Topadvocaat!

Mevrouw van Buuren is snel in handelen (via telefoon/mails) en heeft me emotioneel en juridisch goed ondersteund. Ze is een topadvocaat, eentje die je bij je moet hebben als je deze zware weg moet bewandelen in het scheidingsproces!

• Geholpen door: mw. mr. S. van Buuren

Helemaal goed! Nooit het idee gehad dat ze niet met mijn zaak bezig waren!

Ik zou iedereen dit bedrijf aanraden! Ik had een letsel zaak bij een ander bedrijf lopen maar die deden niets voor mij het enige wat ze konden was zelf geld vangen. Daardoor hier terecht gekomen ik had een goed gesprek en erna is alles goed verlopen!

• Geholpen door: mr. W.H.J.W. de Brouwer

Sinds de eerste dag dat ik in aanmerking ben gekomen met de brouwer advocaten hebben zij mij altijd goed bijgestaan. Gezien de omstandigheden van Corona hebben ze me ondanks geen gehoor vanuit het OM altijd in de tussen tijd op de hoogte gehouden over de zaak. Top !

• Geholpen door: mr. F. Laros

Subliem

TOP Advocaat, deskundig, vakkundig, betrouwbaar, ervaren en vriendelijk. mr Brouwer is voor mij en mijn gezin een rots in de branding. Teleurstellen staat niet in zijn woordenboek. In uitspreken is hij een specialist op hoog niveau. Hij is altijd bereikbaar, snel in handelen, en laat geen tijd verloren gaan. Kortom: dè advocaat die je moet hebben!

• Geholpen door: mr. W.H.J.W. de Brouwer

Zeer tevreden met de geleverde diensten.

Zeer tevreden met de geleverde diensten.

• Geholpen door: mr. W.H.J.W. de Brouwer

Beste advocaat dat je kan krijgen op dit moment.

Gewoon perfect!

De heren Winston de Brouwer en Felix Laros zijn een dream team. Ze hebben zich een jaar lang keihard ingezet voor onze zaak. Dit zijn geen mensen met een 9 tot 5 mentaliteit, ze blijven voor je knokken tot het einde! Bij dit advocatenkantoor ben je op de juiste plek als je op zoek bent naar een menselijke en persoonlijke benadering en een professionele aanpak. Een aanrader voor een ieder!

Een veilig gevoel.

Winston geeft vanaf het eerste moment het gevoel dat je in veilige handen bent. Hij straalt autoriteit en kennis uit maar weet je ook goed op je gemak te stellen met humor waardoor de grootste spanning er af gaat. Hij heeft heel de zaak goed gecommuniceerd en het maximale eruit gehaald waardoor ik uitermate tevreden ben.

Heel goed

Super goed

De beste advocaat van Nederland

Ik ben zeer tevreden met de diensten van de heer de Brouwer. Hij heeft mij zo goed geholpen dat ik geen andere advocaat meer wil. Mocht ik ooit nog een advocaat nodig hebben dan weet ik waar ik terecht moet.

• Geholpen door: mr. W.H.J.W. de Brouwer

Beste en meeste slimme advocaat ooit!

De manier hoe Winston Brouwer ter werk gaat kan niemand nadoen. Hij luistert super aandachtig en komt zijn woorden altijd na. Ik zal altijd bij hem terugkomen!

mijn vader is de beste

hoi papa, ik dacht dat je het leuk zou vinden dat ik je een 10 zou geven. Dus hier is je 10. Blijf zo doorgaan!

• Geholpen door: mr. W.H.J.W. de Brouwer

Deskundig en oog voor de klant

Ik ben erg tevreden over de wijze waarop ik bijgestaan ben door De Brouwer Advocaten. Het contact (per mail, telefonisch of via WhatsApp) verliepen prettig en constructief. Er werd snel en adequaat gereageerd op mijn hulpvraag. Daarnaast heb ik een oprechte belangstelling ervaren in de situatie waarin ik mij bevond.

Top Advocaten!

Altijd telefonisch, of per WhatsApp bereikbaar, reageert heel snel. Je wordt snel en serieus geholpen. Geen spijt van mijn overstap naar dit advocatenkantoor.

• Geholpen door: mr. F. Laros

Zeer positief

Goede advocaat, goede communicatie, goed advies en luisterend oor en zeer behulpzaam helemaal top!

