Snel geregeld, aardige verkopers

Geregeld zoals je mag verwachten.

Kundig en betrouwbaar

Mijn eerste Tesla, gezien de onbekendheid met de materie niet tweedehands bij een particulier gekocht maar bij ECC terecht gekomen. Voorraad van alle modellen, historie van de auto bekend en deskundig advies. Inmiddels de eerste 1000 km achter de rug en zeer tevreden.

Kundige verkoper die met de klant meedenkt en helpt.

Binnen een week een Tesla bij ECC gekocht en voor de lease gereed gemaakt. RDW, lease maatschappij en financiën allemaal geregeld. Alle documentatie snel en kundig in orde gemaakt. Updates over de status kwamen geregeld binnen, waardoor je weet hoe het ervoor staat. Goede communicatie en afhandeling. Bij het ophalen stond de auto gepoetst en met een mooi lintje erover klaar om mee te nemen. Dat maakt het net iets specialer.

Snel de Tesla verkocht

Fijne communicatie en mijn Tesla Model S was in 2 weken verkocht.

Very good cost-quality ratio

I bought first time a Tesla from ECC and it was a friendly and prompt servicingand the car is driving and looking well. Satisfied!

Zeer vriendelijk, prettig in omgang en vertrouwen wekkend

Met Nick en Sibald van ECC in contact gekomen via een advertentie op Marktplaats waarin zij aanbieden jouw auto door hen te laten verkopen. Vanaf het eerste moment waren de contacten zeer plezierig en vertrouwen wekkend. Ook bleken ze goed geïnformeerd wat de mogelijkheden op de verkoopmarkt waren. Het duurde wel even voor de auto verkocht was, maar dat kan ook aan de markt liggen Al met al zeer tevreden over het verloop en het resultaat betreffende de verkoop van mijn auto Tesla Model X

Helder, betrouwbaar en vriendelijk!

Model Y gekocht bij ECC. Wilde eigenlijk geen auto kopen zonder hem fysiek te zien maar na met Nick over de auto en mijn situatie gehad, wat enorm veel vertrouwen opleverde. Paar dagen later werd de auto afgeleverd precies zoals beloofd in perfecte staat.

Concurrerend geprijsd en deskundig geholpen

Ik kocht mijn eerste Tesla via Nick en zijn collega. Na een kleine "communicatie-storing" van beide zijden kreeg ik zeer goed advies van Nick. Meerdere buren uit mijn straat bleken hem te kennen en zijn tevreden over de diensten van ECC. Mijn vertrouwen hebben ze. Doorgaan met deze positieve benadering zou ik zeggen!

Prima, gewoon zoals het hoort

Via een online advertentie in contact gekomen met Nick. Dat klinkt wellicht enigszins dubieus echter ging het in deze om een Tesla model 3. Contact verloopt zeer vriendelijk en correct. Informatie die wordt gegeven is helder en er wordt op een normale wijze gecommuniceerd met voldoende ruimte tot het stellen van (kritische) vragen. Flexibel in maken van afspraken en worden diverse opties geboden bij de aanschaf. Ervaring dus zeer positief en enthousiasme van de jonge ondernemer zorgt ook voor een gunfactor. De indruk ontstaat dat ze na de aankoop ook nog open staan voor vragen dus dat geeft ook vertrouwen. Over de auto zelf kan ik nog weinig melden anders dan dat de terugrit zonder problemen is verlopen. Kortom; een positief gevoel overgehouden aan het geheel.

Top koop

In contact gekomen met de beste heren. Aangegeven wat onze wensen waren en een bepaalde model X. Aangegeven dat wij op de vrijdag langs kwamen om de X te bekijken. Binnen korte tijd waren wij beide over alles eens en reden wij weg met onze X. De heren weten waar ze over spreken. Geen poes pas, open en eerlijk en zeer vriendelijk. Zoekt u een Tesla? Ik raad u aan om hier te kijken.

Thank you ECCC

Bought my first Tesla last week with ECCC and it was a very good experience. Both Nic and Sibald were very clear, friendly, took the time to.explain everything and made the buy very easy. Car looks nice and is in good condition as advertised. Recommend the company and service

No nonsens elektrische auto handelaar

Nick en zijn collega’s zijn betrokken en communiceren direct. Na 5 jaar tevreden een hybride Golf te hebben gereden, zijn we nu volledig elektrisch gaan rijden. Nick beantwoordt ook na de deal al onze vragen. Bedankt en tot over 5 jaar!

Vriendelijk en goed geholpen

Op zaterdag gebeld voor een proefrit, maandag de proefrit gehad, en dinsdag reden we naar huis in onze nieuwe auto. Goed en snel geholpen door Nick en collega! Competitieve prijs, auto netjes gewassen, allemaal top!

Goed en duidelijk geholpen

Nick heeft mij goed en duidelijk geholpen bij de aanschaf van mijn Tesla model S bij hem. Contact verliep prettig en goed. De auto rijdt heerlijk en ik ben er heel blij mee.

TOP!!

Vriendelijke eigenaren, snel geholpen. Mooie proefrit gehad en uiteindelijk een mooie volkswagen passat gte in ontvangst mogen nemen. Zeker een bedrijf die is aan te raden, hebben kennis van de auto's die er staan en worden goed onderhouden.

Goede auto gekocht

De auto rijd top goeie en aardige verkopers Zeer tevreden

Zeer vriendelijk en correct geholpen.

Zeer vriendelijk en correct geholpen door Sibald en Nick van ECC Electric Car Company B.V. De auto die ik bij hun heb aangeschaft is volledig als beschreven/geadverteerd.

