Excellent client service

Very quick reply to inquiries. Lars has always been very prompt in answering my questions, and would even give me a call when necessary all throughout the lease period. We also requested for a replacement and it was actioned smoothly. No interruptions in out schedule. Highly recommend Broekhuis.

Beste Jalynne, Bedankt voor uw mooie beoordeling en het aanbevelen van onze verhuur. Dit waarderen wij enorm. Bij een volgende verhuur staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Autoverhuur Enschede

Geweldige ervaring

Kan alleen maar zeggen dat het strak is geregeld. Komen afspraken na en denken goed met je mee. Complimenten voor het team wat er werkt!

Beste Cyril, Bedankt voor uw mooie en complimenteuze beoordeling. Dit waarderen wij enorm. Graag zien we u de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Autoverhuur Enschede

Haaksbergerstraat 159 7513 EL Enschede

Over Broekhuis Autoverhuur Enschede