Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Van Veen Advocaten

Een op maat gemaakte oplossing, daar geloven wij in. En in die oplossing is Van Veen Advocaten creatief, maar altijd no-nonsense. Is het nodig, dan kunnen wij bemiddelen of procederen. Vele grote ondernemingen, kleine ondernemingen en particulieren in Nederland en daarbuiten gingen u al voor. Met veertien verschillende rechtsgebieden en meer dan vijftig expertises hebben wij veel juridische kennis in huis. Eén advocaat kan natuurlijk niet in alle rechtsgebieden de beste zijn, daarom hechten wij grote waarde aan specialisatie. De advocaten binnen Van Veen Advocaten zijn gespecialiseerd in een paar rechtsgebieden en hebben binnen deze rechtsgebieden hun eigen specialisaties. Zo heeft u een advocaat met echt verstand van zaken. Deze advocaat kan zich dankzij professionele ICT-middelen en secretariële ondersteuning volledig op uw zaak focussen. De advocaten delen hun juridische kennis graag met u. Dit doen zij tijdens de maandelijkse kennissessies, grootschalige seminars, masterclasses, inhouse-trainingen en workshops. Verder schrijven zij elke week artikelen over recente uitspraken en relevante juridische onderwerpen of spreken zij een podcast in. Tot slot sturen wij één keer per maand een informatieve nieuwsbrief. Uw probleem zien wij als een uitdaging en met 41 jaar ervaring zijn complexere zaken ons niet vreemd. Al zien wij liever dat u ons belt en zorgeloos voor een kopje koffie of thee bij ons advocatenkantoor in Ede naar binnen stapt. Ook dan valt er juridisch genoeg voordeel te behalen. Juist om problemen te voorkomen. Zo staat u of uw organisatie als een rots en kunt u zich focussen op uw passie(s) en waar u goed in bent. Loopt u al voorop? Bel ons geheel vrijblijvend om te informeren naar onze juridische dienstverlening (0318 - 68 78 78) of neem een kijkje op www.vanveen.com

Over Advocaatscore.nl