Prima verlopen!

Het was even wachten totdat de juiste koper langs kwam, maar toen het uiteindelijk zover was, tegen vraagprijs de auto verkocht. Alles prima verlopen, goed geinformeerd. Zelfs met zijn 'taxi' ;-) de goede richting opgebracht om vlot thuis te komen. Succes met de volgende BEV's Nick

Zakelijk met een persoonlijke touch

ECC heeft een uitstekend gevoel voor de marktbeweging in tweedehands (elektrische) auto’s. Nick kan zakelijke en particulieren klanten bij elkaar brengen. Als mens is het niet makkelijk om continu in incl./excl. BTW te denken. Maar het eindresultaat is wat telt.!

De electric car expert van Nederland!!

Ik belde eigenlijk nick op om te melden dat ik een andere auto had gekocht die goedkoper was. Uit interesse vroeg nick naar de andere auto. Je begrijpt het al dat klopte niet. Hij heeft me dus en voor een miskoop behoed en genieten wij van onze fantastische tesla x van nick. Super service en ontzettend veel kennis heel veel dank Grtz bas en wendy

Misleidend en tegen de wet in

Op particuliere auto sites zoals Marktplaats en AutoScout24 hun auto's zonder BTW prijzen Met ergens in de beschrijving de inclusief BTW prijs te vermelden. Dit hoort andersom te zijn. Er zou eens een keer boetes voor uitgedeeld moeten worden.

Hier kan je met je ogen dicht een auto kopen en alles wordt voor je geregeld.

Een prachtige BMW 7 met prijs en kwaliteit in een mooie ballans. De eigenaar adviseert vanuit kwaliteit en betrokkenheid en regelt tevens een betere financiering voor ondernemers dan je eigen bank. Dit is nou een mooi voorbeeld voor andere ondernemers in de auto branche hoe je in een competitieve markt loyale klanten krijgt. Hier kan men telefonisch een auto kopen zonder dat je deze gezien hebt. Nogmaals dank, super ervaring!

Eerlijke advertentie, duidelijk , zeer vriendelijk .

Via marktplaats een tesla gevonden die verkocht werd door ecc electric car company. Zeer vriendelijke man, realistisch, en mee denkend. Door een drukke baan kon ik alleen savonds kijken Mocht savonds komen kijken en allemaal terplekke worden overgeschreven dat zeer handig was . Moesten nog kleine dingen vervangen worden wat netjes op koop contract staat en ook gebeurd . Zeker een aanrader om via dit bedrijf een auto te kopen .

Totaal ontzorgd, unieke persoonlijke service.

Tijdens mijn zoektocht naar een sportieve Tesla Model S ben ik bij Nick van ECC uitgekomen. Na enkele zeer persoonlijke gesprekken de auto bekeken en deze auto was 100% zoals beschreven. Goede auto met top service. Waarbij nog met maatwerk wordt gehandeld. Eerlijk, service gericht, stelt klant voorop en zorgt voor een gerust gevoel tijdens de aankoop. Als het even kan koop ik mijn volgende (Model X) ook bij Nick

Vriendelijk, altijd bereikbaar en een echte Tesla specialist

Omdat onze wensen behoorlijk specifiek waren heeft Nick goed moeten zoeken om de juiste auto voor ons te vinden Toen dat uiteindelijk gelukt was werd er zelfs vanuit isolatie ivm corona gezorgd voor een snelle levering van de auto. Een echte autokenner met specialisatie in Tesla. We zijn erg goed geholpen

Zeer deskundig geholpen, heb er niet een mooie auto aan overgehouden. Maar ook een tevreden gevoel aan over gehouden.

Hele fijne mooie tesla model X gekocht

Hele goeie ervaring met de aankoop van de tesla. Aanradertje

bereikbaar, snelle response

Goede ervaring. Tesla doei.

Goede ervaring met aankoop Tesla

Omdat ik veel meer kilometers ben gaan rijden was ik op zoek naar een auto die hier beter voor was uitgerust, hierbij leek een tesla model S een betere oplossing. Tijdens het zoeken ben ik in contact gekomen met Nick en heeft hij mij een mooi aanbod gedaan op een Tesla model S met mogelijkheid tot inruil van mijn vorige auto. Transactie verliep bijzonder soepel en gezellig!

Top, eerlijk, komt zijn afspraken na

Mijn auto verkocht, wat een fijne vent eerlijk, komt zijn afspraken na en zeurt niet nadat de deal gesloten is afspraak is afspraak. Mijn volgende auto koop ik bij hun !

Alles goed geregeld!

