Het relax en sportief

Actief en toch ontspannen

• Bij welke vestiging sport u? Nieuwegein

Prima heb het altijd naar me zin bij Jessica in der les

Kom er al vanaf het begin dat de sportschool open is . Mijn kinderen ook .

Prima niet heel speciaal

Het personeel om bisonspoor krijgt een 10++, super aardig en altijd een gezellig praatje. Als je hulp nodig hebt bieden ze de helpende hand! Het materiaal laat nog wel een hoop tewegen, aperatuur wat vaak kapot is. Het niet meegaan in de tijd van het vernieuwing van apparatuur. Bijvoorbeeld hiprust bankjes of specialen stangen met extra houders. Dit is dan ook de reden waarom ik newstyle niet zou aanraden. Je betaald veel maar krijgt niet altijd waar voor je geld. Heel jammer want het concept is goed!

• Bij welke vestiging sport u? Maarssen

Goede trainingen en begeleiding. Heel persoonlijk.

• Bij welke vestiging sport u? Oudegracht

Goed opgeknapt en goede apparatuur .

• Bij welke vestiging sport u? Hoograven

Gelukkig geen overvolle fitnessruimte waar je lang moet wachten om je oefeningen te doen. om

Kleinschalig sportschool die lekker dichtbij is en waar het niet zo druk is. Ik train hier al jaren. Wat ik wel jammer vind is dat er veel afwisseling is qua personeel. Het is komen en gaan van vestigings personeel.

• Bij welke vestiging sport u? Leidscherijn

Voor Corona was het ok

Sauna’s en douche’s openen als het eindelijk mag!! En dan er voor kiezen om te zeggen wij kunnen de sauna en/of douchen in sommige Gyms niet openen I.v.m. 1,5 meter!! JE MAG OPEN!! HET MAG EINDELIJK!!!!

• Bij welke vestiging sport u? Oudegracht

Prettig en vertrouwd

Newstyle Nieuwegein is een prettige en vertrouwde sportschool. Behalve dat er veel verschillende apparaten en gewichten beschikbaar zijn om uitgebreid te kunnen trainen, is ook het personeel vriendelijk en deskundig. Trainers Tim, Sem en Job zijn altijd bereid je te adviseren bij een oefening en zijn er daarnaast ook voor een gezellig praatje. Dat voelt vertrouwd.

• Bij welke vestiging sport u? Nieuwegein

Top club, zelfs met reserveren in coronatijd

Ik ben overgestapt van een te drukke sportschool waar ik i.v.m. corona niet meer geregeld kon sporten door het reserveringssysteem. Bij New Style kan ik vaak zelfs op het laatste moment nog een vrij fitness uurtje reserveren, helemaal top en blij met de overstap. Ook de kleinschaligheid per filiaal en de persoonlijkere touch bevallen me enorm. zeker aan te raden!

• Bij welke vestiging sport u? Croeselaan

Geweldig!

Heel erg goede hulp

• Bij welke vestiging sport u? Vianen

In een zin prima!

• Bij welke vestiging sport u? Maarssen

Super fijne sportschool, niet te druk en erg aardig personeel

Ik sport hier al een paar jaar vaak samen met vrienden en het bevalt altijd goed. Het enige is dat sommige machines soms lang stuk zijn. Maar dat maakt niet zoveel uit aangezien er dan vaak wel een tweede is die nog wel werkt.

• Bij welke vestiging sport u? Croeselaan

Onder deze moeilijke tijden , een gevarieerd aanbod blijven bieden is heel netjes . Jullie blijken zeer flexibel in het les aanbod . Het was de moeite waard om lid te blijven in de covid 19 tijd . Wat ik als onprettig heb beschouwd was niet gebruik kunnen maken van sanitair . ( maar dat was de overheidsregel helaas .

• Bij welke vestiging sport u? N.v.t.

Vette pech, les gemist

Invalid code, dus geen verbinding :-(

• Bij welke vestiging sport u? Oudwijk

Beste Helene, Uiteraard is het zeer spijtig als dit zo is verlopen. Wij geven zeer veel online lessen en gelukkig gaat dit voor 99% goed. Door een technische storing kan het helaas voorkomen dat de link niet door komt. Onze vestigingsmanager heeft ook telefonisch contact met u gehad om dit toe te lichten. Gelukkig mogen wij weer lessen geven op onze clubs waar u van harte welkom bent. Vriendelijke groeten team Newstyle.

Mooie sportschool met erg goed en behulpzaam personeel!

• Bij welke vestiging sport u? Vianen

Elke spiergroep is hier goed te trainen, hebben veel verschillende machines en mogelijkheden.

• Bij welke vestiging sport u? Nieuwegein

Gemoedelijke relaxte sfeer, vriendelijke meedenkende medewerkers

Lekkere koffie, goede virtuele spinning, mag wel wat schoner

• Bij welke vestiging sport u? Nieuwegein

Het sporten is heerlijk,maar het mag wel wat schoner.

Zoals ik al schreef, het mag wel wat schoner . Maar dit geldt voor meerdere locaties jaren terug bij croeselaan geweest zelfde laken en pak.

• Bij welke vestiging sport u? Hoograven

Ruime keuze apparaten, fijne sfeer

Fijne sfeer, leuke buurtgym, relaxed

• Bij welke vestiging sport u? Oudwijk

Elke keer weer goede en gezellige sfeer

Er hangt altijd een fijne sfeer bij zowel het personeel als de leden. Personeel staat altijd klaar om je eventueel te helpen bij oefeningen of om je te motiveren. Verder is het een goede gym met de juiste apparaten voor ieder soort training!

Virtuele spinning werkt niet

Het virtuele spinnen is als oktober vorige jaar (begin lockdown) defect. Nu 7 maanden later nog steeds. Ondanks de sponsoring 7 maanden lang is het nog steeds niet gemaakt. Graag actie hierop. 29-05 direct al reactie gehad. Hoewel het probleem op dit moment nog niet opgelost is, doet men er wel alles aan om het op te lossen. Het siert Newstyle enorm dat er een supersnelle reactie was en de uitleg van het probleem. Uit eigen ervaring is dat bij de andere grote budget sportscholen wel anders. En dit moet dan ook gezegd worden. Daarom van 4 naar 8!

• Bij welke vestiging sport u? Maarssen

Leuke sfeer en goed om te groeien

Leuk personeel, goeie apparaten en een lekker muziekje. Het personeel helpt graag en goud alles goed schoon waardoor het een goede plek is om te groeien!

Helemaal naar wens!

Vriendelijke medewerkers, goede begeleiding en een fijne sfeer!

Fijne service goede omgeving

Ik vind het fijn dat het team er altijd voor je is en altijd vragen willen beantwoorden of je willen helpen. En de sfeer in de sportschool is ook fijn je voelt je op je gemak.

Bodyattack blijft geweldig

De dames van BodyAttack weten er iedere keer een geweldige happening van te maken, waardoor je met veel plezier iedere keer terug komt.