Mijn 1e contact was gelijk goed, intuïtief voelde het vertrouwd en Marcel Vroom vulde het perfect voor me in. En, dat is het belangrijkst, hij doet wat hij belooft. Erg blij met mijn nieuwe auto. Goeie deal en vooral prettig in de afwikkeling. Hulde!
Beste Rob, Hartelijk dank voor uw mooie woorden en het delen van uw ervaring. Wat fijn om te horen dat uw eerste contact direct als vertrouwd aanvoelde en dat de begeleiding van Marcel Vroom aan uw verwachtingen voldeed. Geniet van uw nieuwe auto en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad
In november 2024 een Astra gekocht. Helaas begaf de turbo het in juni. Contact gezocht met Broekhuis Lelystad om het probleem te laten verhelpen. Na overleg met Patrick Petersen kon dit bij de Opel dealer in Assen worden geregeld. Tevreden over deze oplossing. Levertijd van de turbo was onzeker maar gelukkig nog net voor mijn vertrek naar mijn vakantie-adres worden geregeld. Hopelijk komt het probleem niet meer terug met de nieuwe turbo.
Beste Johan, Hartelijk dank voor uw terugkoppeling. Wat vervelend dat u kort na de aanschaf van uw Opel Astra te maken kreeg met een probleem aan de turbo. We begrijpen dat dit erg ongelegen kwam, zeker zo vlak voor uw vakantie. We zijn blij te horen dat u tevreden bent over de geboden oplossing en dat het defect, in goed overleg met Patrick, snel en vakkundig via de Opel-dealer in Assen kon worden verholpen. Wij hopen uiteraard dat u met de nieuwe turbo weer vele zorgeloze kilometers tegemoet gaat. Mocht u in de toekomst toch nog vragen of zorgen hebben, dan staan wij uiteraard weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad
Makkelijke afspraak. Ondanks dat mijn camper en merk Fiat niet bij deze garage/werkplaats behoort is de onderhoudsbeurt, reparatie en APK tot mijn volle tevredenheid uitgevoerd.
Beste Frank, Bedankt voor uw positieve terugkoppeling! Goed om te horen dat we u ook met uw camper en Fiat naar tevredenheid hebben kunnen helpen. U bent altijd welkom bij ons! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad
Wij als nieuwe klant hebben de benadering als uitermate plezierig ervaren .
Beste Coen, Dank voor uw positieve reactie. Wat fijn om te horen dat u als nieuwe klant onze benadering zo prettig vond. We verwelkomen u graag weer bij Broekhuis! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad
Vanaf de eerste kennismaking direct vertrouwen in de verkoper Dennis Berghuis. Er was van beide kanten een duidelijke click. De Citroen CX 5 stond al klaar voor een proefrit. De volgende dag hebben we de koopovereenkomst kunnen tekenen waarbij de verkoopprijs van beide kanten snel was gevonden. De aflevering op 24 juni was goed geregeld.
Beste Hennie, Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Wat fijn om te horen dat het contact met Dennis Berghuis vanaf het begin prettig verliep en dat alles rondom de proefrit, koop en aflevering soepel is verlopen. We wensen u veel rijplezier met uw Citroën en staan graag voor u klaar in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad
Terugroepactie C3. Telefonisch is bedrijf niet bereikbaar. Chatbot zegt dat er terug gebeld zal worden: na 2 dagen niets gehoord. Reparatie over 3 weken. Die tijd auto niet gebruiken. Vervangend vervoer: vergeet het maar.
Beste Jan, Bedankt voor uw bericht en het delen van uw ervaring. Door de huidige terugroepactie ontvangen wij op dit moment uitzonderlijk veel telefoontjes. Wij doen uiteraard ons uiterste best om iedereen zo snel en goed mogelijk te helpen. Als u uw gegevens mailt naar [email protected], zorgen wij ervoor dat één van onze collega’s zo spoedig mogelijk contact met u opneemt. Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld en begrip. Met vriendelijke groet, Broekhuis
Goede en betrouwbare garage en autodealer. Verkoper Donovan is een vriendelijke en oplossingsgerichte verkoper. Aanrader!