Nick heeft voor ons een auto gekocht en verkocht. Alles wordt tot in de puntjes geregeld, heel fijn! Nick denkt mee en wij konden het helemaal loslaten, ideaal!

Zeer correct en prettig zaken gedaan

Het contact met Nick van Beeten is bijzonder correct en prettig. Hij is terzake kundig en adviseert oprecht.

Snel, vlot en eerlijk contact

Contact gehad met Nick over een Audi Q7. Super prettig en vlot verlopen.

Super goed geholpen bij het aankopen van mijn auto.

Super goed geholpen bij het aankopen van mijn auto. Nick werkt op een professioneel manier en verzorgt alles tot aan de laatste details!

Super goed geholpen!

Nick heeft mij echt super goed geholpen met de aankoop van mijn ds3 crossback e-tense. Nadat hij eerst wat verschillende opties binnen mijn budget had laten zien, had ik de keus gemaakt voor een ds3. Nick heeft mij vervolgens geholpen met het zoeken van de 'one'. Nick heeft mijn verwachtingen zwaar overtroffen en voor mijn volgende auto zal ik hem zeker weer benaderen.

Gruwelijk goed geholpen door Nick van ECC

Ik was op zoek naar een Tesla model X uit 2018. Nick van ECC heeft mij hier uitstekend bij geholpen. Als ik in de toekomst weer een auto ga kopen zal ik zeker weer gebruik maken van de diensten van ECC. Bedankt voor de goede zorgen en het snelle handelen. Groet, Steven Brunswijk

ECC fungeerde als tussenpersoon voor de koper van mijn Tesla. Betaling en papieren afwikkeling waren in korte tijd geregeld.

Aanrader!

Nick is een enthousiast en prettig persoon om zaken mee te doen. Via een zoekopdracht een hele mooie Tesla model S gekocht bij ECC. Nick communiceert duidelijk en komt gemaakte afspraken na. In vogelvlucht heb ik op donderdag de auto bekeken en op zaterdagochtend de auto opgehaald. In de tussentijd heeft ECC Electric Car Company: • APK uitgevoerd; • Bumper gespoten; • Deurpaneel vastgezet; • Sleutelbatterij vervangen; • Kentekenplaathouder vervangen; • Onderplaat vastgezet; • Krasjes weg laten poetsen. Mooi is te zien hoe Nick net dat stapje meer zet waardoor je positief verrast wordt. Aanrader!.

Prima ervaring !!

De Tesla was precies zoals geadverteerd, goed contact met de verkoper. Alles was prima voor elkaar en we konden onze Tesla al snel zelf naar huis rijden.

Gewoon goede service

Nick is goed te bereiken en denkt met je mee. Ook na de verkoop staat hij klaar om service te verlenen.

Heel goed geholpen

Ik ben blij mee

Fijne manier om zonder veel zorgen je EV te verkopen

Nick was in alle communicatie helder, betrouwbaar en met name heel relaxt in het ontzorgen van de verkoop en ook nieuwe inkoop.

Over ECC Electric Car Company B.V.

Welkom bij ECC Electric Car Company. Wij zijn gespecialiseerd in de inkoop en verkoop van (plug-in) hybrides en volledig elektrische voertuigen. Door onze specialiteit kunnen wij u het beste advies geven over elektrisch rijden en hulp bieden bij de transitie van een conventionele auto naar een moderne elektrische auto. Daarnaast bieden wij de mogelijkheid om uw voertuig te koop aan te bieden. Wilt u meer informatie? Bezoek dan onze website: www.electriccarcompany.nl Waarom bestaan wij? Wij zien een groot verschil tussen inruil- en verkoopprijzen. Deze verschillen zijn vaak dermate hoog dat inruilen niet interessant is voor de meeste auto-eigenaren. De frustratie van te lage inruilprijzen kunnen wij voor u wegnemen door uw auto GRATIS aan te bieden! Hoe werken wij? Wij ontzorgen voor u het volledige verkoopproces. Dat betekent dat u geen tijd meer hoeft te stoppen in het fotograferen, adverteren, reageren en de bezichtigingen. Wij ontzorgen u volledig! Daardoor houdt u meer tijd over en genereren wij een hoger rendement voor u. Wat doen wij voor u? Wij verkopen uw auto zodat u de maximale opbrengst ontvangt. Dit doen we door uw auto te fotograferen, te adverteren, te reageren op leads, het verzorgen van de bezichtigingen en de verkoop met aflevering. Het enige wat u hoeft te doen is uw auto bij ons laten fotograferen en de opbrengst te ontvangen. Met vriendelijke groet, Nick van Beeten ECC Electric Car Company www.electriccarcompany.nl Tel: +316 55 55 86 86