rustig en ervaren

zeer bekwaam en neemt rustig de tijd. weet waarover hij praat en geeft adviezen. snelle afhandeling en goed bereikbaar, helder in de communicatie

• Nazorg en Garantie

Goed zonnepanelen leggen en energielabels maken

• Nazorg en Garantie

Professioneel, deskundig en meedenkend.

Naast dat Groene Cadans ons een mooi A++ label heeft bezorgd, hebben we ook een aantal goede adviezen gekregen m.b.t. het verder verduurzamen van ons kantoor.

• Nazorg en Garantie

Tom, nog bedankt voor uw positieve reactie! Jullie hebben het al aardig goed voor elkaar. Ik hoop dat jullie met het advies het gasverbruik flink kunnen terugdringen. Als er nog hulp gewenst is horen we het graag. Vanaf 1 oktober is er een subsidie van het RVO voor beschikbaar die voor kleinverbruikers in het MKB 80% van de kosten voor advies en regie m.b.t verduurzamingsmaatregelen vergoed tot 2500 euro. Wellicht interessant om jullie nog verder te kunnen helpen met verduurzaming. Met vriendelijke groet, Michiel

Goed contact, snel accuraat energielabel geregeld

Goed contact, snel accuraat het benodigde energielabel geregeld

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Klantvriendelijk en deskundig

Is zeer klantvriendelijk. Neemt ruim de tijd voor een gesprek. Heb je vragen kun je ze gerust stellen. Een afspraak maken op zeer korte termijn is mogelijk. Na de meting wordt ik gebeld over de uitslag. De energielabel wordt nader toegelicht. Ik kan iedereen Groene Cadans aanbevelen.

Hart voor de zaak!

Wat een fijne partij om mee te werken. Betrokken, stipt, en bovenal vakkundig. Groene Cadans, en in het bijzonder Michiel Willemse, geeft je vanaf dag 1 het gevoel dat je vraagstuk in vertrouwde handen is. Ga zo door!

Meer dan Prima.

Groene Cadans heeft bij ons op de zaak bij Makso Assemblage BV in oktober 2020 750 zonnepanelen geplaatst, dit zeer snel en geheel naar wens uitgevoerd. en ook tegen een prima prijs. Met een week was de klus geklaard en ook uitvoerig getest en goedgekeurd door een 3e partij. Op dit moment zijn wij gestart met een reductieplan. Groen Cadans heeft hiervoor een plan opgesteld en ziet de mogelijkheid om Makso energie neutraal te krijgen binnen nu en 3 jaar. Ook deze opdracht hebben we gegund en inmiddels zijn we hiermee ook gestart. Mijn ervaring is erg goed met dit bedrijf. Met vriendelijke Groet Nico Bovenschen.

• Nazorg en Garantie

Bedankt voor de positieve reactie Nico. Ik kijk er naar uit om de plannen voor Makso te gaan realiseren en de grote potentiële energiebesparing te realiseren. Vriendelijke groet, Michiel Willemse

Zeer ervaren en komt goed gedocumenteerd verslag brengen

Michiel heeft de gave om snel en gefundeerd onze energie huishouding in kaart te brengen en daar ook de pijnpunten in te laten zien.

• Nazorg en Garantie

Houd zich perfect aan de afspraak

De werkzaamheden op een vakkundige en snelle manier uitgevoerd. Ook op een prettige wijze e.e.a. Gecommuniceerd met de monteurs, waarvoor nog hartelijk dank.

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Heel tevreden!

Zeer deskundig!

• Nazorg en Garantie

Top deskundige voor redelijke prijs!

- Zeer deskundig - Snel antwoord op vragen - Pro actief - Betrouwbaar in adviezen - Goede inzicht in kosten vooraf

Over Groene Cadans B.V.

Groene Cadans is een advies- en projectmanagementbureau gericht op het realiseren van een CO2-neutrale energiehuishouding voor uw organisatie. Wij leiden middelgrote én grootverbruikers van energie door de energietransitie en voorzien gebouwen van zonnestroom. Heeft uw organisatie een jaarlijks energieverbruik van 50.000 kWh of 25.000 m3 aardgas of een geschikt dakoppervlak voor zonnepanelen, dan staan wij voor u klaar. Met onze aanpak voldoet u niet alleen aan wettelijke verplichtingen, maar krijgt u inzicht in de beste route naar CO2-neutraal met een partij die dat met u realiseert.

Over Techniek Nederland