loubna) Bentohami

Snel schakelen, deskundig advies en meedenken met ons als klant.

Wij zijn geadviseerd door Loubna Bentohami. No-nonsense aanpak en betrokken begeleiding.

• Geholpen door: L. (Loubna) Bentohami

Laag drempelig maar zeer professioneel

Prima ervaring met Dynthe ze heeft kennis van zaken en is helder en stipt in haar afspraken.

Uitstekend!

Mr. Dynthe Cats is een geweldige ervaren advocaat, zij is zeer gedreven, kan zich goed inleven en luistert altijd aandachtig. Ze is ontzettend gemotiveerd en geeft ook een hele fijne en duidelijke communicatie. Het was een prettige samenwerking waarin ik alle vertrouwen in mr. Dynthe Cats heb gehad.

zeer goed

Waar anderen na 3 jaar de klus niet klaarden is dit nu wel gebeurd in een jaar.

• Geholpen door: C.J. (Chris) Tijman

Duidelijk en reageert altijd snel.

Mevrouw Cats was erg duidelijk in haar uitleg en heeft veel expertise . Ze heeft mij gedurende het gehele traject goed begeleid en schepte veel vertrouwen. Tevens reageerde zij altijd uitermate snel op mailtjes. Ik heb het contact met haar als erg prettig ervaren.

Uitstekend!

Het was een hele fijne samenwerking en hij gaat altijd tot het uiterste.

• Geholpen door: C.J. (Chris) Tijman

duidelijke begrijpelijke uitleg van een complexe wetgeving

De complexe wetgeving met alle haken en ogen is op een zeer begrijpelijke manier verteld. Snelle communicatie-lijnen en zeer fijne overdracht ivm vakantie.

Prima ervaring

Heel goed geholpen. Goede samenwerking. Heldere uitleg van de situatie en wat de mogelijkheden waren. Als we weer wat hebben komen we beslist terug. Vriendelijke groet Rob en Anneke

Goed verzorgd

Goed verzorgd

adequaat, " to the point " inhoudelijke kennis van zaken

Dynthe heeft kans gezien ons door een voor ons lastig en pijnlijk dossier te loodsen. De professionele wijze waarop wij steeds tegemoet getreden zijn gaf veel vertrouwen. Wat ik als zeer prettig heb ervaren is dat Dynthe niet van de " flauwekul " is.

• Geholpen door: D.M. (Dynthe) Cats

Fijne benadering, correct afspraken nagekomen

Positief

Professioneel , betrokken, kordaat Uitstekend. Zo kan ik nog wel even door gaan. Het was een hele goede keuzen om, voor van Veen Advocaten te kiezen.

Over Van Veen Advocaten

Een op maat gemaakte oplossing, daar geloven wij in. En in die oplossing is Van Veen Advocaten creatief, maar altijd no-nonsense. Is het nodig, dan kunnen wij bemiddelen of procederen. Vele grote ondernemingen, kleine ondernemingen en particulieren in Nederland en daarbuiten gingen u al voor. Met veertien verschillende rechtsgebieden en meer dan vijftig expertises hebben wij veel juridische kennis in huis. Eén advocaat kan natuurlijk niet in alle rechtsgebieden de beste zijn, daarom hechten wij grote waarde aan specialisatie. De advocaten binnen Van Veen Advocaten zijn gespecialiseerd in een paar rechtsgebieden en hebben binnen deze rechtsgebieden hun eigen specialisaties. Zo heeft u een advocaat met echt verstand van zaken. Deze advocaat kan zich dankzij professionele ICT-middelen en secretariële ondersteuning volledig op uw zaak focussen. De advocaten delen hun juridische kennis graag met u. Dit doen zij tijdens de maandelijkse kennissessies, grootschalige seminars, masterclasses, inhouse-trainingen en workshops. Verder schrijven zij elke week artikelen over recente uitspraken en relevante juridische onderwerpen of spreken zij een podcast in. Tot slot sturen wij één keer per maand een informatieve nieuwsbrief. Uw probleem zien wij als een uitdaging en met 41 jaar ervaring zijn complexere zaken ons niet vreemd. Al zien wij liever dat u ons belt en zorgeloos voor een kopje koffie of thee bij ons advocatenkantoor in Ede naar binnen stapt. Ook dan valt er juridisch genoeg voordeel te behalen. Juist om problemen te voorkomen. Zo staat u of uw organisatie als een rots en kunt u zich focussen op uw passie(s) en waar u goed in bent. Loopt u al voorop? Bel ons geheel vrijblijvend om te informeren naar onze juridische dienstverlening (0318 - 68 78 78) of neem een kijkje op www.vanveen.com

Over Advocaatscore.nl