Beste Rachid, Hartelijk dank voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en de hulp van onze collega. We waarderen uw aanbeveling en staan graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad
Fijne vriendelijke benadering. Keurig gekleed! Goeie communicatie.
Beste Pamela, Hartelijk dank voor uw mooie woorden. We zijn blij te horen dat u de benadering, communicatie en presentatie als prettig heeft ervaren. Dat waarderen wij zeer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad
Prachtige auto geleverd echt super mooi , maar communicatie tussen de klant en verkoop kan stukken beter.
Beste Trudy, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om deze beoordeling te schrijven. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de auto. Wij nemen uw feedback over de communicatie mee om ons hierin te verbeteren Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad
Uitstekend geregeld Prima onderhandeling , goede prijs voor de inruil en de uitvoering afhandeling en aflevering auto uitstekend geregeld. Compliment voor de adviseur/ verkoper bij opel Lelystad : Donovan Summerville.
Beste Arie, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is geregeld en dat Donovan u hierbij zo goed heeft geholpen. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad
Prima geholpen met de aankoop van een gebruikte Citroën.
Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Het doet ons goed te lezen dat u hierbij zo goed bent geholpen. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad
Om kwart over acht de auto gebracht en op de hoogte gehouden of er iets bijzonders aan de auto was, leek mij niet want de auto was nog geen jaar oud, maar er komen altijd wel dingen boven water wat extra is, batterij sleutel, airco, filters en een extra middeltje voor bij de benzine, prijs loopt altijd op, en toen de auto klaar was ben ik netjes opgehaald, gr Frank
Beste Frank, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. We zijn blij te lezen dat u tevreden bent over de service die u heeft ontvangen. Het is altijd ons streven om onze klanten goed te informeren en op de hoogte te houden van eventuele extra werkzaamheden. We begrijpen dat de prijs soms kan oplopen, maar we doen altijd ons best om u duidelijk te informeren over de kosten die met de werkzaamheden gepaard gaan. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen en hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad
Zeer plezierig contact, geen blad voor de mond, maar niet vervelend. Eerlijk en open communicatie.
Bedankt voor uw mooie beoordeling! We zijn blij om te zien dat u het contact als plezierig heeft ervaren en dat de communicatie eerlijk en open was. We streven er altijd naar om op een transparante manier met onze klanten om te gaan, en het is fijn om te weten dat dit gewaardeerd wordt. Als we in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen, staan we uiteraard voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad
De auto gebracht voor onderhoudsbeurt en APK. Later op de dag de auto weer opgehaald, toen bleek dat ik niet harder kon dan 70 km per uur. Het bleek dat er iets op de as vervuild was geraakt en uit beveiliging ging ik dan niet harder. Het werd verteld alsof het mijn schuld was en moest het laten vervangen/repareren. Kosten 160 euro. Was het er niet mee eens. Na veel heen en weer gepraat is het door Broekhuis vervangen. Vond ik normaal maar helaas Broekhuis niet. Maar het is wel goed opgelost zo.
Beste Erik, Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat uw ervaring in eerste instantie niet naar wens was. We begrijpen dat het vervelend is geweest om de auto met een beperking in snelheid terug te krijgen. We willen u echter bedanken voor uw geduld en voor het aangeven van het probleem. We zijn blij dat de situatie uiteindelijk naar tevredenheid is opgelost en dat we tot een gezamenlijke oplossing zijn gekomen. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, dan staan we uiteraard voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad
Na enige mis communicatie, toch nog alles naar wens.
