Filters

9

Topservice

Mijn 1e contact was gelijk goed, intuïtief voelde het vertrouwd en Marcel Vroom vulde het perfect voor me in. En, dat is het belangrijkst, hij doet wat hij belooft. Erg blij met mijn nieuwe auto. Goeie deal en vooral prettig in de afwikkeling. Hulde!

  • Aanbevelen? Ja
8

Turbo probleem met garantie goed opgelost

In november 2024 een Astra gekocht. Helaas begaf de turbo het in juni. Contact gezocht met Broekhuis Lelystad om het probleem te laten verhelpen. Na overleg met Patrick Petersen kon dit bij de Opel dealer in Assen worden geregeld. Tevreden over deze oplossing. Levertijd van de turbo was onzeker maar gelukkig nog net voor mijn vertrek naar mijn vakantie-adres worden geregeld. Hopelijk komt het probleem niet meer terug met de nieuwe turbo.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Makkelijke afspraak. Ondanks dat mijn camper en merk Fiat niet bij deze garage/werkplaats behoort is de onderhoudsbeurt, reparatie en APK tot mijn volle tevredenheid uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Wij als nieuwe klant hebben de benadering als uitermate plezierig ervaren .

  • Aanbevelen? Ja
9

Professionele verkoper

Vanaf de eerste kennismaking direct vertrouwen in de verkoper Dennis Berghuis. Er was van beide kanten een duidelijke click. De Citroen CX 5 stond al klaar voor een proefrit. De volgende dag hebben we de koopovereenkomst kunnen tekenen waarbij de verkoopprijs van beide kanten snel was gevonden. De aflevering op 24 juni was goed geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
1

slechte service

Terugroepactie C3. Telefonisch is bedrijf niet bereikbaar. Chatbot zegt dat er terug gebeld zal worden: na 2 dagen niets gehoord. Reparatie over 3 weken. Die tijd auto niet gebruiken. Vervangend vervoer: vergeet het maar.

  • Aanbevelen? Nee
10

Oplossingsgericht

Goede en betrouwbare garage en autodealer. Verkoper Donovan is een vriendelijke en oplossingsgerichte verkoper. Aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig

Fijne vriendelijke benadering. Keurig gekleed! Goeie communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
6

Prima, maar communicatie mag zeker beter worden.

Prachtige auto geleverd echt super mooi , maar communicatie tussen de klant en verkoop kan stukken beter.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer vriendelijke mensen en de afspraken netjes nagekomen

Uitstekend geregeld Prima onderhandeling , goede prijs voor de inruil en de uitvoering afhandeling en aflevering auto uitstekend geregeld. Compliment voor de adviseur/ verkoper bij opel Lelystad : Donovan Summerville.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Prima geholpen met de aankoop van een gebruikte Citroën.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed geholpen

Om kwart over acht de auto gebracht en op de hoogte gehouden of er iets bijzonders aan de auto was, leek mij niet want de auto was nog geen jaar oud, maar er komen altijd wel dingen boven water wat extra is, batterij sleutel, airco, filters en een extra middeltje voor bij de benzine, prijs loopt altijd op, en toen de auto klaar was ben ik netjes opgehaald, gr Frank

  • Aanbevelen? Ja
10

Plezierig contact, tevreden gevoel

Zeer plezierig contact, geen blad voor de mond, maar niet vervelend. Eerlijk en open communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
8

Achteraf goed geholpen

De auto gebracht voor onderhoudsbeurt en APK. Later op de dag de auto weer opgehaald, toen bleek dat ik niet harder kon dan 70 km per uur. Het bleek dat er iets op de as vervuild was geraakt en uit beveiliging ging ik dan niet harder. Het werd verteld alsof het mijn schuld was en moest het laten vervangen/repareren. Kosten 160 euro. Was het er niet mee eens. Na veel heen en weer gepraat is het door Broekhuis vervangen. Vond ik normaal maar helaas Broekhuis niet. Maar het is wel goed opgelost zo.

  • Aanbevelen? Ja
7

Tevreden

Na enige mis communicatie, toch nog alles naar wens.

