Vakkundig, duidelijk en goede service

Gewoon alles perfect!

Beste Marco, Dat klinkt helemaal goed, perfect! Dank je voor deze mooie 5 sterren review. Met vriendelijke groet, Inge Bosch - Tulp Keukens

Als een lolletje behandeld

3 maanden lang zeer slecht behandeld door Tulp keukens Breda en Waalwijk. Ik was op zoek naar 2 frontjes voor onze Tulp keuken. 3 maanden lang zijn er verschillende prijzen geboden die tot bijna 300 euro uitéén liepen, dingen belooft die niet waargemaakt worden, aan het lijntje gehouden, onkunde en gigantische desinteresse in onze vraag naar MAAR 2 frontjes. Het druipte er gewoon vanaf dat mijn vraag niet interessant genoeg was en dat niemand zin had om te helpen. Er zijn verkeerde inmetingen gedaan, beloftes om opnieuw langs te komen, niet terug bellen tot 6x toe. Na 3 maanden kwam de aap uit de mouw doordat ik verhaal ging halen en de regio manager sprak, 2 frontjes zijn niet rendabel om te leveren. Ik kon beter naar een renovatie bedrijf gaan. Er is nooit en ook nooit excuses aangeboden. De manier hoe deze mensen (Alex, Suleyman, Lex, manager Waalwijk) met je omgaan als er geen geld valt te verdienen is echt asociaal en lager dan laag. Nooit en nooit meer Tulp voor mij en iedereen die dit leest.

Beste Elize, Het spijt ons dat u deze ervaring bij ons hebt opgedaan. Graag ontvang ik meer gegevens van u om na te gaan wat de reden is dat er alsnog niets geleverd kan worden. Kunt u hiervoor een mail sturen naar [email protected]. Graag o.v.v. deze review en een eventuele ordernummer of postcode en huisnummer. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Thea Berende - Tulp Keukens

Mooi materiaal prima service vriendelijk personeel

Toppie

Beste mevrouw Van Gurp, Een top review met mooie complimenten, dank u wel hiervoor! Daar zijn we heel blij mee. Met vriendelijke groet, Twan Vos - Tulp Keukens

25 jaar geleden ook een keuken bij jullie gekocht, toen nog in Sliedrecht. Deze ziet er nog fantastisch uit, maar wij gaan verhuizen en hebben weer voor Tulp gekozen, nadat we ook bij andere keukenzaken zijn wezen kijken. We zijn ook nu weer heel enthousiast.

Beste meneer/mevrouw Den Hartog, Wat leuk om te horen dat u zo tevreden bent. Dank u voor deze positieve review. Met vriendelijke groet, Inge Bosch - Tulp Keukens

Prima ervaring met onze aankoop bij Tulp keukens.

Na menig keukenwinkel bezocht te hebben kwamen we bij Tulp keukens uit. Wat als 1e opviel , geen opdringerige verkoper , TOP! En het assortiment wat ons net wat meer aansprak. Materialen e.d. Verder in het proces de communicatie , en uiteindelijk de levering en montage welke perfect verliep. Hulde.

Beste Jan, Dank u wel voor de mooie review en wat fijn dat u uw bezoek aan ons als positief hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Thea Berende- Tulp Keukens

Goed geadviseerd!

Vriendelijk, adviserend, behulpzaam, meedenkend, afspraak nakomen (behalve de fles wijn na aankoop ;-) ) waardoor we content zijn. Enig min-punt is dat ik de hogere verwachting had van de 3-D impressie.

Beste fam. Uitdewilligen, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van uw positieve beoordeling en het geven van uw feedback. Wij gaan hier zeker mee aan de slag! Met vriendelijke groet, Twan Vos - Tulp Keukens

Goed geholpen door verkoper, echter collega sprak zeer luid

Geluidsoverlast door collega en muziek zo storend dat we even de winkel moesten verlaten

Goede service en duidelijke communicatie

Communicatie van dit bedrijf is echt geweldig!!! Dat is een 10+! Daar kunnen heel veel bedrijven en particulieren nog heel wat van leren. Dank jullie wel

zeer goed en fijn geholpen fijne meedenkende verkoper

onze ervaring is een vriendelijke verkoper die de tijd voor ons naam en mee dacht heel wat anders dan bij Bruynzeel Keukens waar ze ons niet wilde helpen of afspraak wilde maken in de winkel daarom naar de buren Tulp keukens gegaan wat een verschil wat een vriendelijk personeel en zo behulpzaam ben zeer tevreden met onze aankoop kan haas niet wachten om hem thuis te zien staan precies wat ik wilde loop nu met de tekening in mijn tas te pronken en te vertellen hoe vriendelijk ze daar zijn 25 jaar garantie wel iets prijzig maar heb ik ook wat ja de prijs ligt aan wat je doe mijn smaak is nog al duur apart maar de verkoper is me daar in helemaal tegoed gekomen net zo lang gezocht dat hij voor mij precies had gevonden wat ik wilde fijne zaak goed geholpen vriendelijk onze dank daarvoor