Beste Hans, Bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij om te zien dat alles uiteindelijk naar wens is verlopen, ondanks de miscommunicatie. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, dan staan wij uiteraard graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad
vriendelijke mensen, goede uitleg en gewoon prettig geholpen
Beste Wim, Bedankt voor uw positieve beoordeling! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze service. Onze collega's doen altijd hun best om klanten op een vriendelijke en duidelijke manier te helpen, en het is fijn te weten dat u deze ervaring hebt gehad. We hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad
Goed geinformeerd, vriendelijk te woord gestaan.
Beste Riet, Bedankt voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te zien dat u vriendelijk bent geholpen en goed geïnformeerd werd. Het doet ons plezier dat u tevreden bent met onze service. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad
Perfecte service van Broekhuis Lelystad. Wij zijn blij met weer een goede Citroën garage in Lelystad.
Beste Anno, Hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling! We zijn blij om te zien dat u zo tevreden bent met onze service en dat u weer een goede Citroën garage in de regio heeft gevonden. Uw feedback betekent veel voor ons! We kijken ernaar uit u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Graag tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad
Goed geholpen!
Beste Frank, Bedankt voor uw positieve review. Wat fijn dat u op een leuke manier bent geholpen, daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad
Ondanks onze niet geplande bezoek bij Broekhuis werd er tijd voor ons gemaakt. De betreffende auto bekeken en een proefrit gemaakt! Daarna een goede deal gemaakt met onze inruil auto. Een zeer ervaren medewerker Marcel Vroom heeft ons naar tevredenheid geholpen. We hebben onze wensen kenbaar gemaakt en Marcel heeft dit in gang gezet. Wij hopen dat de aangekochte auto op 6 maart onze verwachtingen zullen overtreffen.
Beste Jan, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed bent geholpen door Marcel. Wij wensen u alvast een fijne aflevering en veel mooie kilometers toe! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad
Prima onderhandeling , goede prijs voor de inruil en de uitvoering afhandeling en aflevering auto uitstekend geregeld. Compliment voor de adviseur/ verkoper bij Peugeot Lelystad : Donovan Summerville.
Hartelijk dank voor uw mooie en complimenteuze review. Wat fijn om te lezen dat het gehele proces naar volle tevredenheid is verlopen en dat u zo goed bent geholpen door Donovan. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad
Vriendelijk personeel zowel aan de telefoon als aan de balie. Na de reparatie, kreeg ik de auto gewassen terug.
Beste Maria, Bedankt voor uw positieve review. Wat fijn dat u zo tevreden bent over de service die u heeft ontvangen, daar doen we het voor. Bij het volgende bezoek staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad
Super blij met m'n nieuwe Grandland , eerlijk inruilvoorstel , lekkere koffie , en vakkundige verkoper , bedankt Patrick Petersen !
Beste Jaap, Hartelijk dank voor uw positieve bericht! Wat fijn om te horen dat u zo blij bent met uw nieuwe Grandland en dat alles naar wens is verlopen. We waarderen uw waardering voor het eerlijke inruilvoorstel en de service die Patrick heeft geleverd. Van harte gefeliciteerd met uw Grandland en veel rijplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad
Het moment dat ik interesse toonde voor een auto , werd snel op gereageerd. Nog dezelfde week zaten wij rond de tafel, en waren we er snel uit. Op de dag van aflevering , zaterdag 16 november , stond de nieuwe auto te shinen in de showroom. Helaas onderweg naar huis, ontdekten we een lichte ruitschade rechts in de voorruit. Na dit gemeld te hebben, werd mij geadviseerd om bij een dichtstbijzijnde Broekhuis vestiging dit te laten repareren. Na een telefoontje op zaterdag met Groningen, werd mij verteld dat dit ook op zaterdag geen probleem was, maar ik daarvoor doordeweeks even met de werkplaats moest bellen voor een afspraak. Ik ben int chauffeur, en doordeweeks niet in de gelegenheid hierdoor. Na een telefoontje met de werkplaats , werd ik zeer onvriendelijk op de hoogte gebracht dat dit in geen geval ging gebeuren. Ook in week 52 en week 1 , de weken dat ik vrij was, was er geen plek voor mij. Dus maar gebeld met Assen. Hier werd ik wel vriendelijk te woord gestaan , en kan ik week 1 terecht voor reparatie.
