Voor een grote beurt van een Polo heb ik € 921,00 moeten betalen. Dit vind ik niet normaal voor een Polo. Ruitenwisser probleem niet opgelost omdat dit een klacht van de polo is. (ruitenwisser schraapt over het raam) Vraag me af of alles wel gedaan is volgens het onderhoud boekje. Ik heb namelijk een Tracking Control System in de auto zitten en hier mee kon ik controleren of er echt wel een proefrit aan het einde is gemaakt wegens remolie vervangen. Niet dus !!!! Daarom heb ik twijfels over het onderhoud. Vrijdags kreeg ik een melding op het info systeem dat er teveel olie in de motor zat. Gekeken en dat klopte. Gelijk gebeld, ik moest maar even langs komen. Op de vraag waarom het bedrag zoveel groter is dan bij Kwik Fit (daar 535 euro) was het antwoord....na maar bij ons krijgt U Pechhulp onderweg. Nou dat is dan een dure Pechhulp Maandag morgen om 9.45 uur gebeld om een afspraak te maken even langs te komen. De juiste persoon was niet beschikbaar. Ik zou terug gebeld worden. Zitten wachten tot 15.00 uur en toen een mailtje gestuurd dat het van mij niet meer hoefde. Prompt ging de telefoon om 15.20 uur. Helaas kon ik deze niet opnemen. U ziet dat de service dit jaar erg veranderd is.
Beste Anton, Dank voor uw bericht. Naar aanleiding van uw klacht hebben wij contact met u opgenomen en deze intern besproken. Wij hebben onze excuses aangeboden en u de mogelijkheid geboden om nogmaals langs te rijden om de auto na te lopen. Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar
Originele beoordeling
Voor een grote beurt van een Polo heb ik € 921,00 moeten betalen. Dit vind ik niet normaal voor een Polo. Ruitenwisser probleem niet opgelost omdat dit een klacht van de polo is. (ruitenwisser schraapt over het raam) Vraag me af of alles wel gedaan is volgens het onderhoud boekje. Ik heb namelijk een Tracking Control System in de auto zitten en hier mee kon ik controleren of er echt wel een proefrit aan het einde is gemaakt wegens remolie vervangen. Niet dus !!!! Daarom heb ik twijfels over het onderhoud.
Beste Anton, Dank voor uw bericht. Naar aanleiding van uw klacht hebben wij contact met u opgenomen en deze intern besproken. Wij hebben onze excuses aangeboden en u de mogelijkheid geboden om nogmaals langs te rijden om de auto na te lopen. Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar
Onze audi GVN22F laten onderhouden. Olieservicebeurt werd gezien als grote onderhouds beurt en kost van 520€. Wij vinden dat dit als kleine onderhoudsbeurt moest zijn. Hier zijn wij absolut niet tevreden met Audi dealer.
Beste Murat, Dank voor uw review. Het is jammer om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. We hebben geprobeerd contact met u op te nemen, maar helaas zijn we er niet in geslaagd u te bereiken. Bij gelegenheid zien wij uw reactie graag tegemoet, zodat we dit verder met u kunnen bespreken. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar
prima geregeld
Beste Rene, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn dat alles naar tevredenheid is geregeld. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar
Maar dat ik vanmorgen belde voor een na kontrole APK kon ik mijn auto wel brengen naar een leenfiets was er niet bij Heb mijn afkeur punten i.v.m. bij een andere garage moeten laten verhelpen gezien mijn financiële situatie een controle van 15 minuten kon helaas dus reed ik zonder goedgekeurde apk Mijn fout is dat ik hem gewoon een maand eerder had moeten laten keuren .dan had ik wat werkruimte gehad Evenged zwaar teleurgesteld in mijn onderhouds afhandeling
Beste Kees, Dank u wel voor uw review. Jammer om te lezen dat u deze situatie als teleurstellend heeft ervaren. Naar aanleiding van uw bericht hebben wij geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen om uw ervaring en de teleurstelling beter te bespreken. Helaas is het ons niet gelukt u te bereiken. Wij vinden het vervelend dat de afhandeling niet is verlopen zoals u had verwacht. Mocht u alsnog contact met ons willen opnemen, dan staan wij daar uiteraard voor open om dit samen te bespreken Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar
vriendelijke aankomst en vertrek. Tussentijds goed op de hoogte gebracht van de apk keuring en wat er verder wel of niet nodig was.