Transparant

Mevrouw van Buuren heeft mij vanaf dag 1 meteen verteld wat ik kan verwachten. Mevrouw van Buuren is erg transparant en heeft altijd klaargestaan voor mij. Ik kan dan niks behalve een woord van dank uitspreken voor hetgeen wat mvr van Buuren voor mij doet/heeft gedaan. Ik zou iedereen aanbevelen (familierecht) om te schakelen met mevrouw van Buuren. Mijn dank is groot.

• Geholpen door: mw. mr. S. van Buuren

Vertrouwd en professioneel kantoor met een mooi eindresultaat.

Voor diverse uitdagingen ben ik via een kennis bij De Brouwer Advocaten terecht gekomen. Ik was positief verrast over de snelheid en deskundigheid van hun werk. Voor elk rechtsgebied een andere advocaat. De advocaten stonden dag en nacht klaar en hebben een mooi resultaat bereikt. Ik vind dat zeker 5 sterren waard. *****

Prettig, snel en adequaat

Mw. mr. E. Steekelenburg pakt alles snel op. Na mijn ongeluk heeft zij mij uitstekend geholpen! Prettige samenwerking en snel contact. In de middag na mijn ongeluk al gelijk contact gezocht met De Brouwer Advocaten. Smiddags was de brief naar de verzekeraar er al uit. Ondanks de tegenslagen vanuit de tegenpartij pakte mw. Steekelenburg alles met flair op. De korte lijntjes maar ook de mensen die je doorverbinden maken de ervaring bij De Brouwe Advocaten prettig. Zeker een aanrader! Als je een probleem hebt zou ik zeker mw. Steekelenburg aanraden. Door mijn ongeluk wat problemen met mijn werkgever en zelfs dat pakte ze goed op. Nogmaals bedankt!

Goede ervaring

De heer Brouwer heeft mij goed geholpen.

• Geholpen door: mr. W.H.J.W. de Brouwer

Zeer betrokken advocaat, korte communicatielijnen, deskundig advies

Ik ben zeer tevreden over hoe Mr. De Brouwer en Mr. Van Steekelenburg mijn zaak hebben behandeld. De betrokkenheid van beide personen was heel goed merkbaar. Ik had dan ook altijd het gevoel dat zij zich maximaal ingezet hebben voor mijn zaak. Met name de zeer korte lijnen en (informele) communicatie via Whatsapp, email en telefoon was heel prettig.

Uitstekend.

Ik ben tijdens mijn zaak uitstekend geholpen. Op al mijn verzoeken/ vragen werd er snel en professioneel gereageerd.

Super blij

Mevrouw S.van Buuren Ben blij met mijn keuze,mevrouwen van Buuren legt alles goed uit is er altijd voor je als je iets niet begrijp legt ze het nogmaals uit ik kan alleen maar zeggen ik ben super tevreden.

Professioneel en uiterst snel

Mijn ervaring bij de Brouwer Advocaten is uiterst positief. Mevrouw van Buuren heeft mij bijgestaan tijdens mijn echtscheiding en heeft gedurende het hele proces professioneel en snel gehandeld. Zij is altijd beschikbaar geweest en heeft snel acties ondernomen. In een echtscheidingsprocedure krijg je te maken met veel onzekerheden, dus was het erg fijn dat ik altijd op mevrouw van Buuren kon rekenen. Ik zou haar aanraden aan iedereen die een advocaat nodig heeft voor een echtscheiding.

• Geholpen door: mw. mr. S. van Buuren

Duidelijk en goed bijgestaan/ondersteund mijn in mijn zaak.

De heer De Boer gaf mij een duidelijk beeld over hoe ik ervoor sta in mijn zaak. Zo werd mij duidelijk welke opties ik heb en welke kansen van slagen daarbij horen. Ook de eventuele gevolgen van het verliezen van de zaak is duidelijk vermeld. Met dit alles heb ik een goede afweging kunnen maken samen met de heer De Boer hoe ik de zaak wil aanpakken.

• Geholpen door: N.v.t.

Vlot, accuraat en vriendelijke service

Een goede begeleiding tijdens het hele proces. Er werd een hoop last van mijn schouders gehaald. Heel professioneel maar toch met een persoonlijke touch. Geholpen door Dhr. R. de Boer

Over Advocaatscore