Super tevreden!

Had bij een paar bedrijven een mail/offerte aangevraagd kreeg alleen response van Verandaci ( dezelfde dag nog) dus daar naar toe gegaan ik wist al wat ik wilde dus snel een "een echte" offerte laten maken toen zijn ze snel komen meten en na een paar dagen kreeg ik een mail als ik akkoord ging dus meteen gebeld en na 2 weken werd de veranda geplaats door 2 aardige monteurs. Ben super tevreden met alles hoe het verlopen is! Raad iedereen Verandaci aan.

Verandici heeft een geweldige tuinkamer geleverd. Van showroom tot eindproduct verliep goed. Duidelijke communicatie en zeer goede klantvriendelijkheid. De monteurs verstaan hun vak en niets is hun teveel. Wij zijn meer als tevreden en onze dank hier voor.

In de winkel werden wij netjes te woord gestaan en de mogelijkheden besproken. Na het inmeten werd de overkapping binnen 2 weken geplaatst door zeer nette en vriendelijke monteurs die weten waar ze mee bezig zijn. Wij raden dit bedrijf ten zeerste aan, ook vanwege de eerlijke prijs.

supertevreden over mijn nieuwe dak

Vorige week een nieuw dak laten plaatsen op mijn veranda. Prima prijs/kwaliteit verhouding. De monteurs die me geholpen hebben wisten precies wat te doen en waren erg klantvriendelijk.

Super netjes gemonteerd!!!

Zeer snelle service en zeer nette afwerking en snel geplaatst. Super blij mee,zelf monteurs en winkelpersoneel denken met je mee!!! Kan niet meer zeggen dat TOP!!!

prachtig

bedankt voor de mooie veranda die jullie bij mijn neer gezet hebben ik ben zeer tevreden wat jullie hebben gemaakt vriendijke mensen waren het echt een aanrader jullie als bedrijf ,serveuse is ook prima

Geweldige service!

We zijn ontzettend blij met onze prachtige tuinkamer. Het proces verliep super, vanaf het eerste bezoek aan de showroom tot aan de aflevering van de tuinkamer. Ze denken ook echt met je mee, waardoor we zelfs nog last minute van spie zijn veranderd. De mannen die de tuinkamer kwamen monteren zijn echte vakmannen en werkten heel netjes. Als je een tuinkamer/veranda zoekt kijk dan vooral niet verder, bij Verandaci komen ze hun afspraken wel altijd na en hebben ze service hoog in het vaandel staan. Top bedrijf!

Echt fantastisch!

Komen de afspraken na en hebben een schitterende overkapping geplaatst. Hier kunnen heel veel bedrijven iets van leren! Enorm nette monteurs die je betrekken bij eventuele uitdagingen. Kortom.....ik ben ONTZETTEND tevreden!

Doen wat ze zeggen, top!!!

Alles top en snel volgens afspraak nagekomen. Prettige mensen in omgang.

Topbedrijf!

Eerlijk advies & denken mee & komen afspraken na én heel netjes geplaatst door eigen medewerkers. Heel tevreden over dit bedrijf.

In een woord uitstekend

Overkapping gekocht en vanaf het begin tot plaatsen alles perfect geregeld

Offerte aanvraag ging snel, communicatie mbt afspraak inmeten en plaatsing ook super snel. Het zijn vakmensen en heel erg vriendelijk + uitleg geven wat ze gingen doen. Wij zijn super blij met onze overkapping. Dankjulliewel Verandaci!

Supermooi reultaat bij Franky's Fish and Chips (Eindhoven)

We hebben een heel mooie uitbouw laten plaatsen bij onze snackbar in Eindhoven. Faire prijs en prachtig resultaat. Heb om een paar kleine aanpassingen gevraagd en ook deze zijn prima uitgevoerd. Iedereen mag komen kijken van buiten maar ook van binnen (pak dan ook een lekker kibbelingetje). Franky van Franky's Fish and Chips Eindhoven

Vakmanschap

Goede communicatie. Nette prijs. Snelle levering. En fijne mensen die het zijn komen plaatsen. Top...

Super bedrijf en er wordt met je meegedacht!

Kwaliteit producten, bovendien denkt het personeel altijd met je mee!

Top bedrijf, top product

Supersnelle offerte, binnen 15 minuten. Levering en montage binnen weken. Netjes gewerkt met een top eindresultaat. Er zat een opeining tussen poort en carport door de vorm van ons huis. Meegedacht opver oplossing en snel materialen geleverd om ook dat netjes af te werken. Al met al, een aanrader!!!

Alles goed verlopen volgens offerte

Vriendelijke verkoopster en goede plaatsing

Wij hebben mooie zwart getinte glazen schuifdeuren laten plaatsen door Verandaci. Zeer tevreden over de plaatsing en ook over de verkoopster die ons geholpen heeft vooraf. Kleine vertraging gehad op het glas, maar verder zeer tevreden over alles was Verandaci geregeld heeft.

goed advies en en heel goed geplaatste overkapping en alles volgens afspraak

goed bedrijf.

De plaatsing van de serre (glasdak en 5 schuifdeuren) aan onze woonkamer was geen standaard plaatsing. Na afspraak op locatie goed advies gekregen en vervolgens akkoord gegaan met de aanbouw. Later bleek een kleine lekkage maar ook hiervoor snel en hulpvaardig een afspraak ingepland en zeer correct verholpen. Vanaf 1e gesprek op directie niveau tot en met plaatsing aanbouw door de uitvoerende medewerkers een plezierig, behulpzaam en vooral meedenkend team. Nogmaals bedankt.

snelle service

snelle levering en de veranda is netjes geplaatst.

Superieur

De monteurs van Verandici waren s´morgens netjes op tijd. Na een bakje koffie gingen ze meteen aan de slag. Alle vragen die wij nog hadden werden besproken. Het waren echte goede werkers. Rond 16.00 uur waren ze al klaar en het zag er picobello uit. 2 dagen later zagen wij dat er nog een hele smalle opening was. Heb gebeld met Verandici en nog geen week later was dit probleem weer opgelost. Zonder verdere kosten hiervoor te berekenen. Wij zijn super tevreden met Verandici en kan ze alleen maar aanbevelen voor iedereen die hun overkapping willen laten beglazen. Ook de prijzen zijn betaalbaar. Top bedrijf.

Afspraken worden nageleefd. Heel belangrijk in deze tijd. Zéér correct bedrijf.

Werken heel netjes zijn vriendelijk en het belangrijkste de overkapping is heel mooi en netjes afgewerkt en alles past perfect

Super veranda. Snel geplaats , aardige medewerkers. Zeker aantebevelen!