Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Autobedrijf Vitesse

AutoBedrijf Vitesse is uw garage voor het grote en kleine onderhoud van uw personen- of bestelauto. Wij zijn een merkonafhankelijk autobedrijf, al 85 jaar bekend in Utrecht en omstreken. Door onze jarenlange ervaring zijn wij in de regio een begrip als het gaat om onderhoud, schade, APK, (winter) banden, uitlaten, ruitreparatie of het monteren van een trekhaak. Ook een vervangende auto als uw auto bij ons in reparatie is wordt geregeld. Wij onderscheiden ons door de gemaakte afspraken na te komen, een scherpe prijsstelling en openheid over gedane werkzaamheden. U zult bij ons een open sfeer en een vertrouwd gevoel ervaren. Onze garage beschikt over de meest moderne apparatuur en goed opgeleide monteurs. Onlangs heeft u bij ons een auto of bus gehuurd, wij zijn benieuwd hoe u ons ervaren heeft!