Eerlijke goede sevice

Zeer tevreden na reparatie van onze peugot 5008, goede communicatie over de kosten en komt gemaakte afspraken na Auto rijd weer top!

Beste Suzanne, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn dat u het bezoek en de service zo goed heeft ervaren, daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad

Prima ervaring

De aanschaf van een Opel Astra bij Broekhuis in Lelystad heb ik als zeer prettig ervaren. Al de vragen en opmerkingen die ik had zijn op een rustige en professionele manier behandeld en beantwoord. Mijn complimenten voor Dhr. Vroom

Bedankt voor uw beoordeling en review. Dat uw ervaring tijdens de aanschaf van uw Opel Astra als zeer prettig is ervaren doet ons erg goed om te zien. Wij zullen uw compliment delen met onze collega. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe in uw mooie Opel! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad

Turbo slang late vervangen

Turbo slang laten vervangen, prima gerepareerd, alleen jammer dat ze de olie die eruit is ontploft niet verwijderd en de motor ruimte niet schoongemaakt hebben, ben hier een uur mee bezig geweest, viel tegen, maar auto rijdt weer prima. En de motor ruimte en binnenkant motor kap zijn weer schoon.

Beste Frans, Hartelijk dank dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons, wij hebben dit intern besproken. Wij hopen u een volgende keer weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad

Doen wat ze zeggen en leveren zo als beschreven

Auto kopen online is best eng. Maar de auto is zoals hij beschreven en gefotografeerd is. Dus geen verrassing.

Beste Jacqueline, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen en u niet voor verassingen bent komen te staan. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad

Fijne service!

Ik heb de koop van mijn nieuwe auto als erg prettig ervaren. Een vriendelijke verkoper, Akshay, die de tijd voor ons nam. Akshay heeft me prima begeleid in de onderhandeling en daardoor zijn we op een mooie deal uitgekomen. Alle kleinigheidjes die je achteraf misschien kan verwachten worden heel serieus opgepakt. Waardoor de service die Akshay biedt voor mij echt een 10+ krijgt.

Beste Dorien, Bedankt voor deze mooie woorden, complimenten en 10+ voor onze collega. Dat u naar volle tevredenheid bent geholpen bij de koop van uw nieuwe auto doet ons erg goed om te zien. Wanneer u ons in de toekomst nodig heeft dan zullen wij u graag weer voorzien van onze service. Veel rijplezier en veilige kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad

vriendelijk ontvangst

vriendelijk ontvangst, al was het de dag van te voren beetje vreemd dat via een berichtje op je telefoon de afspraak een uur later was. Op de dag van de afspraak maar even gebeld, bleek het toch de oude tijd te zijn. Het onderhoud was vlot en ook duidelijk aan gegeven wat er allemaal aan gedaan zou worden. met de kosten erbij. Al met al de moeite waard om van Almere naar Lelystad te reizen.

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Uw feedback is voor ons heel waardevol. Dat u aangeeft dat het de moeite waard was om van Almere naar Lelystad te reizen doet ons erg goed! Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad

Goede service, tijd en ruimte voor duidelijke uitleg van mijn nieuwe auto. Er wordt samen met mij als klant gedacht in mogelijkheden en oplossingen. Super fijn!

Beste Marlene, Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent en dat alles naar tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad

Goed ontvangst en zeer prettige verkoper

Goed ontvangst en een zeer prettige verkoper, Maarten. Auto stond klaar voor proefrit. Goede inruilprijs en duidelijke afspraken gemaakt en nagekomen. Zeer tevreden over de aflevering .

Beste Chiel, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wij zijn blij te zien dat alles naar volle tevredenheid is verlopen en u zo tevreden bent over de aflevering. Veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad

Onderhoudsbeurt met APK TOP geregeld!

Afspraak was snel gemaakt voor onderhoudsbeurt met APK. Leenfiets mee naar huis, gebeld over de extra werkzaamheden en auto was keurig op tijd en uitgezogen klaar. Met een tegoedbon voor een uitgebreide wasbeurt in een nabijgelegen wasstraat weer onbezorgd naar huis.

Beste Kees, Wij bedanken u voor het delen van uw positieve ervaring. Dat alles naar volle tevredenheid voor u is verlopen bij het maken en op de dag van de afspraak, is voor ons heel fijn om te zien. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad

Heel tevreden

Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn om te zien dat u heel tevreden bent. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad

Zoals altijd een transparante goede service

Altijd transparant aan de voorkant, tussentijds en aan het eind. Enige luxe die ik mis is een gewassen auto terug krijgen ;-)

Beste Michel, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad

Vriendelijk en netjes ontvangen, en goed afgehandeld.

