Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Kerkhof Technische Installaties

Kerkhof Technische Installaties een totaal installateur die gespecialiseerd is op het gebied van installatie en onderhoud aan technische installaties voor uw woning of bedrijfspand. U kunt zich bij ons vrijblijvend laten adviseren over airconditionings, cv-ketels, ventilatiesystemen, warmtepompen en zonnepanelen. Wij beantwoorden al uw vragen en kijken samen naar wat het beste bij uw situatie en wensen past. Dit kan zowel in onze showroom, als bij u thuis of in uw bedrijfsomgeving. Wij leveren, installeren en onderhouden technische installaties voor zowel particulieren als bedrijven, overheids- en onderwijsinstellingen en vereniging van eigenaars. Bent u nieuwsgierig geworden, twijfelt u of heeft u vragen? Neem vrijblijvend contact met ons op. Wij kunnen u vrijblijvend persoonlijk advies geven en waar gewenst een offerte voor u uitbrengen.