Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over ECC Electric Car Company B.V.

Welkom bij ECC Electric Car Company. Wij zijn gespecialiseerd in de inkoop en verkoop van (plug-in) hybrides en volledig elektrische voertuigen. Door onze specialiteit kunnen wij u het beste advies geven over elektrisch rijden en hulp bieden bij de transitie van een conventionele auto naar een moderne elektrische auto. Daarnaast bieden wij de mogelijkheid om uw voertuig te koop aan te bieden. Wilt u meer informatie? Bezoek dan onze website: www.electriccarcompany.nl Waarom bestaan wij? Wij zien een groot verschil tussen inruil- en verkoopprijzen. Deze verschillen zijn vaak dermate hoog dat inruilen niet interessant is voor de meeste auto-eigenaren. De frustratie van te lage inruilprijzen kunnen wij voor u wegnemen door uw auto GRATIS aan te bieden! Hoe werken wij? Wij ontzorgen voor u het volledige verkoopproces. Dat betekent dat u geen tijd meer hoeft te stoppen in het fotograferen, adverteren, reageren en de bezichtigingen. Wij ontzorgen u volledig! Daardoor houdt u meer tijd over en genereren wij een hoger rendement voor u. Wat doen wij voor u? Wij verkopen uw auto zodat u de maximale opbrengst ontvangt. Dit doen we door uw auto te fotograferen, te adverteren, te reageren op leads, het verzorgen van de bezichtigingen en de verkoop met aflevering. Het enige wat u hoeft te doen is uw auto bij ons laten fotograferen en de opbrengst te ontvangen. Met vriendelijke groet, Nick van Beeten ECC Electric Car Company www.electriccarcompany.nl Tel: +316 55 55 86 86