Werken netjes ,een heel leuk team ,doen wat we afgesproken hebben . Hier zitten zeer tevreden klanten

Dubbel gevoel

Wij hadden goede ervaringen met Kerkhoff. Daarom hun weer ingeschakeld voor een klus bij mijn moeder. Wij hadden geen gevoel bij de offerte van het loodgieterswerk(buiten de aanschaf airco en boiler)Hier werd ruim 4000 euro geoffreerd en uiteindelijk werd deze klus in anderhalve dag geklaard door een andere loodgieter.Hier echt een naar gevoel aan overgehouden.Zeker nadat wij zelf zoveel hebben laten doen door Kerkhof. Voelde ook niet goed tov de andere loodgieter.Kerkhof de omzet en hij het vervelendste klusje

Blijven doorgaan

Ondanks de stromende regen gingen ze door met het aanleggen van de airco, die keurig aangelgd is

Vakkundig

Hardwerkend en aardig.

Afspraken zijn helder en worden nagekomen

n.v.t.

uitstekend bedrijf

wij hebben het als een zeer bekwaam bedrijf ervaren, de mannen werken netjes en ruimen na het werk netjes de rommel op,

Zeer nette, fijne monteurs!

Van de offerte aanvraag tot en met het plaatsen van de airco`s is een fijne ervaring geweest. Wij kregen hele fijne, deskundige en vriendelijke monteurs over de vloer.

Goed gewerkt en meegedacht

De monteurs denken goed mee om het zo mooi mogelijk alles te installeren. Ook de nazorg was erg prettig.

Zeer net en duidelijk contact. Goede en ervaren personeel. Werken snel en netjes

Verduurzaming laten uitvoeren

Heel erg tevreden. De service gaat erg ver, en ze sluiten de klus af als alles 100% is. Duidelijke communicatie en je wordt voortdurend geüpdatet als dat nodig is. Mijn complimenten aan deze vakmannen.

Excellent service,

The Kerkhof installation team was excellent. They were extremely professional and tidied everything up which was commendable considering that it rained the whole day.

Prima gewerkt.

Ik heb slechts 1 opmerking: ze hebben een soort expansievat geplaats zonder overleg over de plek op de wand. Meer naar rechts was veel beter uitgekomen o.v.m. opslag kampeermeubilair.Jammer maar verder goed, netjes en sympathieke gasten.

Super nette jongens, top afgewerkt !

Van begin tot eind super netjes gewerkt ,! Enthousiaste jongens die voor alles een oplossing hebben! Zeer tevreden

Nette installatie, onderbouwd met kennis en kunde.

Betrof plaatsing van een split-unit airco. Vriendelijke monteurs met voldoende kennis en kunde om de installatie na wens op te leveren. Er werd meegedacht aan een praktische oplossing, welke netjes is gemonteerd en afgewerkt. Men nam de tijd voor een gedegen uitleg. Ik ben er zeer tevreden mee.

Goede snelle service

Vriendelijk en behulpzaam personeel!

Prima bedrijf

Offerte traject uitstekend Installatie warmtepomp goed After-sales uitstekend

Prima gewerkt prettig personeel

Ik.ben zeer tevreden over de werkzaamheden ! Keurig werk en prettig personeel M .Boekholt Bennekom

Snelle en vakkundige installatie

Top! Snel advies voor verwarmen van een kille ruimte, en zee vlotte installatie.

Fijn bedrijf

Fijn bedrijf en snelle afspraak voor installatie. Jonge mensen die hard kunnen werken.

Snel en vakkundig

Kerkhof Installaties heeft in 2 weken tijd mijn hele huis van air conditioning voorzien. De communicatie was soepel en vlug en de installatie kon zo beginnen. De monteurs waren op tijd en gingen zeer nauwkeurig en vakkundig te werken. Ze werkte netjes en hadden veel vakkennis. Ze hebben een fantatische installatie achter gelaten. Het resultaat is zeer strak. Aan alle details is gedacht. Een halve autist zoals ik kan dit zee waarderen. Echt oog voor detail. Ik kan niet anders dan Kerhof installaties aanbevelen. Ze communiceren duidelijk en snel en leveren topkwaliteit.

Positief!

Klantvriendelijk, doen wat ze zeggen en werken netjes!

Zeer goede service

Duidelijke uitleg over de mogelijkheden bij de bezichtiging en bij de vragen die ik later had. Montage uitstekend gedaan, keurige afwerking en monteurs nemen de tijd (geen haastwerk). Duidelijke uitleg bij inwerking stellen.

Tot dusver super tevreden!

Onlangs zijn wij verhuisd naar een nieuw huis. Kerkhof heeft bij ons een aantal klussen uitgevoerd waar wij erg blij mee zijn. De communicatie met kantoor verloopt prettig en constructief en ook de uitvoerende medewerkers zijn vriendelijk en het werk wordt met zorg uitgevoerd. Wij raden Kerkhof voor 100% aan!

Offerte, schouwing, levering en montage warmtepomp in 1 week. Vriendelijke. competente monteurs, goede uitleg. Nota conform offerte. Perfect.

Utrechsestraatweg 206

3911TX Rhenen

Over Kerkhof Technische Installaties

Kerkhof Technische Installaties is een familiebedrijf uit Rhenen waar kwaliteit, service en klanttevredenheid op de eerste plaats staat. Met inmiddels 3 generaties aan kennis en ervaring kunnen wij onszelf met trots een totaal installateur en specialist noemen. Vanwege onze 35 jaar aan ervaring in de installatietechniek heeft u aan ons een betrouwbare partner. U kunt zich bij ons vrijblijvend laten adviseren over airconditionings, cv-ketels, ventilatiesystemen, warmtepompen en zonnepanelen. Wij beantwoorden al uw vragen en kijken samen naar wat het beste bij uw situatie en wensen past. Dit kan zowel in onze showroom, als bij u thuis of in uw bedrijfsomgeving. Wij leveren, installeren en onderhouden technische installaties voor zowel particulieren als bedrijven, overheids- en onderwijsinstellingen en vereniging van eigenaars. Bent u nieuwsgierig geworden, twijfelt u of heeft u vragen? Neem vrijblijvend contact met ons op. Wij kunnen u vrijblijvend persoonlijk advies geven en waar gewenst een offerte voor u uitbrengen.