Houd je goed op de hoogte van de zaak

Uitstekend!

Goede ervaring, oplossings gericht en meedenkend!

Zeer goed, goed contact.

• Geholpen door: mr. W.H.J.W. de Brouwer

Op en toppie gedaan. Bedankt voor je inzet

Deze advocaat heeft zich ontzettend goed ingezet. Kortom op en toppie gedaan.

Gelukt!

Ik ben vanwege meneer De Brouwer af van mijn zorgmachtiging waar ik heel blij mee. Hij heeft mij goed bijgestaan en ik ben heel tevreden.

• Geholpen door: mr. W.H.J.W. de Brouwer

Heel betrokken, professioneel en kundig

Mevrouw van Steekelenburg is een top advocaat! Ze heeft mij tijdens mijn letselschadezaak goed bijgestaan. Is heel goed bereikbaar, ervaren en super vriendelijk. Ik raad haar zeer zeker aan.

• Geholpen door: mw. mr. E. van Steekelenburg

Zeer kundig en betrokken!

Ik ben enorm goed geholpen door Winston de Brouwer. Tijdens een hele moeilijke periode heeft hij me uitstekend bijgestaan. Door zijn kundigheid en betrokkenheid gaf hij me het vertrouwen dat het wel goed zou komen. Dat kwam het ook. Hij is heel goed bereikbaar via mail, telefoon, whatsapp en reageert snel. Hij is persoonlijk betrokken, vraagt hoe het gaat. Al met al een top advocaat die ik aan iedereen kan aanraden!

Ik ben uitstekend geholpen

Mijn advocate is zeer vriendelijk en deskundig. Het voelde zeer vertrouwd en voelde me meteen op mijn gemak. Ik zal haar zeker aanbevelen. Mvg.Ed Wouters

• Geholpen door: mw. mr. E. van Steekelenburg

De heer de De Brouwer heeft me heel goed bijgestaan tijdens mijn rechtszaak

goed bereikbaar, luisterde, altijd bereid om wat uit te leggen en heeft de zaak goed afgerond.

• Geholpen door: mr. W.H.J.W. de Brouwer

Accuraat, proactief en doelgericht.

Advocaat W. de Brouwer beschikt over buitengewoon veel kennis en kunde en je voelt als slachtoffer dat hij er met volle overtuiging voor gaat. In mijn zaak heeft hij de verdediging gedaan met een goede afloop en heeft hij ook nog eens een schadevergoeding kunnen realiseren. Deze proactieve aanpak had ik zelf niet bedacht maar heeft wel goed uitgepakt. Behalve de professionele aanpak van dr. de Brouwer is hij ook altijd persoonlijk betrokken geweest.

Professioneel, eerlijk en doelgericht

Door mw. mr. Van Steekelenburg ben ik als kwetsbare werknemer bijgestaan in een arbeidsrechtprocedure. Het aanvechten van mijn ontslag was het doel! Voorafgaand werden de mogelijkheden en eventuele uitkomsten van een procedure besproken. De communicatie verliep goed en de procedure was een groot succes.

Laros is fantastisch

Laros heeft mij bijgestaan en ik heb veel minder straf gekregen dan dat ik verwacht had. Echt een goeie advocaat.

Ik voelde me veilig

Door de duidelijke uitleg van meneer Brouwer en het bijstaan heeft mij geholpen. Ik ben zeer tevreden over mijn advocaat.

• Geholpen door: mr. W.H.J.W. de Brouwer

Wat een onwijs fijne advocaat!

Wat ben ik dankbaar voor mijn advocaat. Hij zorgt voor de rust en voor het vertrouwen in mij en in de zaak. Hij geeft me het juiste advies. Komt met ideeën. Komt elke afspraak na die die maakt! En is super vriendelijk en loyaal! Dankjewel voor alles deze 10 is niet hoog genoeg!

• Geholpen door: mr. W.H.J.W. de Brouwer

Kwaliteit, persoonlijk en vooral kunde

Helaas heb ik meerdere keren een advocaat nodig gehad in mijn leven maar vanaf dat ik Winston de Brouwer en zijn team heb ingehuurd is de stap naar het inhuren van een advocaat een stuk makkelijker. Ze maken direct tijd voor je, luisteren goed naar je probleem en geven uitstekend advies. Kundig zijn mijn zaken opgepakt, en het heeft mij een hoop geld en ellende bespaard. Nogmaals top advocaten daar bij Brouwers.

• Geholpen door: mr. W.H.J.W. de Brouwer

Alles was erg goed. Qua omgang met de klant, informatie over de klantcase en het werk gebeurt volledig mondeling. Ik was zeer tevreden met alles

• Geholpen door: mr. F. Laros

Meest wijze advocaat met de beste resultaat

Winston Brouwer heeft de lat voor andere advocaten heel hoog gezet. Hij was behulpzaam, begripvol, dacht mee en kwam met de beste uitspraken. Dit allemaal heeft geleidt tot vrijspraak. Beste keuze is Winston Brouwer!

• Geholpen door: mr. W.H.J.W. de Brouwer

Zat op de zaak en achter mijn broek aan

Bleef mij motiveren was bereikbaar zelfs in het weekend Bleef mij berichten om zaken in te leveren Zeer betrokken bij de klant Super tevreden!

• Geholpen door: mr. W.H.J.W. de Brouwer

Betaling van het vertraagde salaris

Ik ben mevrouw van Steekelenburg zeer dankbaar voor haar professionele werk. Mijn salaris werd enkele maanden vertraagd en zelfs het UWV gaf geen hoop dat het salaris zou woorden betaald. Maar dankbij haar hoge professionaliteit, geduld en diplomatie, was mevrouw van Steekelenburg is staat om al mijn salaris plus compensatie terug te geven. Haar werk verdient lof!

• Geholpen door: mw. mr. E. van Steekelenburg

Een Hele Meneer , Een topper !

Prettig band met mekaar gehad super blij met de heer Felix Laros,

• Geholpen door: mr. F. Laros

Goede en gedegen advocaat.

Ik ben door mr. W.H.J.W. de Brouwer, mr F. Laros en zijn advocatenkantoor in meerdere zaken bijgestaan. Over de manier van aanpak en verdedigen was ik erg te spreken. Ze zijn erg betrokken en denken in alle opties met je mee. Ik zou de Brouwer en zijn collega advocaten zeker aanraden.

• Geholpen door: mr. W.H.J.W. de Brouwer

Perfect geholpen met het oplossen van mijn zaak.

Uitstekende uitstekende advocaat (de Brouwer) gedurende mijn rechtzaak

Ik had een rechtszaak voor mijn zoon en daarbij was meneer brouwer mijn advocaat. Hij heeft me zo erg veel geholpen en dat zeg ik vanuit mijn hart dat hij er alles aan deed om mijn zoon te helpen. De extra moeite die meneer brouwer had genomen heb ik geen woorden voor. Ik denk persoonlijk dat zo een manier van hulp en inzet niet veel zal voorkomen. Een 10 als cijfer zouden we nog tekort aan doen.

• Geholpen door: mr. W.H.J.W. de Brouwer

Er was een fijne en snelle communicatie, we zijn erg fijn geholpen, en met een mooi resultaat. Zonder deze hulp hadden wij dit alles niet bereik

Top advocaat

Zoek je een goede advocaat neem brouwer!

Over Advocaatscore.nl