Heel blij met mijn auto!

Ik ben enorm blij met mijn auto, die ik inmiddels een aantal weken heb, Ook de service van IVA en de klantvriendelijkheid zijn top.

Klantvriendelijk en betrouwbaar

Mijn ervaring is dat verkoper rustig over kwam, gaf me de ruimte om na te denken, er werd niets opgedrongen. Al met al fijne ervaring.

Erg klantvriendelijk en ervaren in het vak

Ik heb een rode Volkswagen golf 1.0 tsi uit 2017 gekocht van IVA Bleiswijk. De auto presteerd perfect. Ook vond ik de service heel erg goed. Over de prijs waren we het snel eens en kon ik mijn peugeot 107 met 68.000 kilometer op de teller zonder moeilijkheden tegen een goede prijs inruilen. Kortom ben ik er zeer tevreden mee!

Goede ervaring

Prima behandeld… bedankt Ron voor de goede service.

Heel erg goed geholpen met het uitzoeken van een auto, hele goede service omtrent de auto, heel erg geregeld en vriendelijk personeel kort samengevat een top ervaring

Prima service, vriendelijk personeel

Ron Zethof heeft mij geholpen, prima verlopen.

IVA zijn klantvriendelijk, flexibel in de planning en fijn geholpen.

We zijn geholpen door Ron. Door hem zijn wij vriendelijk ontvangen en heeft voor ons volgens afspraak alles netjes geregeld. Wij zijn blij met onze nieuwe KIA.

Indruk van het bedrijf vertrouwend

Onze eerste indruk was goed. Bedrijf ziet er heel verzorgd en netjes uit. Heel fijn geholpen door Ron Zethof. Vanochtend mijn Fiat 500 opgehaald en super blij mee.

Supergoed

Wij zijn geholpen door een hele aardige verkoper die Justin heet Niet opdringerig maar een goed en gedegen advies gekregen. Wat ons betreft een aanrader!!

Fijn bedrijf om een auto te kopen

Na een prettig gesprek met Davy en een proefrit een mooie auto voor een mooie prijs kunnen kopen.

Gewoon goed en geen gevoel dat ik iets MOET kopen

Voelde me welkom zonder koopdruk, kon rustig rondkijken en de verkoper nam de tijd om mijn vragen te beantwoorden. Weggegaan om rustig na te denken en toen ik na enige weken terugkwam was er herkenning vanuit de verkoper. Nogmaals lastige vragen gesteld en deze werden ook nu weer netjes en rustig beantwoord, wederom voelde ik geen koopdruk. Mijn eigen BMW netjes in kunnen ruilen en na een paar dagen kon ik mijn nieuwe (nauwelijks gebruikte) auto op komen halen. PS: lekkere koffie !

klantgericht en betrouwbaar. redelijke projzen

In 2023 heb ik bij IVA Bleiswijk een Ford Focus uit 2021 gekocht. De vraagprijs was redelijk en alle beschikbare gegevens waren in te zien. Ook de afspraak dat de gebreken die uit de aankoopkeuring kwamen zouden worden verholpen. Prettige onderhandelingen en helderheid.

Persoonlijk en heel klantvriendelijk.

We hadden een auto op Bovag.nl gezien en konen een afspraak maken voor diezelfde dag. Auto was speciaal binnen gezet en we konden in alle rust kijken en vragen stellen. De verkoper heeft speciaal contact opgenomen met de Toyotadealer om te overleggen. Na de proefrit werd er alle tijd genomen om met elkaar in gesprek te gaan. En op een prettige manier is de deal gesloten. Ook bij het ophalen was en weer aandacht en tijd voor ons. Dit bedrijf is een aanrader om een auto in te ruilen, het voelde gewoon goed !!

Fantastisch!

