Goede communicatie en advies

Deskundig advies en zeer goed overleg als het gaat om het bespreken en proberen oplossen van problemen in allerlei rechten. Vriendelijk en altijd oplossend gericht. Zeer prettig in samenwerking om problemen op te lossen.

• Geholpen door: Teun van den Kieboom

Uitstekende juridische bijstand van Van Riel Advocaten bij aankoopgeschil caravan

Als consument wil je kunnen vertrouwen op een soepele en eerlijke transactie, vooral wanneer het gaat om de aankoop van grote items zoals een caravan. Helaas komt het soms voor dat verkopers niet aan hun afspraken voldoen, waardoor je als koper met onvoorziene problemen wordt geconfronteerd. Gelukkig stond Van Riel Advocaten paraat om mij te helpen toen ik te maken kreeg met een dergelijk geschil.

Laagdrempelig en zeer betrokken

Tom heeft ons met raad en daad op een professionele maar menselijke manier bijgestaan in een naar en onrustig proces. Altijd vriendelijk en goed bereikbaar door de korte lijnen.

Eerlijke advokaat

Vriendelijk en luistert ook naar mijn wensen Gemotiveerd en staan ook open voor een grap

• Geholpen door: N.v.t.

Geweldige samenwerking

Wat een geweldig advocaten kantoor Zeer actief voor de cliënt staan altyd voor je paraat Goede comuniceren Fijn en goed samenwerking Zeer deskundig TOP

gewonnen

Bevlogen advocaat, die complexe zaken goed en begrijpelijk kan uitleggen. Hij heeft ons volledig meegenomen in het proces en heeft onze wensen en inbreng serieus genomen.

• Geholpen door: Mark van Loo

Supergoed bijgestaan door deze advocaten

Uitstekend geholpen door mr van Loo en mr van den Kieboom.

Bevlogen

Mark van Loo is een bevlogen advocaat, die complexe zaken goed en begrijpelijk kan uitleggen. Hij heeft ons volledig meegenomen in het proces en heeft onze wensen en inbreng serieus genomen.

• Geholpen door: Mark van Loo

Staat altijd voor je klaar

Tom gaat verder dan alleen het beantwoorden van een hulpvraag. Hij is betrokken en heeft weet van de situatie en personen ook na langere tijd. Tom doet navraag en laat recht gelden waardoor in mijn geval mijn dochter krijgt waar ze recht op heeft. Zeer dankbaar voor de manier waarop Tom dit gedaan heeft voor ons.

• Geholpen door: Tom van Riel

Super begeleiding en prima advies

Langdurig verhaal waarbij wij met raad en daad werden bijgestaan. Indien nodig zullen wij zeker terugvallen op dit advocatenkantoor.

• Geholpen door: Tom van Riel

Veel ervaring en doet het hoognodige onderzoek

Vriendelijk Goed bereikbaar En de nodige kennisvergaard

• Geholpen door: Mark van Loo

Een fijne en gemakkelijke samenwerking!

Mark van Loo is eigenlijk altijd bereikbaar, ik kon hem altijd tussendoor bellen met vragen en problemen. Ik kreeg daar gelijk reactie op of hij ging het voor me uitzoeken. Hij heeft zijn best gedaan om er zoveel mogelijk uit te halen wat soms lastig was in mijn geval. Daarom heel erg tevreden met het eindresultaat!

Deskundig en vertrouwd advies

Mark helpt ons goed bij het opstellen van onze overeenkomsten. Zijn deskundige advies zorgt ervoor dat wij onze overeenkomst naar wens opgesteld hebben. Ook voor beknopte vragen kan Mark ons snel te woord staan.

Fijne samenwerking!

We zijn zeer tevreden over de wijze waarop het kantoor van van Loo van Riel advocaten ons als klant helpt. We hebben met name met Mark van Loo contact. Reeds meermaals heeft hij ons geholpen. Deskundig advies en altijd snelle response. Mark voelt zich ook echt betrokken bij de zaken en is ook echt een sparringpartner voor ons. Wij kunnen ze maar 1 advies meegeven: GA ZO DOOR!

• Geholpen door: Mark van Loo

Een zeer fijne ervaring al je vragen worden netjes en duidelijk beantwoord en ik kreeg ok duidelijk en goed advies over hoe ik het beste alles kon doen

• Geholpen door: Tom van Riel

Geen stug en ouderwets kantoor, maar vriendelijke en flexibele professionals

Wij werken al lange tijd samen met Van Loo Van Riel Advocaten en deze samenwerking bevalt erg goed. Met het team kunnen ze ons binnen elk vraagstuk van dienst zijn. Ze reageren vaak erg snel en staan altijd open voor contact en snel advies. Geen stug en ouderwets kantoor, maar vriendelijke en jonge professionals. Ze hebben samen met ons een stevig juridisch fundament voor onze ondernemingen gerealiseerd. Ik kan iedere ondernemer een samenwerking met dit kantoor aanraden!

• Geholpen door: N.v.t.

Zeer professioneel en vriendelijk.

Bij een geschil met mijn werkgever ben ik door Tom ontzettend goed en snel geholpen. Hij nam direct alle stres weg. Het resultaat beter dan ik had durven hopen.

• Geholpen door: Tom van Riel

Een scherpe juridische blik, maar wel beseffend dat business doen de focus is!

Mark is in staat om vanuit een juridisch perspectief naar de business te kijken. Dus daar waar nodig scherp te zijn op juridische elementen in overeenkomsten, maar ook beseffend dat business doen de focus is van onze organisatie.

• Geholpen door: Mark van Loo

Praktisch en doelgericht kantoor zonder bla bla

Van loo en van Riel is een zeer pragmatisch en doegericht kantoor . Snelle responstijd en heldere afwegingen kenmerken hen in hun werk. Een goede sparringpartner in een tubulente tijd

Nieuwe Boschstraat 51 4811 CV Breda

076 700 2020