Bij het samen stellen heel goed geholpen maar toch een kleine kater

Ik ben met het samenstellen van de keuken heel goed geholpen . Er is veel aandacht besteed aan mijn wensen. Ook het traject naar de plaatsing toe is prettig verlopen . Wat ik wel heel jammer vind is dat ik de dag voor levering twee keer ben gebeld over aparte artikelen die niet leverbaar bleken. Ik als ondernemer vind het onacceptabel dat een grote organisatie op de dag voor levering tot de conclusie komt dat de bepaalde items niet leverbaar zijn . Alles is met zorg en wel overwogen uitgezocht , en je wordt best voor het blok gezet om in the spot andere artikelen te kiezen. Ik mag aannemen dat als een keuken ruim 9 maanden eerder is besteld er dan ruimschoots de tijd is om alles in orde te maken of om de klant de tijd te geven om andere keuzes te maken .

Aankoopproces Tulp Keukens prima ervaren

Tijdens het aankoopproces goede begeleiding gehad van Freek van Woerkom in Breda. Luistert goed naar je wensen en probeert die te vertalen naar de mogelijkheden van Tulp Keukens. Nog geen 100% zekerheid? Dan rustig bedenktijd en eventueel stalen mee naar huis om daar rustig te kunnen bekijken. Na inmeten ruimte thuis, opnieuw afspraak om alles door te nemen en zonodig nog aan te passen. Freek is deskundig en heeft voldoende humor om je tijdens het aankoopproces je op je gemak te voelen. Onze keuken is nog niet geleverd en geplaatst, dus het is nog spannend hoe het allemaal definitief uitpakt in werkelijkheid.

Goede begeleiding van A tot Z

Soms heb je wel eens het gevoel dat, wanneer je iets hebt aangeschaft, je niet meer in beeld bent. Bij Tulp Keukens was het meedenken, afstemmen, leveren en montage geweldig!

Fijne transparante winkel met mooie keukens en goede behulpzame werknemers

Goede fijne ervaring gehad met een goed gevoel. Collega’s recentelijk ook daar gekocht vandaar de keuze. Dit was ook voor ons een zelfde gevoel met een goed gevoel van onze aankoop, zeker mede door de verkoper!

Keuken leveren en plaatsen keurig uitgevoerd.

De monteur die bij ons de keuken heeft geplaatst heeft deze correct en volgens onze eisen en opgave geplaatst.

Onze ervaring met Tulp keukens is een prettige ervaring

Tijdens de aankoop van de keuken: de verkoper was iets te opdringerig, hij was te veel bezig met het in de gaten houden van de verkoop van collega's, het leek voor hem een wedstrijd. Na de aankoop van de keuken: uitstekende begeleiding van de adviseur en de vestigingsmanager in Breda. De keuken is vakkundig en netjes geplaatst.

Creatief meedenken aan een kwalitatief goede oplossing.

Serviceverlening met aandacht

De kitrand in mijn keuken liet enigszins los , na 3 jaar. Deze is geheel hersteld - binnen de garantietijd. en zeer correct en snel

Wensen worden gehoord.

We krijgen de keuken die we graag willen. Precies het plaatje in ons hoofd is werkelijkheid gemaakt. Nu nog wel even afwachten of dit ook echt zo is want de keuken staat er nog niet.

Geweldig geholpen en meegedacht

Hele fijne verkoper(Jakob); hoop dat de keuken goed gaat bevallen.

Over Tulp Keukens Breda

In ons filiaal Breda vindt u onze grote collectie hoge kwaliteitskeukens in alle mogelijke kleuren, stijlen en materialen. Onze adviseurs kijken graag samen met u naar uw wensen en mogelijkheden om zo voor u de ideale keuken samen te stellen. We helpen u graag! Dat geldt voor onze adviseurs maar ook voor onze service. Na de aankoop van uw keuken volgt nog een heel traject waarover u misschien ook vragen of opmerkingen heeft. Ook dan staan we voor u klaar en bieden u de service die u van ons mag verwachten. In de reviews die wij ontvangen kunt u zien wat de ervaringen van onze klanten hiermee zijn. We waarderen het als ook u ons wilt beoordelen met een recensie zodat we ons service niveau hoog kunnen houden.

Over Tulp Keukens

Tulp is uniek door haar eigen fabriek in Rijssen. Een fabriek waar alles mogelijk is. Onze meubelmakers werken aan de meest innovatie keukenontwerpen. Geen lopendebandwerk, maar echt maatwerk. Neem een virtueel kijkje achter de schermen of breng een bezoek aan een van onze vestigingen. Onze adviseurs staan voor u klaar om een echte Tulp voor u te ontwerpen.