Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over IVA Bleiswijk

Wij zijn IVA Bleiswijk. Een autogroothandel met al 25 jaar ervaring in de Automotive wereld. Door ons brede netwerk beschikken wij over een unieke voorraad van jong gebruikte occasions met lage kilometerstanden. Wij bedienen zowel de zakelijke als de particuliere markt. Iedereen is bij ons welkom. Daarnaast zijn wij een BOVAG erkend autobedrijf. Met een oppervlakte van 12.000 m2 is er bij ons genoeg te bekijken zowel binnen als buiten. Onze dagelijks wisselende voorraad bestaat zowel uit personenauto’s als bedrijfswagens. Wij leveren standaard onze auto’s rijklaar af zonder extra bijkomende kosten met 6 maanden BOVAG garantie. Met gemiddeld 250 occasions op voorraad is er voor ieder wat wils. Ons enthousiaste team van verkopers staan voor u en al uw vragen klaar. U kunt ons bereiken per mail, whatsapp, telefonisch of via een van onze Social Media kanalen.