Prima sportschool

Prima enthousiaste begeleiding met goed advies. Moderne toestellen. Soms wel wat druk maar over het algemeen goed te doen.

Super relaxt hier

Super relaxte sfeer, leuke lessen en enthousiaste instructeurs!

Prima gym

Extra squatrek is niet misplaatst, muziek is af en toe ook een aandachtspunt maar ik begrijp dat niet iedereen dezelfde herrie als ik door de speakers wil horen. Pluspunt, ik heb het afgelopen jaar geen een keer Ed Sheeran gehoord in deze vestiging.

Geweldige ervaring

Lekkere overzichtelijke gym, goede training gehad

• Bij welke vestiging sport u? Leidscherijn

Goeie ervaring. Lekkere gym en mensen die serieus trainen

Fijn, goed

Ik ervaar dit als een fijne sportschool met veel mogelijkheden:

• Bij welke vestiging sport u? Maarssen

Goede begeleiding en gezellig personeel achter de bar.

Goede begeleiding en gezellig personeel achter de bar.

Fijne (betaalbare) sportschool

Fijne sportschool met sauna ! Wel jammer dat er minder groepslessen worden aangeboden door gebrek aan instructeurs...

Schoon en sportief

Ik kom hier al een lange tijd en het is altijd netjes en rustig. Genoeg keuze aan apparaten. Het balie personeel is aardig en begroet je vriendelijk. Ik ben van plan hier nog lang te blijven

Heel chill, gratis shake

Prima sportschool, goede deal voor studenten die in 1 huis wonen.

• Bij welke vestiging sport u? Oudwijk

Super fijne sportschool, echt een aanrader!

Leuk personeel en ze zijn bereid je te helpen als je vragen hebt over een oefening of over de apparaten. Ik sport er al een jaar, en vind het heel fijn!

• Bij welke vestiging sport u? Oudwijk

Lekkere shake, leuk om aan de bar te blijven hangen en een praatje te maken met personeel! :)

lekkere Shake!

Fijne sportschool

Hele fijne functional lessen. Goede apparaten, fijne kleedkamers en prettige medewerkers.

Fijne en rustigeplek

Je kan er altijd komen je kan ik rust je workout doen personeel en gasten zijn heel vriendelikk

• Bij welke vestiging sport u? Oudwijk

Goede sfeer en goed personeel

Heerlijke shake!

De chocola overstemde goed de vieze smaak van eiwitten. Ik zou het nog een keer bestellen.

• Bij welke vestiging sport u? Oudwijk

Nog weinig ervaring. Zoekend welke training bij mij beter past. Ik mis Zumba in Oudwijk.

De eerste lessen zijn leuk. De eerste ervaring is positief. Miet nog bij mezelf motivatie vinden.

Good experience

I like the diversity of classes although it used to be more zumba, body shake classes. It would be good during training circuit to have corrections of wrong movements, missing some good follow up sometimes to ensure proper movement.

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

Super relaxte fitness locatie en vriendelijk/goed personeel

Fijne locatie om te trainen.

Fijn sporten bij NewStyle Vianen

Met de nieuwe cardio apparaten is NewStyle Vianen naar mijn mening helemaal af.

Gezellig

Het is altijd gezellig en schoon, werknemers pakken het heel professioneel aan maar zijn ook enorm aardig en meedenkend. Je hebt veel verschillende apparaten om te sporten en er is ruimte genoeg. Groepslessen zijn uitstekend en uitdagend.

• Bij welke vestiging sport u? Vianen

Fantastisch en behulpzaam vriendelijk personeel

Super sportschool, iedereen kent iedereen, en het personeel is erg meedenkend en meegaand. Kortom super op bisonspoor.

• Bij welke vestiging sport u? Maarssen

Reuze blij met de nieuwe apparatuur, klasse!

Ik ben altijd erg blij om hier te zijn, vriendelijk medewerkers, schone kleedkamer, fijne sauna en nu ook nog nieuwe loopband, fietsen etc....

Goede gym

Goede gym rustig en goede apparatuur

Professionele sportschool

Ruim lesaanbod Laagdrempelige instructeurs Fijne lesruimte