Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Tulp Keukens Breda

In ons filiaal Breda vindt u onze grote collectie hoge kwaliteitskeukens in alle mogelijke kleuren, stijlen en materialen. Onze adviseurs kijken graag samen met u naar uw wensen en mogelijkheden om zo voor u de ideale keuken samen te stellen. We helpen u graag! Dat geldt voor onze adviseurs maar ook voor onze service. Na de aankoop van uw keuken volgt nog een heel traject waarover u misschien ook vragen of opmerkingen heeft. Ook dan staan we voor u klaar en bieden u de service die u van ons mag verwachten. In de reviews die wij ontvangen kunt u zien wat de ervaringen van onze klanten hiermee zijn. We waarderen het als ook u ons wilt beoordelen met een recensie zodat we ons service niveau hoog kunnen houden.

Over Tulp Keukens

Tulp is uniek door haar eigen fabriek in Rijssen. Een fabriek waar alles mogelijk is. Onze meubelmakers werken aan de meest innovatie keukenontwerpen. Geen lopendebandwerk, maar echt maatwerk. Neem een virtueel kijkje achter de schermen of breng een bezoek aan een van onze vestigingen. Onze adviseurs staan voor u klaar om een echte Tulp voor u te ontwerpen.