Filters

10

Verkoper Guido is informatief en ik ervoer de gesprekken als aangenaam.

Altijd een prettige ontvangst, een geduldig gesprek inclusief een uitgebreide plezante 'museum-rondleiding' op de 1e etage.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service en leuk contact!

Aanrader om hier je auto te kopen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Fantastische service

  • Aanbevelen? Ja
9

Persoonlijke aandacht en advies

Ik ben zeer goed geholpen zonder enig gevoel van opdringerigheid. Ruim de tijd gekregen en genomen om meerdere modellen te bekijken. Door goed met elkaar in contact te blijven heb ik mijn droomauto kunnen kopen.

  • Aanbevelen? Ja
10

een overweldigende service

super service gericht zelfs na de garantie werden onderdelen nog vervangen , dit omdat dit in de garantie ook al was vernieuwd ! Dat is pas service !!

  • Aanbevelen? Ja
8

Een nieuwe klant die voor Broekhuis heeft gekozen.

Gewoon doen wat je moet doen in de juiste ambiance .

  • Aanbevelen? Ja
10

Klant voor het leven!

Zowel mijn ouders als mijn oom en tantes waren vroeger klant bij de conculega, nadat de directeur (GJ) daar is vertrokken is de service verschrikkelijk geworden. Totaal niet professioneel. Hij is nu de vestigingsdirecteur van Broekhuis Utrecht, en wij zijn met de hele familie overgegaan naar Broekhuis Utrecht. GJ is echt een top gastheer! Die heeft kennis van zaken en is oprecht! Vriendelijk personeel, warm ontvangst, professioneel en denkt met mij mee (huidige auto inruilen voor nieuwe auto, of het laten repareren) Altijd een eerlijk en goed advies!

  • Aanbevelen? Ja
10

top service

De keren dat ik telefonisch contact heb opgenomen (verkoop en werkplaats) ervaar ik als zeer prettig. Ik word altijd hartelijk ontvangen door de dames en heren en de koffie is heerlijk! Klanttevredenheid en service staat bij hun hoog in het vaandel, dat merk je aan alles. Ik ben klant voor het leven.

  • Aanbevelen? Ja
10

geweldige service!

Broekhuis Utrecht is me aanbevolen door vrienden na een teleurstellende ervaring bij een andere Land Rover dealer. Inmiddels ben ik een half jaar klant met mijn Range Rover Evoque. De service is uitstekend; medewerkers kennen mijn naam en als er een probleem is wordt het altijd naar volle vermogen opgelost. Top bedrijf!

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele prettige ervaring

Prettige ontvangst en gesprekken. Kundige en op ons toegespitste hulp in de besluitvorming. Alle soorten van mogelijkheden om uit te testen / te ervaren. Goed in onze situatie verdiept. Veelvuldig en makkelijk contact. Al met al een hele prettige ervaring!

  • Aanbevelen? Ja
1

Geen service

Geen service /arrogant Klant is hier zeker absoluut geen koning Als ze niks kunnen verdienen aan je ( kom hier nooit meer )

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer Hemmo, Dank voor uw review. De reden dat we niet aan uw verzoek konden voldoen heeft niets met geld te maken maar wel alles met consumentenbescherming. De laatst geregistreerde onderhoudsbeurt van uw auto stamt uit 2017. Wij mogen volgens voorschrift van de fabrikant de melding “onderhoud benodigd” NIET resetten als de auto geen onderhoud heeft gehad. Dat is logisch want die melding staat er in ter bescherming van de consument, zowel voor u als eigenaar, maar ook voor een eventuele volgende koper van de auto. We vinden het dan ook vreemd dat een andere dealer dat, tegen de voorschriften van de fabrikant in, wel doet. Wilt u contact met ons opnemen via 030-8507500 of via utrecht@broekhuis.nl Met vriendelijke groet, Broekhuis Land Rover Utrecht

2

Erg slechte en arrogante service

Heb een aantal maanden geleden een proefrit aangevraagd in een Range rover. Eenmaal aangekomen bij broekhuis werden wij benaderd door een extreem arrogante verkoper die zei dat hij niks wist van een proefrit, na met zijn collega gesproken te hebben bleken wij gelijk te hebben, want we hadden gewoon gereserveerd. Na dit debacel bleek de proefrit niet te kunnen, omdat de Range rover defect was, dit was al 2 dagen bekend en dit is ons niet vertelt. Wij zijn dus voor niks heen en weer gereden naar utrecht. Omdat er binnen 1-2 maanden een nieuwe Range Rover uitkwam, hadden wij aan de verkoper gevraagd ons op de hoogte te houden van de nieuw Range Rovers die zij binnen zouden krijgen, en we hopelijk zsm een proefrit zouden kunnen maken in de nieuwe. Ook dit is niet gebeurd, we hebben nooit meer wat gehoord van de verkoper. Ga vooral naar Kroymans in Hilversum, hebben wij veel betere ervaring mee.

  • Aanbevelen? Nee
4

Slechte service

Water in portier van mijn Jaguar XF. Afwatering loetier wordt ontstopt. Later krijg ik factuur thuisgestuurd. Zou toch service moten zijn bij zo'n dure auto van Eur 129.000? Half jaar later weer water in portier.

  • Aanbevelen? Nee
9

Compliment

Leander een prettige en onderhouden persoon.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en professioneel

Mijn ervaring met Broekhuis zijn zeer positief, enthousiast en professioneel team

  • Aanbevelen? Ja
9

Ik ben zeer tevreden over de gehele gang van zaken bij de aankoop van mijn nieuwe auto

Zeer tevreden over de aankoop en de afhandelng van mijn auto

  • Aanbevelen? Ja

Over Broekhuis Jaguar/Land Rover Utrecht

Broekhuis is specialist op het gebied van mobiliteit in de breedste zin van het woord. Voor al uw mobiliteitsvragen kunt u bij ons terecht.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd