Laden reviews...
Laden reviews...
33 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten melden regelmatig vriendelijke bediening, vakbekwame medewerkers en vlotte afhandeling. De gesprekken voelen persoonlijk en respectvol aan. De algehele ervaring weerspiegelt toewijding aan klanttevredenheid en betrouwbaarheid.
Automotive kontaktpersoon Edo Grijsen is een plezierige functionaris om zaken mee te doen. Hij voelt aan wat de klant wil en is in staat binnen de grenzen van het haalbare het optimale resultaat te behalen. Niet voor het eerst kocht ik bij hem een Volvo. En hoogstwaarschijnlijk ook niet voor het laatst.
Beveelt aan
22 June 2026
Kees Roza
LIESHOUT
Beste Kees,
Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn om te horen dat u onze dienstverlening als betrouwbaar en transparant ervaart.
Wij kijken ernaar uit u ook in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!
Met vriendelijke groet,
Team Broekhuis Zeist
Eigenlijk niets gedaan en toch 2000 euro. Tevens dingen waarvan ik denk dat Ze recent zijn gedaan…
Beveelt aan
16 June 2026
Maria
Zeist
Beste Maria,
Hartelijk dank voor het delen van uw feedback. Wij begrijpen dat de kosten van onderhoud of reparatie soms vragen kunnen oproepen.
Inmiddels hebben wij contact met u gehad en de uitgevoerde werkzaamheden en bijbehorende kosten samen besproken. Fijn dat we hier een toelichting op hebben kunnen geven.
Mocht u in de toekomst vragen hebben of ergens tegenaan lopen, dan staan wij uiteraard graag voor u klaar om u verder te helpen.
Met vriendelijke groet,
Team Broekhuis Zeist
Nog niets gehoord of mijn auto klaar is
Beveelt niet aan
15 June 2026
Richard van der Stelt
Hilversum
Beste Richard,
Bedankt voor uw review en het delen van uw ervaring.
Graag komen wij met u in contact om uw beoordeling te bespreken.
Helaas hebben wij uw contactgegevens niet kunnen achterhalen. Heeft u de mogelijkheid om uw gegevens met ons te delen? Dit is mogelijk via: 0341-751187 of [email protected]
Met vriendelijke groet,
Team Broekhuis Zeist
Ben er al 40 jaar klant, altijd erg tevreden. Prima service en vriendelijke medewerkers. Maar... telefonisch contact wordt steeds moeilijker en ook voor de werkzaamheden zijn de wachttijden erg lang geworden. En duur. Kleine beurt met APK gevraagd zonder extra`s, kost nu €382,=
Beveelt niet aan
9 June 2026
v
m
Bedankt voor uw reactie en het delen van uw ervaring. Allereerst dank voor het vertrouwen dat u al zoveel jaren in ons stelt. Jammer om te horen dat u onze bereikbaarheid en de wachttijden niet als prettig heeft ervaren. Inmiddels hebben wij hierover contact met u gehad en onze excuses aangeboden.
Wij waarderen uw feedback en gebruiken deze om onze dienstverlening verder te verbeteren. Graag tot ziens.
Met vriendelijke groet,
Team Broekhuis Zeist
Goed klantcontact en altijd prettige mensen achter de balie die meedenken. Goede service!
Beveelt aan
9 June 2026
marie-anne
zeist
Beste Marie-Anne,
Bedankt voor uw reactie en het delen van uw ervaring. Fijn om te horen dat u onze service, het klantcontact en de persoonlijke benadering waardeert.
Wij zien u graag weer terug bij een volgend bezoek.
Met vriendelijke groet,
Team Broekhuis Zeist
Altijd vriendelijk!
Beveelt aan
21 May 2026
Hayat
Amersfoort
Beste Hayat,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groet,
Team Broekhuis Zeist
Correct , en bereikbaar en attent. Prima,
Beveelt aan
29 April 2026
Dick
Zeewolde
Beste Dick,
Bedankt voor uw reactie en het delen van uw ervaring. Fijn om te horen dat u onze service als correct en behulpzaam ervaart.
Tot een volgende keer graag.
Met vriendelijke groet,
Team Broekhuis Zeist
Auto heeft onderhoud gehad volgens de vooraf gemaakte afspraken en geen lif lafjes die er bijkomen
Beveelt aan
21 April 2026
Bert
Werkhoven
Beste Bert,
Bedankt voor uw reactie en het delen van uw ervaring. Fijn om te horen dat alles volgens afspraak is verlopen.
We verwelkomen u graag weer bij een volgend bezoek.
Met vriendelijke groet,
Team Broekhuis Zeist
Ik was op zoek naar een Volvo EX 30 Ultra Twin Performance omdat deze over een aantal nuttige functies beschikt waarna ik op zoek was; o.a. de Park Assist. Ik ben inmiddels 75 jaar en dan is veiligheid op de weg heel belangrijk en ook veilig parkeren in parkeergarages met soms maar nauwe parkeerstroken. En het werkt!! Geen stress meer! Parkeren is nu letterlijk een fluitje van een cent. Erik heeft echt de tijd voor mij genomen om alle functies van deze auto uit te leggen en dat ging op een zeer ontspannen en prettige manier, met alle aandacht voor de wensen van de klant. Bij een volgende gelegenheid wil ik weer heel graag met Erik zaken doen. Bedankt voor alles!!
Beveelt aan
17 April 2026
Kees
Amersfoort
Beste Kees,
Hartelijk dank voor uw prachtige review. Wat fijn om te lezen dat Erik u zo goed heeft kunnen ondersteunen en dat u volledig tevreden bent met uw Volvo EX30 Ultra Twin Performance. Het doet ons veel plezier te horen dat u zich veilig en ontspannen voelt, zowel op de weg als bij het parkeren.
Wij zullen uw compliment zeker aan Erik doorgeven, hij zal hier ongetwijfeld erg blij mee zijn.
Veel mooie en veilige kilometers gewenst!
Met vriendelijke groet,
Team Broekhuis Zeist
Heel fijn geholpen, heel fijn personeel.ooi bedrijf. En een nette deal kunnen maken. Top
Beveelt aan
17 April 2026
Eric
ZUTPHEN
Beste Eric,
Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij zijn verheugd te horen dat u tevreden bent met onze service en de gemaakte afspraak.
Graag tot een volgende keer!
Met vriendelijke groet,
Team Broekhuis Zeist
Al vele jaren worden wij uitstekend geholpen bij Ford Broekhuis. Ook dit keer weer prima geholpen.
Beveelt niet aan
10 March 2026
Johan
Den Dolder
Beste Johan,
Hartelijk dank voor uw lovende woorden en uw jarenlange vertrouwen.
Het doet ons veel plezier te horen dat u ook dit keer weer uitstekend bent geholpen.
Wij kijken ernaar uit u in de toekomst wederom van dienst te mogen zijn.
Met vriendelijke groet,
Team Broekhuis Zeist
We zijn erg fijn geholpen! De verkoper nam echt de tijd en had aan een half woord genoeg. Na een uitgebreide proefrit, waarbij we alle tijd kregen om de auto goed te ervaren, waren we er snel uit. Dankzij dit persoonlijke contact was de deal zo gemaakt."
Beveelt aan
17 February 2026
John
Houten
Beste John,
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat u het contact als prettig heeft ervaren en dat u alle tijd kreeg om de auto goed te beoordelen.
Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe!
Met vriendelijke groet,
Team Broekhuis Zeist
Ik heb afgelopen November mijn auto ingeruild voor een andere . Ik ging van een Volvo naar een Mercedes. We werden super vriendelijk ontvangen door Arjan Denneman. We werden heel goed geadviseerd en we besloten zonder twijfel dat we de deal rond moesten maken. Ook de garantie van twaalf maanden is echt waar je op kunt rekenen. Als ik ooit een andere auto zou moeten kopen ga ik weer naar dit geweldige bedrijf.
Beveelt aan
3 February 2026
Bert
Barendrecht
Beste Bert,
Hartelijk dank voor uw uitgebreide beoordeling. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de ontvangst, het advies en de garantie. Wij geven uw complimenten graag door aan onze collega Arjan.
Wij wensen u veel plezierige en veilige kilometers en hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groet,
Team Broekhuis Zeist
Prima ontvangst, leuk en spontaan gesprek en goed geholpen. Uiteindelijk 2 auto’s ingeruild en een nieuwe auto gekocht.
Beveelt aan
8 December 2025
Giel van Oijen
Den Bosch
Beste Giel,
Hartelijk dank voor uw positieve terugkoppeling. Wat goed om te horen dat u prettig bent ontvangen en dat de inruil en aankoop naar tevredenheid zijn verlopen.