Beste Elly, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn blij te horen dat u goed en prettig geholpen bent en dat onze communicatie duidelijk voor u was. We hopen u bij een volgend bezoek weer net zo goed van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar
Is goed
Beste Peter, Bedankt voor uw positieve review. Daar doen we het voor. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar
Een heel fijn contact met de verkoper, alles naar wens afgeleverd
Beste Wilma, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat het contact met onze verkoper prettig was en dat alles naar wens is afgeleverd. Wij staan graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar
Airbag moest nagezien worden , afspraak gemaakt ; " U wordt door ons naar huis gebracht en opgehaald als Uw auto gereed is " ........dus niet !! Mijn vrouw moest naar huis fietsen en terug fietsen ( Alkmaar -Heerhugowaard , 45 minuten door de kou !! ) Ook geen rapport van de airbag-check !! Een hele slechte ( en koude) ervaring alweer ..............!! Ik kan geen sterren geven!
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat jammer om te horen dat dit de ervaring van uw vrouw is geweest. We hebben geprobeerd contact met u op te nemen om dit met u te bespreken, maar helaas hebben we u nog niet kunnen bereiken. Wanneer het u uitkomt, ontvangen we graag uw reactie zodat we dit samen kunnen oppakken. Update 12-12-2025: Inmiddels hebben we contact met u gehad. Bedankt voor het gesprek en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar
Alles helder en duidelijk toegelicht en uitgelegd. Stapje voor stapje. Was ook nodig, want Dashboard van de Audi lijkt wel een cockpit van een vliegtuig en toch ben ik door de heldere uitleg nu bekend met de meeste functionaliteiten en kan ik genieten van een mooie wagen en veel rijplezier!
Beste Ramon, Hartelijk dank voor uw positieve review! Wat fijn om te horen dat onze uitleg u stap voor stap heeft geholpen om vertrouwd te raken met het dashboard. Wij wensen u nog heel veel veilige kilometers en vooral veel rijplezier toe! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar
Netjes volgens afspraak en netjes Uitgelegd
Beste Martin, Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen en dat de uitleg duidelijk was. We zien ernaar uit u bij een volgend bezoek weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar
Goede begleiding en uitleg bij onze nieuwe auto.
Beste Simon, Dank u wel voor uw positieve review. Fijn om te horen dat de begeleiding en uitleg naar wens waren. Wij wensen u veel rijplezier met uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar
alles ok
Bedankt voor uw positieve review. Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar
Doordat een onderdeel stuk was en niet voorradig , en reparatie wat uren zou duren, moest er drie weken gewacht worden. Na drie weken nog geen onderdeel! Duurde nog eens drie weken. Nu dus klaar. Alles netjes geregeld, met een flinke rekening de auto opgehaald, was bekend!! Na 4.5 week kreeg ik voorstel dat er een vervangende auto geregeld zou worden. Kon een week duren!! Er staan er meer dan 3000, waarom moest het dan zolang duren? en waarom niet gelijk een vervangende auto aangeboden?? Communicatie naar klant kan echt beter. Groet.
Beste Mart, Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback. We begrijpen dat het lange wachten op het onderdeel en de vervangende auto vervelend is geweest. Onze excuses voor de gebrekkige communicatie hierover. Fijn dat de reparatie uiteindelijk naar wens is uitgevoerd. We nemen uw opmerkingen mee om onze service verder te verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar
Fijne vertegenwoordiger die goed en gedegen advies heeft gegeven en de ruimte heeft gelaten om ook nog even verder te gaan kijken.
Beste Stepen, Bedankt voor uw positieve feedback! Fijn om te horen dat u tevreden bent met het advies en de service. We hopen u in de toekomst weer te mogen helpen. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar
De Audi a5 e-hybride is een heel goed rijdende auto. Range op elektro is ruim voldoende om 2 keer op en neer naar werk (ongeveer 20 km) te rijden. Het vermogen van de brandstofmotor geeft deze auto veel power. Voor mij de auto om de komende jaren in te blijven rijden.
Beste Peter, Bedankt voor uw positieve feedback! Wat fijn om te horen dat de Audi A5 e-hybride zo goed bevalt en perfect aansluit bij uw dagelijkse ritten. Wij wensen u nog vele plezierige en zorgeloze kilometers toe in uw A5! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar
Voelde me niet op gemak.inruil voorstel niet toe reikend €43000. Heb Q7 60 afgenomen bij audi Doetinchem
Beste Peter, Wat jammer om te horen dat uw ervaring bij ons niet naar wens is verlopen. We betreuren het dat u zich niet op uw gemak voelde en dat het inruilvoorstel niet voldeed aan uw verwachtingen. We hebben geprobeerd contact met u op te nemen om dit persoonlijk te bespreken, maar helaas nog niet kunnen bereiken. Mocht u in de gelegenheid zijn, zien we graag uw reactie tegemoet zodat we dit samen kunnen bespreken. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar
Wij zijn van het begin af aan goed geholpen door Erik om tot een goede keus te komen. Daarnaast alle tijd gekregen om tot een deal te komen. Nu na 2 weken superblij met onze bus! Service en klant tevredenheid staat hoog in het vaandel bij Broekhuis.
