Positief

Klantencontact verloopt vlot en accuraat. Echter voordat het zover komt past men lange wachttijden toe. Zowel telefonisch als fysiek (in de showroom).

Beste Bart, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Wij hopen een volgende keer weer voor u te mogen klaarstaan. Met vriendelijke groet, Broekhuis Jaguar/Land Rover Utrecht

perfecte ervaring

Ik ben al jaren tot volle tevredenheid klant bij Broekhuis Utrecht voor mijn Jaguars, van nieuw tot oud. Bij de recente aanschaf van een nieuwe Jaguar F Pace was de begeleiding weer perfect.

Beste Rob, Van harte gefeliciteerd met uw nieuwe Jaguar F Pace. Wat fijn dat alles weer naar volle tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel rijplezier en zien u graag de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Jaguar/Land Rover Utrecht

Top service!

Jurgen en GJ hebben mij heel persoonlijk geholpen bij het aankopen van mijn auto. Aan alle services wordt gedacht.

Beste Joost, Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Jaguar/Land Rover Utrecht

APK uitvoeren en klant op extra kosten jagen

Eerder heeft Broekhuis ons goed geholpen met het vervangen van ons panorama dak. Hierna waren wij van mening een goede garage gevonden te hebben totdat ze ons naar huis stuurde na een defecte luchtvering geconstateerd te hebben. Er werd verteld dat er een wachttijd was van minimaal 3 maanden en er geen ruimte was. Nu voor de derde keer terug gekomen naar de garage voor een APK keuring waarna zij zonder overleg werkzaamheden hebben uitgevoerd en desondanks de auto hebben afgekeurd ivm een verroeste schut plaat. Uiteindelijk 3 dagen later ergens anders laten checken voor APK en zonder problemen door de keuring gekomen. Bizar dat een garage wel fouten kan constateren, maar de klant vervolgens minimaal 2/3 maanden moet wachten als zij dit willen verhelpen. Ik raad Broekhuis af, tenzij u graag meer geld kwijt wil zijn zonder enige vorm van overleg.

Beste Anne, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te zien dat dit uw ervaring is geweest. Graag komen wij met u in contact om uw review te bespreken. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Mocht u in de gelegenheid zijn, zou u ons dan terug willen bellen of mailen. U kunt ons bereiken via: 030-8507500 of [email protected] Met vriendelijke groet, Broekhuis Jaguar/Land Rover Utrecht

Goede begeleiding bij aankoop Range Rover

ook bij aankoop van een occasion Range Rover Velar ondervonden wij een goede begeleiding

Beste Martin en Myrna, Van harte gefeliciteerd met jullie aankoop! Het doet ons goed te zien dat jullie de gewenste begeleiding hebben gehad gedurende de aankoop. Wij wensen jullie veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Jaguar/Land Rover Utrecht

Familiesfeer met Jaguarhart op de juiste plaats

Ik kom al jaren bij Broekhuis Utrecht met mijn 3 Jaguars (modern en klassiek). Voelt iedere keer als thuiskomen.

Hartelijk bedankt voor uw bezoek en uw beoordeling. Dat uw bezoek bij ons in Utrecht elk jaar als thuiskomen voelt doet ons goed om te zien! Op naar de volgende jaren waarin wij u graag blijven voorzien van onze service. Met vriendelijke groet, Broekhuis Jaguar/Land Rover Utrecht

Fantastisch geholpen

Fantastisch geholpen

Bedankt Bert, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Jaguar/Land Rover Utrecht

Fijne ervaring en geweldige oplevering van de auto!

Jurgen heeft ons fijn geholpen. Het ophalen van de auto was echt een feestje en de uitleg van de auto heel duidelijk!

Beste Chiel, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u een fijne ervaring heeft gehad. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Jaguar/Land Rover Utrecht

Voortreffelijk

Het is zeer zeker de moeite waard om vanuit Den Haag ontzorgd te worden betr onze Range Rover Sport door Broekhuis Landrover te Utrecht Auto wordt gehaald en weer teruggebracht indien gewenst en auto wordt schoon afgeleverd

Bedankt Ed, voor het delen van uw ervaring! We zijn erg blij om u te hebben mogen voorzien van onze service en uw auto weer schoon bij u is afgeleverd waardoor u weer fijne kilometers kunt gaan maken. Graag staan wij de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Jaguar/Land Rover Utrecht

Prima service !

Prima onderhoudsbeurt!

Bedankt Robert, voor uw beoordeling. We zijn blij om te zien dat alles prima voor u is verlopen. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Jaguar/Land Rover Utrecht

Heel slechte ervaring

Ik heb mijn Range Rover gebracht voor de grote beurt. Dit hebben ze niet in het logboek genoteerd! Na deze grote beurt, kreeg ik meldingen op mijn dashboard betreffende motormanagement. Toen ik meteen terug ging met deze melding, werd mij gezegd dat ik pas over een maand aan de beurt zou zijn voor de werkzaamheden aan mijn auto. Toen ik daar een opmerking over maakte waarom het zo lang moest duren, deed medewerker Roy het voorkomen alsof ik geen keus had! Een geval van take it or leave it! Erg teleurstellend! De keer daarop bracht ik mijn auto weer voor een reparatie. Ze zeiden dat het 10 dagen zou duren, omdat het onderdeel dat vervangen moest worden uit Engeland moest komen. De dag voordat ik mijn auto ging ophalen stuurden ze mij een e-mail dat de auto niet klaar was. Dat meer tijd nodig hadden! Zeer onprofessioneel. Maar ik ben wel naar de garage gegaan omdat ik mijn auto nodig had! Toen kwam ik deze Roy weer tegen. Op mijn vraag waarom het zolang duurde ging hij op een heel agressieve manier tegen me in. En bedreigde zelfs dat hij mijn auto niet meer ging maken! Ook wilde hij geen leenauto ter beschikking stellen. Dat ging allemaal op een heftige toon, dat zelfs zijn collega Danielle tussenbeide moest komen dat hij niet zo tegen mij tekeer moest gaan! Zij nam mij mee naar een andere ruimte. Daar kreeg toch een leenauto! Na zes weken kon ik mijn auto ophalen. Ik reed nauwelijks 5 minuten Toen mijn voorbanden plat werden, net lekke banden! Ik ging naar een andere dichtstbijzijnde garage om ze checken. Daar bleek dat Range Rover mijn banden had gerepareerd met een prop, zonder mij daar iets over te zeggen. Toen ik mijn auto daar bracht, was er niks mis met mijn banden. Onderweg naar het checken van de banden heb ik een crash gehad. Kwam door de banden! Ik heb mijn auto terug moeten brengen naar Broekhuis voor reparatie! Dit alles heeft me ook mijn schadevrije jaren bij de verzekering gekost. En mijn premie is omhoog gegaan. Slecht allemaal!

Beste Mikey, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het vervelend om te zien dat dit uw ervaring is geweest. Graag komen wij persoonlijk met u in contact om uw ervaring te bespreken. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Wilt u ons terugbellen of mailen? Dit is mogelijk via: 030-8507500 of [email protected] Update 13-11-2023: Helaas is het niet gelukt om met u in contact te komen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Jaguar/Land Rover Utrecht

Zoals mocht worden verwacht van een professionele organisatie!

Bij aankomst gelijk keurig opgevangen en auto afgeleverd. Direct een lekker kopje koffie aangeboden gekregen en daarna meegenomen naar mijn vervangende auto en uitleg gekregen. Omdat door een moeilijk op te sporen motormanagement storing er meer tijd nodig was, voor de dag erna (ter compensatie) een gratis leenauto meegekregen. Bij terugkomst stond mijn auto netjes gewassen klaar.

Beste Peter, Hartelijk dank voor uw bezoek en het beoordelen van onze service. Wat fijn om te lezen dat u goed bent ontvangen onder het genot van een kopje koffie. Wij hopen u graag de volgende keer weer te mogen verwelkomen bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Utrecht

Totale service!

Ik heb een fantastische Range rover evoque gekocht. De verkoper was Harm. Het was zeer prettig zaken doen met hem en het contact was erg goed. Hij was erg betrokken en hij was oprecht. Een aanrader om daar een auto kopen.

Beste Thomas, Van harte gefeliciteerd met uw mooie Range Rover Evoque. Wij zijn blij te zien dat u prettig zaken heeft kunnen doen met Harm. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Utrecht

Perfecte aflevering en was een feestje. Goede uitleg van de auto en gaf een zeer prettig gevoel. Top gedaan! En wat een fijne auto.....:-)

Beste Dennis, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld en u de aflevering als een feestje heeft ervaren. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Utrecht

Prima opvang, uitleg en service!

Top auto op een top locatie! alles in orde en prettig geregeld.

Beste Klaas, Vriendelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat u het bezoek op die manier heeft ervaren. Graag tot de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Utrecht

altijd prima geholpen alleen bij de laatste onderhoudsbeurt is het niet goed gelopen.

het is zeer moeilijk contact te krijgen met de werkplaats. terugbel verzoeken werden genegeerd. De auto heeft 2 maanden bij de garage gestaan zonder dat daar iets aan gedaan werd. Na herhaaldelijk navragen bleek dat de notities en eerdere besproken punten met de werkplaats verdwenen waren en niemand eigenlijk de status wist. Aangezien telefonisch geen contact te krijgen was met de werkplaats, moest ik voor navraag persoonlijk langs bij de garage. Toen na 2 maanden de werkzaamheden uitgevoerd waren bleek dat na de eerste rit dat de wielen niet uitgebalanceerd waren waardoor de auto opnieuw naar de garage moest. Ik ben toen gelijk wel heel goed geholpen.

Beste Peter, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. U bent voor ons een gewaardeerde klant en wij vinden het zeer vervelend dat er een aantal zaken verkeerd zijn gelopen. Onze vestigingsdirecteur heeft u inmiddels gesproken. Wij hebben uw review met het team besproken en er lering uitgetrokken, we zullen hier naar de toekomst toe extra aandacht aan besteden. Wij hopen dat u toch weer het goede gevoel heeft gekregen en dat we u binnenkort opnieuw mogen verwelkomen in ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Utrecht

positieve ervaring met goed georganiseerd deskundig bedrijf

prettige ontvangst, deskundig leerzaam en persoonlijk kennismakingsgesprek, prettige uitstraling van het bedrijf passend bij het merk(en de verwachtingen)

Beste Jacco, Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Daar doen we het voor. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Utrecht

Zeer klantgericht en vriendelijk

Toen ik recentelijk mijn RR kwam ophalen na een kleine beurt nam Guido A. nog de moeite om met mij naar de opslag (oude manege) te rijden om een aantal auto’s in verschillende kleuren te bekijken (omdat ik nog twijfel over de kleur van mijn toekomstige nieuwe RR). Super service!!

Beste Han, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn om te lezen dat onze collega Guido de tijd heeft genomen om met u naar de auto's te gaan kijken. We zien u graag de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Utrecht

teleurstellend

bij brengen van de auto voor de apk expliciet besproken dat er geen onderhoudsbeurt nodig was, alleen als er iets van vloeistoffen aangevuld zou moeten worden. op de rekening verscheen echter een volledige onderhoudsbeurt terwijl die vorig jaar september, 15000 km terug, nog uitgevoerd was.

Na storing, auto snel opgehaald en gerepareerd

Na storing is mijn Range Rover snel opgehaald en gerepareerd. Vervangende auto was natuurlijk geen probleem.

Beste Hans, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn dat we u weer snel op weg hebben kunnen helpen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Utrecht

Absoluut geweldig.

Op elk verzoek tot informatie en voor hulp en ondersteuning wordt adequaat, direct en professioneel gereageerd. Al jaren lang.

Beste Lex Samuel, Bedankt voor uw bezoek en uw mooie beoordeling. Wat fijn om te zien dat wij u al jaren lang mogen voorzien van onze service en u dit als geweldig ervaart. Op naar de volgende jaren waarin wij graag voor u klaar blijven staan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Jaguar/Land Rover Utrecht

Grandioos

Ben geholpen door Harm, echt in een woord fantastisch No nonsense, recht door zee, eerlijk Ik kan nog even doorgaan maar ben echt blij dat ik hij Harm een auto hebt gekocht

Hartelijk dank voor uw bezoek en deze mooie beoordeling. Wat een mooie complimenten voor onze collega! We zijn erg blij om te zien dat alles naar tevredenheid voor u is verlopen en u uw ervaring omschrijft als grandioos! Gefeliciteerd met uw aankoop en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Jaguar/Land Rover Utrecht

Heel goed, alles is goed uitgelegd en het werkt

Snelle communicatie, goede after service.

Beste Sanneke, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Dit waarderen wij enorm. We zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Utrecht

Dealer heeft expertise en werkt klantgericht.

Tot op heden probleemloos veel kilometers gereden, door goed uitgevoerd onderhoud en preventieve werkzaamheden. Er wordt goed meegedacht met de klant.

Beste Christian, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Utrecht

Vreemd

Ik kwam 3 april voor een beurt en apk km stand 52750 kreeg te horen dat de banden totaal versleten waren terwijl ik na aankoop bij jullie er nog maar6000 km mee gereden had toen mocht ik met 2 nieuwe er wel meerijden heb daarna 3 keer om de rekening gevraagd kreeg deze 5 juni met daarop 78000 km beurt kreeg 1 band voor niets al met al weinig vertrouwen wekkend

Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen. Bedankt voor dit prettige gesprek. Wanneer u ons nodig heeft dan zullen wij graag voor u klaar staan, graag tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Jaguar/Land Rover Utrecht

Over Broekhuis Jaguar/Land Rover Utrecht