Wij waarderen het vertrouwen dat u in ons stelt en staan graag voor u klaar bij eventuele vragen of verdere ondersteuning. Veel rijplezier gewenst met uw nieuwe auto!
Met vriendelijke groet,
Team Broekhuis Zeist
Al jaren mijn favoriete garage door vakmanschap en service
Beveelt aan
19 November 2025
Wolf
Zeist
Beste Wolf,
Hartelijk dank voor uw vertrouwen en mooie review. We zijn blij dat u tevreden bent over onze service en vakmanschap.
We hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn!
Met vriendelijke groet,
Team Broekhuis Zeist
Prima geholpen, het mooiste is - als koper ben je niet in gesprek met handelaar maar met iemand die met de klant meedenkt. Bedankt, Matthijs Verschoor, voor een fantastische ervaring en nakoming voor alle afspraken.
Beveelt aan
15 November 2025
Zlatan
Waalwijk
Beste Zlatan,
Hartelijk dank voor uw positieve feedback. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met uw aankoop van de XC60. Het doet ons plezier dat onze collega Matthijs heeft bijgedragen aan een goede ervaring en dat alle afspraken naar wens zijn nagekomen.
Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, staan we graag voor u klaar.
Met vriendelijke groet,
Team Broekhuis Zeist
Zeer vriendelijk geholpen door Erik verschoor bij de inruil van mijn Volvo V90. Gaven een goede inruilprijs en de XC90 stond in top conditie klaar voor ons. Een man en zaak met verstand en niets was teveel. Kom er zeker terug
Beveelt aan
12 November 2025
Jos
Rotterdam
Beste Jos,
Hartelijk dank voor uw mooie review! Wij zijn blij te horen dat Erik u zo goed heeft geholpen bij de inruil van uw Volvo V90 en dat u tevreden bent met uw nieuwe XC90.
Veel rijplezier in uw nieuwe auto!
Met vriendelijke groet,
Team Broekhuis Zeist
Snel en adequaat euvel verholpen Snel en adequaat euvel verholpen
Beveelt aan
22 October 2025
Ben
Werkhoven
Beste Ben,
Bedankt voor uw positieve reactie! Fijn om te horen dat het euvel snel en naar tevredenheid is verholpen.
Tot ziens!
Met vriendelijke groet,
Team Broekhuis Zeist
Vanaf het binnenstappen van de showroom, waar wij te woord werden gestaan door dhr. Jos van der Meij, voelden we ons gehoord. Geen “gladde verkooppraatjes”. Wij ervaarden een klik en wisten dat we bij deze garage een auto wilden bestellen. De service is buitengewoon en boven verwachtingen. Kortom, wij zijn uitermate tevreden en zien uit naar de momenten waarop we weer even ter plaatse zullen zijn voor een banden wissel, beurt of wat ook.
Beveelt aan
21 October 2025
Jasper
Boerman
Beste Jasper,
Hartelijk dank voor uw mooie bericht. Fijn om te horen dat u zich vanaf het eerste moment welkom voelde en dat onze collega Jos u goed heeft kunnen helpen. Het doet ons goed dat onze service uw verwachtingen heeft kunnen overtreffen. Wij kijken ernaar uit u in de toekomst weer bij ons te mogen ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Team Broekhuis Zeist
Perfect geholpen door dhr van der Meij. Leuke en gezellige verkoper met verstand van zaken! Een goeie en leuke ervaring aan overgehouden! Veel beter geholpen dan bij het zelfde bedrijf maar op andere locatie in de buurt. Kreeg hier een erg nare smaak van… wat een verschil!
Beveelt aan
10 October 2025
Marcel
Rhoon
Beste Marcel,
Hartelijk dank voor uw uitgebreide en positieve reactie. Wat fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent door de heer Van der Meij.
Wij vinden het jammer te horen dat uw ervaring op een andere locatie minder positief was. Bedankt voor uw feedback.
Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen op de vestiging.
Met vriendelijke groet,
Team Broekhuis Zeist
Verkoopadviseur van Broekhuis Ford Zeist neemt ruimschoots de tijd om inhoudelijke en deskundige adviezen aan te reiken. Ook wordt er gekeken naar alternatieve mogelijkheden. Resultaat monde uit in de aankoop van een jonge occasion
Beveelt aan
9 October 2025
Henk Schenk
Zeist
Beste Henk,
Hartelijk dank voor uw positieve terugkoppeling.
