top

Gisteren de zonnepanelen geleverd gekregen. alles binnen 1 dag werkend opgeleverd, Ondanks het lechte weer toch een top service. Dank je wel.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Plaatsing van zonnepanelen: goed en snel geregeld

Deskundig advies en duidelijke communicatie over - en tijdens - de uitvoering van het project.

Gewoon goed

Snel, nauwkeurig en fijn in de omgang. Opname werd goed en precies gedaan. Ook veel vragen en foto's bekeken van de verbouwingen. er werd niets overgeslagen. ook vlot het rapport binnen dus al met al blij mee.

• Nazorg en Garantie

De perfecte partij voor uw zonnepanelen

Eerlijk, deskundig en goed bedrijf.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Uitstekend advies en ondersteuning bij realiseren label-C

Wij zijn door Groene Cadans uitstekend ondersteund bij het doorvoeren van de benodigde energiebesparingsmaatregelen om te voldoen aan de eisen voor het energielabel C.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Bedankt voor de positieve beoordeling. We hebben het graag gedaan en mooi om te zien er significante maatregelen zijn getroffen om en energie te besparen!

Uitstekend vakmanschap

Deskundig advies, professionele installatie en prettige samenwerking.

Correct

Conform de offerte is de opdracht uitgevoerd. Het overleg met Michiel Willemse was prettig en duidelijk. Nogmaals bedankt voor de prettige samenwerking.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Karin, hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen voor een beoordeling. Een hele fijne om het jaar mee af te sluiten! Met vriendelijke groet, Michiel

Deskundige beoordeling

Tijdens opdrachtgever werd duidelijk geformuleerd wat de inspectie zou omvatten Er was een goede voorbereiding Tijdens de inspectie werd duidelijk gecommuniceerd waarom handelingen werden gedaan Het rapport bevatte duidelijke aanwijzingen om een beter energielabel te kunnen krijgen

• Nazorg en Garantie

Prettig en kundig om mee te sparren over energie besparende maatregelen.

Prettig en kundig om mee te sparren over energie besparende maatregelen.

uitstekend!

Snel en accuraat reagerend. Komt gemaakte afspraken direct na en houdt waar nodig de opdrachtgever duidelijk op de hoogte.

Flexibel en vakkundig

Bij mijn woning heb ik met Michiel een zonneveld aangelegd van 54 panelen. Prettig contact gedurende het traject, flexibiliteit vanuit Groene Cadans toen er wat vertraging was met het grondwerk van onze kant. Zonneveld ligt er mooi bij en functioneert goed. Omvormers en ook in de groepenkast alles netjes aangesloten Zeer tevreden.

Vriendelijk en professioneel

Fijn dat er mee wordt gedacht en zaken goed en helder worden uitgelegd indien gewenst. Werkt zeer professioneel en laat de boel keurig achter.

• Nazorg en Garantie

Bedankt Ivanka, Jullie nieuwe groepenkast is helemaal up-to-date en klaar voor de toekomst. Vriendelijke groet, Michiel

Zeer nauwkeurig, prettig gesprek en goede adviezen

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Bedankt voor de positieve beoordeling. Graag gedaan en complimenten voor de grondige aanpak wat betreft het aanbrengen van isolatie. Vriendelijke groet, Michiel

Goed en betrouwbaar

Dit projectmanagementbureau is vakbekwaam en geeft uitstekend advies. Ook voor het verkrijgen van een energielabel aan te bevelen.

Zeer prettig ervaren.

Zeer correct en heel kland vriendelijk geholpen.zou zeker aanbevelen.

• Nazorg en Garantie

Een deskundig betrouwbaar onafhankelijk bureau

Groen Cadans heeft voor ons een CO2-reductieplan opgesteld waarbij nu een mooie inzage hebben naar de toekomst om onze verduurzamingsplannen op af te stemmen.

• Nazorg en Garantie

Beste Hans, Bedankt voor de positieve feedback. Het was een mooie opdracht waar we met plezier aan gewerkt hebben. Hopelijk leidt tot de verduurzaming van het saunacomplex met een grote energiebesparing! Met vriendelijke groet, Michiel

Uitstekend advies, snel en deskundig

Groene Cadans heeft voor ons kantoor onderzoek gedaan in het kader van het per 1-1-2023 verplichte energie-label C. Afspraken worden goed nagekomen, de bereikbaarheid is goed en Michiel Willemse van Groene Cadans is prettig in de omgang en komt zeer deskundig over.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Vriendelijk, snel en correct!

Klantvriendelijk en komt afspraken na!

• Nazorg en Garantie

Snelle afspraak en vakkundige uitwerking Energielabel

Bij de overdracht van ons bedrijfspand bleek een geldig energielabel verplicht te zijn. Dat merk je een week voor de verkoop als je de concept stukken van de notaris ontvangt. Op korte termijn dus zorgen voor een geldig energielabel. Wij kwamen uit de lijst van gecertificeerde bedrijven bij Groene Cadans uit Enschede terecht, die binnen een week een afspraak kon maken. Hoewel de inspectie veel meer tijd in beslag nam dan voorzien was het rapport toch binnen 1 dag klaar zodat het label bij de overdracht aangeboden kon worden en een mogelijke boete werd voorkomen. Wij zijn daar uiteraard erg blij mee.

• Nazorg en Garantie

Beste heer Kok, Bedankt voor uw positieve reactie. Fijn dat we u konden helpen aan een energielabel binnen de nodige termijn. Met vriendelijke groet, Michiel

Uitstekenede competentie

Een goed en gedegen bedrijf dat de juiste expertise in huis heeft voor een goed en duidelijk raport over onze energie huishouding.

• Nazorg en Garantie

Beste Ivo, Bedankt voor uw positieve reactie. Het geeft ons ook voldoening om te werken met een partij met ambitie voor verduurzaming. Hopelijk is het onderzoek aanleiding tot verdere maatregelen om energie te besparen. Met vriendelijke groet, Michiel

Snel beschikbaar, nauwkeurig en vriendelijk maar professioneel, maw zeer aan te bevelen

Correct en snel geregeld

Alles heel correct uitgevoerd en snel resultaat

• Nazorg en Garantie

Het was mooi dat we u zo snel van dienst konden zijn. Graag gedaan en bedankt voor uw de reactie!

Uitstekende dienstverlening

Transparante offerte. Deskundig. Vlotte behandeling van aanvraag van energielabel.

• Nazorg en Garantie

Bedankt voor de positieve beoordeling en graag gedaan!

Uitstekende service, heel flexibel en denkt met je mee

Had een spoedklus, die tijdig werd geleverd; vond het erg fijn dat er meegedacht werd en flexibiliteit werd getoond. Kortom een uitstekende service geleverd.

Nette no-nonsense organisatie

Snelle reactietijd, deskundig en voldaan aan alle verwachting

Over Groene Cadans B.V.

Groene Cadans is een advies- en projectmanagementbureau gericht op het realiseren van een CO2-neutrale energiehuishouding voor uw organisatie. Wij leiden middelgrote én grootverbruikers van energie door de energietransitie en voorzien gebouwen van zonnestroom. Heeft uw organisatie een jaarlijks energieverbruik van 50.000 kWh of 25.000 m3 aardgas of een geschikt dakoppervlak voor zonnepanelen, dan staan wij voor u klaar. Met onze aanpak voldoet u niet alleen aan wettelijke verplichtingen, maar krijgt u inzicht in de beste route naar CO2-neutraal met een partij die dat met u realiseert.

Over Techniek Nederland