Goede kwaliteit en service

De monteurs doen wat is afgesproken en overleggen als er iets anders nodig is. Prijs/kwaliteit verhouding is erg goed.

Altijd TOP service

Goede service, vriendelijke mensen met verstand van hun vak, eerlijke prijzen.

Goed en eerlijk bedrijf

Auto voor apk gebracht, Nette service

duidelijkheid en er wordt goed werk geleverd

Goede communicatie flexibel en goed advies.

Goede service, fijne communicatie.

Chris is flexibel, kundig en denkt in oplossingen! En is altijd bereid om met je mee te denken.

Top bedrijf en je krijgt je auto ook nog gewassen terug, super!!!

Heel positief, leen auto, leen fiets soms word je ook nog thuis gebracht. Vriendelijk personeel en perfecte service. Denken met je mee en ze hebben een heel net prijsniveau. Heb heel veel vertrouwen in dit bedrijf en dat al 20 jaar.

Zorgvuldig, vriendelijk en betaalbaar.

Chris Peters denkt met je mee en waakt ervoor dat ik zorgeloos in mijn auto kan rijden. Ik kan met elk probleem langskomen en hij zoekt net zo lang tot er een adequate en betaalbare oplossing is gevonden.

Uitmuntend

Mijn distributieriem laten vervangen inclusief waterpomp. Ben volledig op de hoogte gehouden door Chris over de werkzaamheden. Netje een leenauto mee gehad. Super geregeld allemaal. Volgende onderhoud laat ik zeker door Autobedrijf Vitesse doen.

Altijd goed

Fijne garage. Chris en zijn team staan altijd voor je klaar

Prima garage

Altijd correct Zeer vriendelijk

Super klantvriendelijk; altijd snelle hulp en/of afspraak

Chris is altijd snel en helder in zijn advies. Super tevreden

Perfecte garage al 40 jaar

Vakkundig enklantvriendelijk

Altijd goed geholpen

Prettig en hulpvaardige jongens

snelle en eerlijke service

snel, eerlijk, correct.

Vriendelijk en accuraat

Hoewel ik een oude auto heb werd er met aandacht naar gekeken. Er werd rekening gehouden met mijn (financiële) situatie en ik had direct vertrouwen in de adviezen die gegeven werden.

Prima bedrijf goede service

Ik heb alleen maar positieve ervaringen met de garage. De afspraken worden goed na gekomen en heb een goed contact met Chris waar je goed mee kan overleggen.

Is heel positief. Reparatie worden goed uitgevoerd. De rekening is betaalbaar.

Goede Service Betaalbaar, kosten stijgen niet de pan uit. Er wordt goed overlegt over wat er gedaan moet/gaat worden.

Altijd vriendelijk en altijd goed. Er wordt goed gezorgd voor mijn 21 jaar oude Benz!

Adequaat en behulpzaam

Ik vind de bereikbaarheid om een afspraak te maken snel en adequaat. Er kan overlegd worden over wat nodig is om de auto goed te onderhouden. Ze denken goed mee met mij en denken ook aan mijn portemonnee. Dus ik ben erg tevreden.

Snelle, vriendelijke en adequate hulp.

Vitesse verzorgt al jaren het onderhoud van mijn auto. Als er iets onverwachts is helpen ze snel en adequaat. Altijd prettig contact.

meedenkend, vriendelijk en schappelijk

fijne en vakkundige plek met fijne en vakkundige mensen .....aanrader !

Kan niet beter!

Ik kom al heel veel jaren bij Chris en zijn team en de dienstverlening is in één woord geweldig.

Gewoon een goede garage.

Denken mee voor een betaalbare! oplossing. Trekken niet het vel over je neus. Voor mij een vertrouwd adres.

Super bedrijf!

Gastvrij, meedenkend en behulpzaam!

Goede service met duidelijke uitleg

Altijd word ik goed geholpen wanneer ik bij Autobedrijf Vitesse kom. Duidelijke uitleg over de reparaties en kosten, kwalitatief goede service, om na de reparatie weer zorgeloos te kunnen rijden.

Over Autobedrijf Vitesse

AutoBedrijf Vitesse is uw garage voor het grote en kleine onderhoud van uw personen- of bestelauto. Wij zijn een merkonafhankelijk autobedrijf, al 85 jaar bekend in Utrecht en omstreken. Door onze jarenlange ervaring zijn wij in de regio een begrip als het gaat om onderhoud, schade, APK, (winter) banden, uitlaten, ruitreparatie of het monteren van een trekhaak. Ook een vervangende auto als uw auto bij ons in reparatie is wordt geregeld. Wij onderscheiden ons door de gemaakte afspraken na te komen, een scherpe prijsstelling en openheid over gedane werkzaamheden. U zult bij ons een open sfeer en een vertrouwd gevoel ervaren. Onze garage beschikt over de meest moderne apparatuur en goed opgeleide monteurs. Onlangs heeft u bij ons een auto of bus gehuurd, wij zijn benieuwd hoe u ons ervaren heeft!