Uitstekend advies

Na 20 jaar was onze combi-ketel aan vervanging toe. Samen met Kerkhof mijn wensen besproken, waarna een goed voorstel is gedaan en ketel snel is geïnstalleerd.

Correcte levering en plaatsing

Correcte levering en plaatsing

Goed advies en keurige uitvoering

Onze CV-ketel was aan vervanging toe. Als je zelf een beetje online gaat zoeken zie je door de bomen het bos niet meer met alle mogelijke varianten. Contact opgenomen met Kerkhof Technische Installaties en de situatie bij ons thuis uitgelegd. Ze hebben ons goed kunnen adviseren. Toen gelijk de opdracht ingepland en die is gisteren keurig uitgevoerd door de monteurs.

Helemaal top, zeer service gericht

Goed bedrijf die uitvoert wat overeen gekomen is

Zeer vriendelijk en deskundig personeel dat meedenkt en klant betrekt bij planning en uitvoer opdracht

Over Kerkhof Technische Installaties

Kerkhof Technische Installaties een totaal installateur die gespecialiseerd is op het gebied van installatie en onderhoud aan technische installaties voor uw woning of bedrijfspand. U kunt zich bij ons vrijblijvend laten adviseren over airconditionings, cv-ketels, ventilatiesystemen, warmtepompen en zonnepanelen. Wij beantwoorden al uw vragen en kijken samen naar wat het beste bij uw situatie en wensen past. Dit kan zowel in onze showroom, als bij u thuis of in uw bedrijfsomgeving. Wij leveren, installeren en onderhouden technische installaties voor zowel particulieren als bedrijven, overheids- en onderwijsinstellingen en vereniging van eigenaars. Bent u nieuwsgierig geworden, twijfelt u of heeft u vragen? Neem vrijblijvend contact met ons op. Wij kunnen u vrijblijvend persoonlijk advies geven en waar gewenst een offerte voor u uitbrengen.