Good experience

We had a good experience with Nick in the process of buying an EV. We did a bit of homework and asked few questions and Nick has been keen to accommodates our wishes and think with us about the possibilities. He’s very passionate and knowledgeable and we liked the story of how he started up his company.

Zeer slechte service

Kort nadat ik mijn auto bij ECC had gekocht bleek dat de verwarming niet werkte. Ondanks herhaaldelijk overleg wilde ECC geen enkele concessie doen en beweert 'slechts' tussenpersoon te zijn hoewel ik de auto rechtstreeks van ECC heb gekocht. Van enige (financiële) coulance is geen sprake geweest. Het enige wat mij is aangeboden is een reparatie met gebruikt materiaal op kosten van mezelf. Mijn advies: bedenk goed voordat je met dit bedrijf in zee gaat.

Zoek je een Tesla ga dan naar Nick in Lelystad!

Prachtige deal gedaan met Nick, mooie Tesla P90D bij hem gekocht. Nick neemt echt de tijd voor je, geen gladde verkoper. Hele integere zakenman die voor zijn diensten staat en daarmee veel vertrouwen wekt en geniet als je zijn waarderingen ziet. Echte aanrader!

Zeer prettig zaken mee gedaan.

Vanaf het eerste moment dat wij met ECC in contact kwamen straalde dit vertrouwen uit. De passie die de jongens hebben voor auto's maakt hun top verkopers. De communicatie was super! Via internet bij hun terecht gekomen, even langs gereden en konden toen even een proef ritje maken, om even te ervaren hoe een tesla rijdt. Na de proefrit hebben we een goed gesprek gehad, in ons gesprek hebben we een beetje aangegeven wat we zochten. Communicatie daarna even over whatsapp vervolgd ook daar altijd bereikbaar en kregen vlot een antwoord op de vragen die we nog hadden. 1 dag later kregen we een berichtje we hebben misschien wel de auto die jullie zoeken. Top! wij daarheen (is bij ons om de hoek), ritje gemaakt met de auto en JA dit was hem. Alles geregeld en in orde gemaakt weekje later konden we de auto ophalen. Ook daar weer fantastisch geholpen, duidelijke uitleg over het gebruik van de app, het systeem in de auto. En wat zijn we er blij mee! Wij zullen jullie dan ook zeker aan bevelen aan andere, die er over nadenken om een tesla te kopen. Jullie zullen ons vast en zeker zo nu en dan zien rond rijden :)

Zeer prettige aankoop ervaring

Deze aankoop van een Tesla 3 was een leerzame en goede ervaring en heeft geresulteerd in de aankoop ervan. Als gezonde zestigers wil je mee blijven draaien in een wereld waar alles doorontwikkeld is en blijft. Dit bedrijf is heel goed in staat om de klant, van welke leeftijd dan ook, te begrijpen en begeleiden. We hadden geen betere verkoper kunnen treffen. Heel erg bedankt Sibald!

Komt zijn afspraken na!

Bij Nick een Tesla Model 3 gekocht. Ik kon direct langskomen voor een proefrit en ook bij de financial lease hielp hij goed mee. Snel akkoord en de aankoop gedaan. Reageert snel en komt zijn afspraken na! Fijne verkoper.

Snel en adequaat gereageerd door Nick

Op weg naar een festival in Woerden Nick geappt om de auto BMW 530e te bekijken. Hij heeft direct de auto klaar gezet en nog even gewassen. Bij aankomst mochten we even een proefrit maken en top auto. Onderweg naar het festival app contact gehad en de deal gesloten. Maandagmiddag direct opgehaald en de auto stond er prima bij. Alles goed geregeld qua afhandeling. Prima jongen die Nick met passie voor electrische auto s. Kan hem aanbevelen als je voor electrisch of hybride wil gaan.

Prima ervaring met EEC

Nick heeft voor mij mijn Tesla S P100D verkocht. Prima ervaring en heldere afspraken over alles. Voor mij een vertrouwd adres Huub Andriessen

Over ECC Electric Car Company B.V.

Welkom bij ECC Electric Car Company. Wij zijn gespecialiseerd in de inkoop en verkoop van (plug-in) hybrides en volledig elektrische voertuigen. Door onze specialiteit kunnen wij u het beste advies geven over elektrisch rijden en hulp bieden bij de transitie van een conventionele auto naar een moderne elektrische auto. Daarnaast bieden wij de mogelijkheid om uw voertuig te koop aan te bieden. Wilt u meer informatie? Bezoek dan onze website: www.electriccarcompany.nl Waarom bestaan wij? Wij zien een groot verschil tussen inruil- en verkoopprijzen. Deze verschillen zijn vaak dermate hoog dat inruilen niet interessant is voor de meeste auto-eigenaren. De frustratie van te lage inruilprijzen kunnen wij voor u wegnemen door uw auto GRATIS aan te bieden! Hoe werken wij? Wij ontzorgen voor u het volledige verkoopproces. Dat betekent dat u geen tijd meer hoeft te stoppen in het fotograferen, adverteren, reageren en de bezichtigingen. Wij ontzorgen u volledig! Daardoor houdt u meer tijd over en genereren wij een hoger rendement voor u. Wat doen wij voor u? Wij verkopen uw auto zodat u de maximale opbrengst ontvangt. Dit doen we door uw auto te fotograferen, te adverteren, te reageren op leads, het verzorgen van de bezichtigingen en de verkoop met aflevering. Het enige wat u hoeft te doen is uw auto bij ons laten fotograferen en de opbrengst te ontvangen. Met vriendelijke groet, Nick van Beeten ECC Electric Car Company www.electriccarcompany.nl Tel: +316 55 55 86 86