Beste Lulof, Hartelijk dank voor u bezoek en het achterlaten van uw mooie beoordeling. Dit waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad

uitstekende ervaring betref met leasen als aankoop autos

Broekhuis in Lelystad geeft ons een vertrouwd gevoel, hartelijke mensen. denken met je mee in het belang van de klant. zijn eerlijk en komen zeer betrouwbaar over. we hebben dan ook inmiddels een mooie relatie opgebouwd waardoor ook onze kinderen graag bij broekhuis komen.

Hartelijk bedankt Peter, voor het delen van uw positieve ervaring! Het doet ons erg goed om te zien dat niet alleen u maar ook uw kinderen graag bij Broekhuis komen. Wij zullen u bij een volgend bezoek graag weer voorzien van onze service, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad

Gedegen

Klantvriendelijk en oplossingsgericht .

Goed tevreden.

er waren wat klachten, Ben toen benadert door de verkoper dat was heel attent dat ik de auto een gehele poetsbeurt van binnen en buiten kon laten uitvoeren dat kan ik wel waarderen. De verkoper A.Parbhoe heeft alles in het werk gesteld om de problemen op te lossen.

Beste Cor, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Dit waarderen wij enorm. Fijn om te zien dat na de klachten die er waren de problemen goed zijn opgelost door onze collega. Wij wensen u veel rijplezier toe en veilige kilometers! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad

Prettige ervaring

Prettige ervaring bin aanschaf auto. Goede uitleg door verkoper . Prina contact.

Beste Rob, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wij zijn blij te zien dat u gedurende de aankoop een prettige ervaring heeft gehad. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad

Uitstekend geholpen

Wij hebben een gebruikte Insignia gekocht, maar de service was alsof wij een nieuwe auto kochten. Prima geholpen en vriendelijk personeel met een uitstekende service.

Beste André, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop. Wat fijn dat alles naar volle tevredenheid is geregeld en u zo goed geholpen bent. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad

Ruim voldoende vriendelijk ontvangst! Mooie auto gekocht!

Verkoper heeft een mooi bod neergelegd waarmee wij uiteindelijk de gekozen auto hebben gekocht! Men mag wel wat nauwkeuriger zijn met de kaartjes in de auto. Van 2 hebben wij gezien dat het kaartje mooier was qua accessoires dan er echt aanwezig was.

Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Uw feedback is heel waardevol voor ons, dank daarvoor. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad

Ik ben prettig te woord gestaan en ze nemen ook alle tijd voor alle vragen die je hebt.

Beste Daniel, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wat fijn dat u zo goed bent geholpen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad

Heldere & warme communicatie

Bij binnenkomst tot aan aflevering vast contact persoon. Heldere informatie en altijd bereikbaar voor vragen. Geen snelle verkoop maar nemen de tijd voor hun klanten. Zeer tevreden...

Beste Christa, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn om te lezen dat u het verkoopproces zo goed heeft ervaren. Wij wensen u veel mooie kilometers en hopen u graag de volgende keer weer te mogen verwelkomen bij ons in Lelystad. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad

Vriendelijk

Goed geholpen. Auto stond klaar voor een proefrit. Blij dat ik kon wachten tot eind januari voor levering. Scheelt een hoop ellende.

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Wij zien u graag bij ons op de vestiging voor de aflevering, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad

Heel goed geholpen door de verkoper!

Bedankt Tommy, voor uw positieve beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad

Mijn 2de auto hier nu gekocht (heb hem alleen nog niet) enige nadeel vind ik de lange wachttijd maar de service is top, personeel aardig en behulpzaam.

Beste Demy, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Alvast veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad

Alles klopte.

Ondanks het feit dat ik te laat was, was er alle medewerking. Dit was de eerste keer na mijn verhuizing en zeker niet de laatste.

Bedankt Linda, voor uw positieve beoordeling. Dit waarderen wij enorm. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in Lelystad. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad

bijzonder goede service

goed geholpen, duidelijke informatie vooraf.

Wij bedanken u voor uw bezoek en deze mooie beoordeling. Het is voor ons heel fijn om te zien dat u onze service als bijzonder goed heeft mogen ervaren. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad

Over Broekhuis Opel/Peugeot/Citroën Lelystad