Bedankt voor uw mooie woorden en het vertrouwen in ons! Wat fijn om te lezen dat Erik u zo goed heeft geholpen. Veel plezier en veilige kilometers gewenst met uw nieuwe bus! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar
Na enige tijd rijden met de audi, en het niet kunnen handelen naar de richtlijnen van het instructieboekje, zou het mooi zijn als je tijdens de wachttijd van het onderhoud van de auto, gerichte vragen beantwoord zou kunnen krijgen via een " gespecialiseerde helpdesk ".
Beste Paul, Bedankt voor uw feedback en het delen van uw ervaring. We vinden het jammer te horen dat u niet de ondersteuning heeft ontvangen die u had verwacht bij het gebruik van uw Audi. We hebben inmiddels contact met u opgenomen om uw ervaring te bespreken en te bekijken hoe we u beter van dienst kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar
Het draait (om aandacht voor) de klant bij Broekhuis Alkmaar. Niets is een moeite en daarbij is de communicatie prima in orde!
Beste Wendy, Dank u wel voor uw mooie woorden en waardering! Wij vinden het belangrijk dat u zich gehoord en geholpen voelt, en het doet ons plezier om te lezen dat u onze service zo ervaart. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar
Auto onderhoud prima gedaan, echter achterruitenwisser vervangen door een te groot exemplaar deze loopt aan daar kwam ik pas thuis achter dus hier ga ik voor terug.
Beste Peter, Hartelijk dank voor uw beoordeling en uw compliment over ons onderhoudswerk. Het spijt ons te horen dat de achterruitenwisser niet naar wens is geplaatst en dat dit ongemak heeft veroorzaakt. Wij nodigen u uit om langs te komen, zodat wij de achterruitenwisser kunnen vervangen door het juiste exemplaar. Neem gerust contact met ons op om een afspraak in te plannen op een moment dat het u schikt. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar
van proefrit tot en met aankoop prima.
Beste John, Bedankt voor uw mooie review! Fijn te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Veel mooie en veilige kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar
Vanuit Venlo auto gekocht op basis presentatie internet. Uitermate voorkomend, duidelijk en goede afspraken. Ik ben uitermate verrast door de prima begeleiding van deze aankoop.
Beste Niek, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service en begeleiding, zeker ook bij een aankoop op afstand. We waarderen uw vertrouwen en wensen u veel plezier met uw nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar
In aankoopproces van mijn Audi prima op de hoogte gehouden van de voortgang. Auto 1 maand eerder afgeleverd dan was gepland. Makkelijk en prettig direct kontakt met betrokkenen .
Hartelijk dank voor uw positieve review. Fijn dat het aankoopproces van uw Audi naar wens is verlopen en dat u het contact als prettig heeft ervaren. Veel rijplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar
Heb sinds enige dagen een nieuwe (hybride) auto van Broekhuis. Kreeg (bij de derde keer laden) het tankdopje van het elektrisch laden niet meer open. Even naar de service balie in Alkmaar gereden. De medewerker vertelde dat ik de wagen pas de volgende week kon brengen voor reparatie. Kon niet eerder en zeker niet direct. Ben vertrokken. Een aardige verkoper zag een en ander en vroeg of hij misschien kon helpen. Hij had het euvel binnen 1 minuut gefixed. Zijn hem dankbaar.
Beste Paul, Bedankt voor uw terugkoppeling en ons open gesprek hierover. Fijn om te horen dat het probleem uiteindelijk snel is opgelost door onze verkoper en dat u tevreden bent met de opvolging. We begrijpen uw wens voor een meer proactieve houding vanuit onze serviceadviseur en nemen dit mee om onze dienstverlening verder te verbeteren. Uw feedback helpt ons om in de toekomst directer en persoonlijker te handelen. Nogmaals dank voor uw reactie en het prettige contact achteraf. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar
Geholpen door Jelle een dikke 10 Dankjewel Jelle voor alles.
Beste Sharda, Hartelijk dank voor uw enthousiaste reactie! Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent over de service. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar
Smaragdweg 10-14
1812 RJ Alkmaar
Broekhuis is specialist op het gebied van mobiliteit in de breedste zin van het woord. Voor al uw mobiliteitsvragen kunt u bij ons terecht.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.