Wat prettig om te vernemen dat onze verkoopadviseur u naar tevredenheid heeft kunnen helpen.
Wij wensen u veel veilige en plezierige kilometers toe.
Met vriendelijke groet,
Team Broekhuis Zeist
We hebben 13 Augustus bij Versteging Broekhuis Zeist een proefrit gemaakt met de auto de we gekocht hebben. Waren tevreden over de verkoper Daan. Die dag ook afspraken gemaakt Daan zou een witte kenteken plaat en een gebruiksaanwijzings boekje in het Nederlands regelen regelen. Hij zou het opsturen na 2 weken nog niets ontvangen. Toen liet het plaatje van S-line van de auto los en de parkeersensor bleef piepen. Dus toen heeft mijn man gebeld voor afspraak voor de sensor en plaatje st-line en gelijk weer gevraagd voor de witte kenteken plaat en het boekje. 8 oktober afspraak garage dan zou hij gelijk gaan regelen voor de 2e keer voor de plaat en het boekje. De heer bij de receptie wist ook nergens van toen mijn man er was vandaag. En wat denk je was Daan het weer vergeten! Best jammer want we waren heel enthousiast over de verkoper Daan maar helaas is hij al 2x zijn afspraken niet nagekomen. We zijn eigenlijk daarin wel heel erg teleurgesteld. Uiteindelijk zijn we heel erg blij met onze Ford Puma maar dit is toch een beetje zuur. Want we hadden hele goeie/hoge verwachtingen en dan valt dit toch wel echt zwaar tegen.
Beveelt aan
8 October 2025
Henk en Jacqueline Voges-Klein
HILVERSUM
Beste Henk en Jacqueline,
Hartelijk dank dat jullie de tijd hebben genomen om jullie ervaring met ons te delen. We vinden het erg vervelend om te lezen dat de gemaakte afspraken rondom de kentekenplaat en het instructieboekje niet zijn nagekomen. Dat is uiteraard niet de service die jullie van ons mogen verwachten. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.
Inmiddels hebben we persoonlijk contact gehad, alles besproken en de gemaakte afspraken nagekomen. De witte kentekenplaat en het instructieboekje zijn inmiddels bij jullie afgeleverd.
We hopen dat jullie nu weer met een goed gevoel genieten van de Ford Puma!
Met vriendelijke groet,
Team Broekhuis Zeist
In juni een zoekopdracht geplaatst en in overleg dat dit medio augustus opgevolgd zou worden. Inderdaad werden wij half augustus gebeld dat er een Ford Kuga conform onze wensen beschikbaar was, na een korte proefrit waren wij overtuigd. De verkoper heeft op een zeer prettige wijze alles verder oor ons geregeld
Beveelt aan
11 September 2025
Wim Vlaanderen
BILTHOVEN
Beste Wim,
Hartelijk dank voor uw mooie terugkoppeling.
Het is prettig om te lezen dat de proefrit u heeft overtuigd en dat onze verkoper u op een prettige manier heeft geholpen.
Wij wensen u veel rijplezier met uw nieuwe auto!
Met vriendelijke groet,
Team Broekhuis Zeist
Klantvriendelijk en goede service
Beveelt aan
9 September 2025
Marleen van der Wal
Amersfoort
Beste Marleen,
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service.
We hopen u graag weer te mogen verwelkomen!
Met vriendelijke groet,
Team Broekhuis Zeist
Een auto naar mijn wens gekocht Op advies van Daan . Natuurlijk wist ik wel welke opties ik allemaal wilde hebben en die had broekhuis Zeist staan Na bijna een week rijden bevalt hij zeer goed
Beveelt aan
3 September 2025
Alexander
Huizen
Beste Alexander,
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat Daan u goed heeft geholpen en dat de auto naar wens is. We wensen u veel rijplezier met uw nieuwe auto!
Met vriendelijke groet,
Team Broekhuis Zeist
Broekhuis is specialist op het gebied van mobiliteit in de breedste zin van het woord. Voor al uw mobiliteitsvragen kunt u bij ons terecht.
Blanckenhagenweg 6
3712 DE Zeist
Branch
Zakelijke Dienstverlening
Specializations
Makelaardij, Vastgoed
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit