Vriendelijk, snel en transparant

Gewoon no nonsens, zeer vriendelijk en duidelijk over kosten.

Super goede en fijne service

Onderhoud en APK keuring zeer goed verlopen

Wordt altijd correct geholpen alles volgens afspraak

Altijd geweldige service!

Betrouwbaar, vakkundig, snel: sterk aan te bevelen.

Chris is een topper. Betrouwbaar, snel, levert kwaliteit en doet altijd net dat beetje extra.

Fijne garage!

Denkt goed mee en gaat niet voor de duurste oplossingen.

Geweldige service voor een eerlijke prijs.

Ja, de titel zegt het al. Het is fijn communiceren met Chris en zn team en ik vertrouw de rekening volledig. T zijn eerlijke gasten die goed zorgen voor mn auto. Ik heb echt 0 reden om hier weg te gaan.

Uiterst klantvriendelijk en heel betrouwbaar

Ik kan steeds op ze rekenen!

Klant is koning

Ik ben particulier vind het belangrijk dat het altijd in goed overleg gaat, zeer tevreden.

prima service op menselijke maat en geen praatjes

zie hierboven

Goeie service

Goeie service

Chris is top!

Duidelijke uitleg, prima service. Auto wordt zelfs gewassen!

Helemaal top.

Prima garage met vakkundig en uiterst vriendelijk personeel.

Goede service en snel geregeld!

Goede service en snel gemaakt

altijd bereikbaar en persoonlijke hulp

Deskundig en klantgericht

Zeer klantvriendelijk en bekwaam

As usual; superb

Fijne garage waar je eerlijk en goed geholpen wordt. Chris en zijn team denken super met de klant mee

Kundig, flexibel, vriendelijk en niet duur.

Kundig, flexibel, vriendelijk en niet duur.

Voel me altijd welkom bij Vitesse en word er ook onmiddellijk geholpen

Cijfer 10

Altijd goede service!

Altijd snel geholpen en goede, persoonlijke service

Zoals altijd helemaal top deze garage! Beste van Utrecht.

Ik kom hier al jaren me mijn bedrijfsauto VW caddy. Chris is super sympathiek en altijd helder over wat de kosten zijn. De garage is ook goed bereikbaar en in een rustige straat. Ook de rest van het team zijn toppers! Echt een fijne garage. Word ik blij van :)

Altijd prima service

Vriendelijk, meedenkend, oog voor wens klant

prima service

Vakbekwaam, meedenken, service!

Al een paar keer een auto gebracht voor onderhoudswerkzaamheden. Elke keer weer perfect afgeleverd. Advies meegekregen over eventuele vervolgstappen. Gewoon goede mensen in een goed bedrijf. Ik kom hier graag terug.

Perfecte service, vriendelijk personeel.

Hele fijne service, wordt goed gecommuniceerd over de werkzaamheden en de prijs.

Over Autobedrijf Vitesse

AutoBedrijf Vitesse is uw garage voor het grote en kleine onderhoud van uw personen- of bestelauto. Wij zijn een merkonafhankelijk autobedrijf, al 85 jaar bekend in Utrecht en omstreken. Door onze jarenlange ervaring zijn wij in de regio een begrip als het gaat om onderhoud, schade, APK, (winter) banden, uitlaten, ruitreparatie of het monteren van een trekhaak. Ook een vervangende auto als uw auto bij ons in reparatie is wordt geregeld. Wij onderscheiden ons door de gemaakte afspraken na te komen, een scherpe prijsstelling en openheid over gedane werkzaamheden. U zult bij ons een open sfeer en een vertrouwd gevoel ervaren. Onze garage beschikt over de meest moderne apparatuur en goed opgeleide monteurs. Onlangs heeft u bij ons een auto of bus gehuurd, wij zijn benieuwd hoe u ons ervaren heeft!