Top sportschool

Ik sport hier al een tijdje en heb het naar me zin. Aardig personeel en aardige leden. Ik sta dan ook regelmatig een praatje te maken met de mensen. Ook is het allemaal net wat luxer dan de andere sportscholen. Als een apparaat kapot is duurt het soms wel even voordat hij gemaakt is. Maar al met al zal ik niet naar een andere sportschool willen

• Bij welke vestiging sport u? Maarssen

Spiegels missen in het krachthok, meer rubberen truldempera in het krachthok

1.25kg en 2.5kg halter schrijfen zijn er te weinig Spiegels en rubberen schrokdempers in het krachthok missen.

Spijgels kracht hok

Er zijn geen spiegels in de kracht hok dat is geen goede gym

• Bij welke vestiging sport u? Thorbecke

Blij dat ik overgestapt ben

Ik had eerst een abonnement op een andere sportclub. Die was niet slecht maar zat niet op handige plekken in de stad. Newstyle heeft zoveel vestigingen verspreid door heel Utrecht, dat ik maar 5 minuten hoef te lopen naar de dichtstbijzijnde vestiging en daarom veel vaker ga sporten. Op de terugweg van werk naar huis kom ik langs 2 andere vestigingen, dus daar ga ik tegenwoordig ook heen. Daarnaast is de apparatuur nieuw en modern, ook daar ben ik heel blij mee.

Ik geef 5 sterren voor JENS

De groepsleden voor 50fit zijn gevarieerd enheel gezellig. Mijn ervaring met Jens is dat hij veel initiatief toont.

Beste sportschool in Maarssen

Erg fijne gym met goede apparaten, leuke medewerkers en fijne sportsfeer.

Highly recommended

Very nice atmosphere and staff member, highly recommend Rick from Thorbecke, very enthusiastic and correcting/ give advice on posture for a better efficiency training

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

Fijne sportschool

Het is een prettige ruime sportschool, met veel mogelijkheden. Veel variatie in de apparaten, goede sfeer, prettige kleefetiketten, schoon en betaalbaar. Toch een puntje: ik stoor me vaak aan ‘sporters’ die meer tijd aan hun mobiel besteden dan aan het sporten, en daarmee toestellen onnodig lang bezet houden. Kunnen jullie daar iets aan doen?

• Bij welke vestiging sport u? Oudwijk

Goede sfeer, doorgaans deugdelijk materiaal

• Bij welke vestiging sport u? De Meern

Perfect sportschool

De manager en de personnl zijn de beste

• Bij welke vestiging sport u? Thorbecke

Laagdrempelige sportschool op loopafstand.

Het is prettig sporten, vooral nu in deze tijd. Ik zou het vervelend vinden dat het weer overvol wordt. Verder vind ik toezicht op kleding niet aanwezig. Er sporten nog altijd te veel mensen in een tankoutfit. Erg onhygiënisch.

Top ervaring

Ik sport op de ambachtsweg, wordt daar altijd goed geholpen. Ik kom er al ruim 11 jaar, sport nu bijna iedere dag. Personeel ben ik zeer tevreden over.

Prettig

Er staat alles wat ik nodig heb. Personeel is kundig en vriendelijk. De sfeer is ontspannen en soms zelfs gezellig - geen opgeblazengedoe.

• Bij welke vestiging sport u? Oudegracht

Hele fijne sportschool

Ik kom hier al jaren met veel plezier. Vriendelijk personeel, genoeg apparaten/gewichten en ruim aanbod in groepslessen. Verschillende locaties zijn verspreid over de stad (Utrecht) dus altijd wel een dichtbij. De ene locatie is wel echt fijner dan de andere. Sommige personeelsleden kunnen wat streng zijn wat betreft kledingvoorschriften (geen crop tops, etc). Al met al fijne sportschool.

• Bij welke vestiging sport u? Oudwijk

Prima lessen app is niet klant gericht

Ik vind de app totaal niet klant vriendelijk ik wil gewoon zien wat ik heb geboekt. Nu moet ik schakelen tussen vestiging om te kijken of en waar ik welke les kan volgen. Jullie denken van uit de vestiging en niet van ui de klant. Ik wil als klant een les volgen om bijv 7 uur 's avonds. Waar kan ik dan wat volgen. Nu moet ik per vestiging zoeken echt niet oke

• Bij welke vestiging sport u? Croeselaan

School oké, app niet

De vernieuwde app is geen verbetering!

Deskundig

Instructeur isgeduldig en scherp Prettig

• Bij welke vestiging sport u? Vianen

een gezellige sportschool met een oog voor klantgerichtheid

Mijn ervaring is top! Filiaal zuilen ging helaas sluiten.. maand juni mocht ik gratis sporten als afscheidscadeau. ik kreeg daarnaast nog 6 weken de tijd om te wennen aan de nieuwe locatie zonder hiervoor contributie te betalen.. filiaal Thorbeckepark ben ik zeer over te spreken. Een gezellige sportschool en klantvriendelijke personeel. Ik ben echt een fan van newstyle!

• Bij welke vestiging sport u? Thorbecke

Een prettige sportschool met veel faciliteiten en professioneel personeel.

Sport hier al méér dan drie jaar met plezier. Heb veel verandering in korte tijd meegemaakt (mede door de corona maatregelen). Het personeel is vriendelijk, professioneel en behulpzaam. Er is genoeg sportapparatuur aanwezig inclusief losse sportruimtes voor groepslessen. Positieve punten: - Ruime mogelijkheden doordeweekse sporttijden - Voldoende beschikbare sportapperatuur - Voldoende beschikbare faciliteiten - Professioneel personeel - Prettige sportsfeer Negatieve punten: - Onderhoud apparatuur - Weinig beschikbare kluisjes bij drukte - Weinig informatie qua actualiteiten - Sporttijden weekenden

• Bij welke vestiging sport u? Lombok/Groeneweg

Schoon, rustig, goed

Fijne, rustige en goed uitgeruste sportschool. Vriendelijke medewerkers. Verbetertip: medewerkers mogen vaker een ronde lopen en ook ongevraagd advies geven.

• Bij welke vestiging sport u? Thorbecke

Ik heb er goede voel bij sportschool zo

Top sportschool

Het was mijn gewoonte, om mijn sportschool bezoek af te sluiten door gebruik te maken van de sauna. Door Corona maatregelen was dit lange tijd niet mogelijk. Deze week wilde ik weer gaan afsluiten met de sauna. Ik sport van ca, 10 tot 13 uur. Nu blijkt dat de kleedkamers en de sauna tussen 11 en 13 uur gesloten zijn vanwege schoonmaak. Eén van de pluspunten van Newstyle vind ik de aanwezigheid van sauna. Dat blijkt voor mij nu niet meer mogelijk. Kan schoonmaak weer net als voorheen op andere tijdstippen plaatsvinden, of een glijdend schema wordt gehanteerd, zodat niet steeds dezelfden gedupeerd worden?

• Bij welke vestiging sport u? Leidscherijn

Kan zeer goed aan de apparaten werken. Het is nu vakantie; weinig anderen die meedoen. Maar na de vakantie zal dat anders worden. Ook dat is toch gezellig.

• Bij welke vestiging sport u? Lombok/Groeneweg

Wat een afknapper dat je op de laatste dag van de maand niet meer kan sporten! Klopt dit wel? Omdat ik ben uitgeschreven inverband met een overstap. Heel raar.