Beste meneer Veenstra, Bedankt voor ons recente gesprek en de tijd die we hebben gehad om de problemen en uw onvrede te kunnen bespreken. Het is goed om te zien dat er een oplossing is aangeboden. We willen graag dat u zich altijd welkom en goed geholpen voelt, ongeacht de situatie. Bedankt voor uw geduld en we hopen dat de reparatie naar wens verloopt in Assen. We kijken ernaar uit om onze samenwerking voort te zetten en staan altijd klaar voor verdere ondersteuning! Met vriendelijke groet, Broekhuis Team Lelystad
Originele beoordeling
Het moment dat ik interesse toonde voor een auto in Lelystad, werd vlot op gereageerd. Het viel stil , toen ik de gevraagde foto's van mijn in te ruilen auto opstuurde. Een aantal dagen erna opnieuw mijn interesse bekend gemaakt, en kreeg ik vervolgens opnieuw de vraag van een andere verkoper. Deze was wel snel terzake , maar legde vervolgens de aflevering weer bij de 1e neer. Alles verder naar de zin gegaan, maar bij het naar huis rijden ontdekten we lichte ruitschade. Na dit gemeld te hebben , kreeg ik een kort berichtje dat ik mij kon melden bij een dichtstbijzijnde vestiging van Broekhuis. In Groningen werd mij telefonisch door een verkoper verteld dat ik op zaterdag terecht kon , maar dan even moest bellen met de werkplaats voor afspraak. Daar werd ik zeer onvriendelijk op de hoogte gebracht dat dit in geen geval ging gebeuren. Ik ben int chauffeur en ben doordeweeks niet thuis, vandaar dat ik graag op zaterdag wilde. App contact met de persoon wie mij de auto verkocht heeft blijft onbeantwoord, dus maar gebeld met Assen waar ik uiteindelijk wel terecht kan in Januari. Hier werd ik wel vriendelijk te woord gestaan. Ik vind het ronduit slecht, dat ik dit zelf maar moet regelen, en dat er per vestiging nogal verschil is. Misschien iets te groot en te zakelijk geworden ? De auto , een Opel Astra K ' bevalt wel goed.
Beste meneer Veenstra, Bedankt voor ons recente gesprek en de tijd die we hebben gehad om de problemen en uw onvrede te kunnen bespreken. Als u tevreden bent met het gevoerde gesprek, zou het geweldig zijn als u een positieve review zou kunnen achterlaten. We kijken ernaar uit om onze samenwerking voort te zetten en staan altijd klaar voor verdere ondersteuning! Met vriendelijke groet, Broekhuis Team Lelystad
Wij hebben onze Opel Astra bij Broekhuis gekocht en altijd netjes onderhoud laten uitvoeren. En tot voor kort was ik tevreden met de service van Broekhuis. Toen ik mij echter meldde met een snerpend geluid uit de motor bij de garage kreeg ik tot mijn ontzetting te horen dat men pas 4 weken later een keertje tijd had om er naar te kijken. Tot die tijd wordt ik dan geacht met een tikkende tijdbom rond te rijden. Vrouw en dochter durven niet meer in de auto te rijden en zelf rijdt het ook niet prettig en we rijden dus zo min mogelijk. Onbegrijpelijk dat een grote partij als Broekhuis geen ruimte in de planning houdt voor klanten met een acuut probleem. Ik voel mij, als vaste klant, zwaar in de steek gelaten.
Beste Rob, Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen om de situatie te bespreken en bedanken u voor het gesprek dat we met elkaar hebben gehad. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad
Artemisweg 275
8239 DD Lelystad
Broekhuis is specialist op het gebied van mobiliteit in de breedste zin van het woord. Voor al uw mobiliteitsvragen kunt u bij ons terecht.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.