Vorig jaar juni heb ik een Ford Fiesta gekocht. Ik was op zoek naar een rode kleur. Voor de technische details had ik mijn man bij me , waaraan die allemaal moest voldoen. Een zeer vriendelijke medewerker hielp ons en zo kwamen we bij de van te voren uitgezochte auto. Deze auto had werkelijk alles wat je maar kon bedenken en zag er supermooi uit. Enkele weken later ( na onze vakantie) kon de auto opgehaald worden. Hij glom je tegemoet en er zat een reuze strik op. Ofdat je de Postcodeloterij had gewonnen! Dat laatste dan weer niet, maar ik ervaar de auto nog steeds als een lot uit de Loterij! Zooo blij mee!!

Super bedrijf ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Heel vriendelijk mensen helpen heel goed. Dit auto bedrijf gewoon TOP…….. ik ben mij afspraak verkeerd begrepen.. hun hebben niks moeilijke gemaakt netjes geholpen…………ik zeg als zoek je tweedehands auto zonder denken naar de IVA Bleiswijk gaan daar krijgen je … vriendelijke mensen…. Goed betaaldbaar en netjes auto……::: zeker TOT ZIENS als ik kopen weer een auto…

Fijne service, auto is mooi afgeleverd

Fijn Bedrijf

Geen poes pas, Duidelijk, verstand van zaken, komt afspraken na, en de koffie was ook prima.

Fijne garage met prima service en vriendelijk personeel

Konden snel een proefrit maken en dat beviel meteen. We mochten de auto ong een half uur meenemen wat fijn was. Daarna een fijn gesprek gehad over de koop en niet zo opdringerig. Na de aankoop alles in de mail gekregen van de bovag garantie dus erg duidelijk. Toen we hem mochten ophalen was alles klaar en konden wij blij met de auto naar huis

Geen poespas en gewoon goede service

Fijne ontvangst, transparant, meedenkend en snel tot afspraken komen. Wij zijn zeer tevreden over de gang van zaken.

Uitstekend geholpen.

Prima geholpen, alles keurig afgehandeld. Zowel aankoop nieuwe auto als inruil oude auto snel en correct afgehandeld.

Vriendelijk en zeer goed geholpen

Zeer fijne garage. Vriendelijke mensen, geen gepush, goed geholpen.

Super ervaring

Ben uitstekend geholpen bij het vinden en kopen van een zeer goede, mooie en super auto. Het was een super ervaring met de aankoop van mijn auto.

vriendelijk personeel en nette afhandeling

Gingen kijken naar een mazda die we online hadden gezien, werden vriendelijk ontvangen en kregen goede uitleg, auto gekocht en was ruim op tijd klaar en de auto had een mooie strik leuk gedaan na goede uitleg konden we hem mee nemen

Goede service en een top deal

Transparant en eerlijk bedrijf. Samen gekeken naar de financiële mogelijkheden en tot een goede deal gekomen. Auto prachtig en schoon afgeleverd zoals afgesproken.

Echt n top bedrijf

Geweldig geholpen door Ron dus voor ons was de verre rit de moeite waard , Top geholpen.

Over IVA Bleiswijk

Wij zijn IVA Bleiswijk. Een autogroothandel met al 25 jaar ervaring in de Automotive wereld. Door ons brede netwerk beschikken wij over een unieke voorraad van jong gebruikte occasions met lage kilometerstanden. Wij bedienen zowel de zakelijke als de particuliere markt. Iedereen is bij ons welkom. Daarnaast zijn wij een BOVAG erkend autobedrijf. Met een oppervlakte van 12.000 m2 is er bij ons genoeg te bekijken zowel binnen als buiten. Onze dagelijks wisselende voorraad bestaat zowel uit personenauto’s als bedrijfswagens. Wij leveren standaard onze auto’s rijklaar af zonder extra bijkomende kosten met 6 maanden BOVAG garantie. Met gemiddeld 250 occasions op voorraad is er voor ieder wat wils. Ons enthousiaste team van verkopers staan voor u en al uw vragen klaar. U kunt ons bereiken per mail, whatsapp, telefonisch of via een van onze Social Media kanalen.