  • Aanbevelen? Ja
10

heel tevreden

vriendelijke mensen, goede uitleg en gewoon prettig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
9

Vriendelijk en naar tevredenheid geholpen.

Goed geinformeerd, vriendelijk te woord gestaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles was perfect zeer goede service.

Perfecte service van Broekhuis Lelystad. Wij zijn blij met weer een goede Citroën garage in Lelystad.

  • Aanbevelen? Ja
10

Leuk geholpen met wat humor erbij.

Goed geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettige ontvangst

Ondanks onze niet geplande bezoek bij Broekhuis werd er tijd voor ons gemaakt. De betreffende auto bekeken en een proefrit gemaakt! Daarna een goede deal gemaakt met onze inruil auto. Een zeer ervaren medewerker Marcel Vroom heeft ons naar tevredenheid geholpen. We hebben onze wensen kenbaar gemaakt en Marcel heeft dit in gang gezet. Wij hopen dat de aangekochte auto op 6 maart onze verwachtingen zullen overtreffen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend geregeld

Prima onderhandeling , goede prijs voor de inruil en de uitvoering afhandeling en aflevering auto uitstekend geregeld. Compliment voor de adviseur/ verkoper bij Peugeot Lelystad : Donovan Summerville.

  • Aanbevelen? Ja
10

Tevreden.

Vriendelijk personeel zowel aan de telefoon als aan de balie. Na de reparatie, kreeg ik de auto gewassen terug.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ben na een uitstapje weer terug bij Patrick Petersen ( broekhuis ,

Super blij met m'n nieuwe Grandland , eerlijk inruilvoorstel , lekkere koffie , en vakkundige verkoper , bedankt Patrick Petersen !

  • Aanbevelen? Ja
8

Super fijne auto.

Het moment dat ik interesse toonde voor een auto , werd snel op gereageerd. Nog dezelfde week zaten wij rond de tafel, en waren we er snel uit. Op de dag van aflevering , zaterdag 16 november , stond de nieuwe auto te shinen in de showroom. Helaas onderweg naar huis, ontdekten we een lichte ruitschade rechts in de voorruit. Na dit gemeld te hebben, werd mij geadviseerd om bij een dichtstbijzijnde Broekhuis vestiging dit te laten repareren. Na een telefoontje op zaterdag met Groningen, werd mij verteld dat dit ook op zaterdag geen probleem was, maar ik daarvoor doordeweeks even met de werkplaats moest bellen voor een afspraak. Ik ben int chauffeur, en doordeweeks niet in de gelegenheid hierdoor. Na een telefoontje met de werkplaats , werd ik zeer onvriendelijk op de hoogte gebracht dat dit in geen geval ging gebeuren. Ook in week 52 en week 1 , de weken dat ik vrij was, was er geen plek voor mij. Dus maar gebeld met Assen. Hier werd ik wel vriendelijk te woord gestaan , en kan ik week 1 terecht voor reparatie.

  • Aanbevelen? Ja
4

Slechte service als het er echt toe doet.

Wij hebben onze Opel Astra bij Broekhuis gekocht en altijd netjes onderhoud laten uitvoeren. En tot voor kort was ik tevreden met de service van Broekhuis. Toen ik mij echter meldde met een snerpend geluid uit de motor bij de garage kreeg ik tot mijn ontzetting te horen dat men pas 4 weken later een keertje tijd had om er naar te kijken. Tot die tijd wordt ik dan geacht met een tikkende tijdbom rond te rijden. Vrouw en dochter durven niet meer in de auto te rijden en zelf rijdt het ook niet prettig en we rijden dus zo min mogelijk. Onbegrijpelijk dat een grote partij als Broekhuis geen ruimte in de planning houdt voor klanten met een acuut probleem. Ik voel mij, als vaste klant, zwaar in de steek gelaten.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Artemisweg 275

8239 DD Lelystad

[email protected]

Over Broekhuis Opel/Peugeot/Citroën Lelystad

Broekhuis is specialist op het gebied van mobiliteit in de breedste zin van het woord. Voor al uw mobiliteitsvragen kunt u bij ons terecht.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.