Goede workout van Nour

Zaterdag ochtend workout gehad en mijn volledige lichaam getraind tot het maximale wat ik eruit kon halen. Prettige oefeningen en support van Nour.

• Bij welke vestiging sport u? Thorbecke

Superfijn om weer te sporten

Heel fijn dat we weer in kleine groepjes mogen sporten onder leuke begeleiding . Iedereen doet zn uiterste best om er wat van te maken.

Heerlijke outdoor training!

Fijne training tijdens Corona.

Fijne sportschool

Fijne sportschool, goed aanbod en goede locaties! Buiten trainingen zijn top en goed voor ieder niveau.

• Bij welke vestiging sport u? Oudwijk

Super fijne trainingen nu buiten!

Leuke, fijne en uitdagende trainingen in deze tijd. Lekker buiten met de (kleine) groep en leuke traine.

Heerlijk.

Fijn om weer gezamenlijk buiten onder begeleiding actief te zijn.

• Bij welke vestiging sport u? Nieuwegein

Helemaal goed

Heerlijk outdoor lesje gehad bij Newstyle Maarssen. Heerlijk gesport. Fijne motiverende instructeur Mike.

• Bij welke vestiging sport u? Maarssen

Fijne sportschool, goede crew

Al jaren tevreden lid van Newstyle, met 1 pas bij alle clubs terecht kunnen, super. Sfeer is top, nooit te druk (ga altijd voor 16:00) Goede kwaliteit apparatuur, anders vlot gerepareerd, plus veel lesaanbod. Toffe, betrokken, en enthousiaste crew. Fantastisch dat ze nu buiten lessen en vrij fitness realiseren! Denken in mogelijkheden, zelfs nu ze het zo lastig hebben. Respect.

• Bij welke vestiging sport u? Croeselaan

Weer fit worden met Nour!

Persoonlijke top begeleiding. Nour zet een uitdagend circuit uit en geeft goede tips. Mooi alternatief met de huidige maatregelen. Tot snel

• Bij welke vestiging sport u? Hoograven

Goede training, top oplossing in corona tijd

Fijne trainers, goede schema's en oefeningen. Top oplossing om zo buiten te sporten en toch in beweging te blijven in deze tijd

• Bij welke vestiging sport u? Oudegracht

Fijne sportschool

Kleinschalig, gezellig, leuke groepslessen. Tijdens corona volop alternatieven

• Bij welke vestiging sport u? Leidscherijn

Goede faciliteiten op meerdere plaatsen in regio Utrecht met sympathieke medewerkers.

In corona tijd volg ik lifestream lessen van body pump en yin yoga. Ik kon bij een vestiging alle spullen gratis lenen voor maanden. Daardoor raak ik niet uit mijn ritme van regelmatige krachttraining en yogalessen en ben daar Newstyle bijzonder dankbaar voor.

Heerlijk buiten sporten!

Ik geniet enorm van het buitensportaanbod en de live streamlessen. Iedere keer wordt het aanbod verder uitgebreid, nu staan er zelfs twee grote tenten met fitnessapparaten. De persoonlijke aandacht en gezellige sfeer maken het sporten extra leuk. Zo blijf ik ook tijdens de lockdown lekker in beweging.

• Bij welke vestiging sport u? De Meern

Heerlijk zweten in het weekend

Nour is een goede trainer met heerlijke oefeningen, het kan soms best pittig zijn maar hij past de oefeningen voor iedere persoon zodat je net genoeg over je grenzen kan gaan als je dat wilt. Tussendoor staat hij open voor feedback en past makkelijk dingen aan als dat nodig is. Iedere week weer wat anders, altijd enthousiast en motiveert je goed tijdens de les.

• Bij welke vestiging sport u? Thorbecke

Functional training met Nour, top!

Vol ertegenaan met Nour's support tijdens de functional training

• Bij welke vestiging sport u? Thorbecke

Persoonlijk en met de juiste begeleiding

Goede persoonlijke begeleiding gehad van trainer Nour. Zijn trainingen zijn uitdagend en super leuk! Ik kijk altijd met erg veel zin uit naar de volgende training!

Geweldige trainingen!

De trainingen die buiten worden gegeven zijn super! Echt professioneel sporten, duidelijke uitleg en altijd 1.5 meter afstand. Dank Nour en Glenn!

Hele fijne sportschool

Wij wonen nog niet zo lang in Leidsche Rijn en... bij ons om de hoek is Newstyle gevestigd. Wij voelden ons meteen thuis bij Newstyle. Heerlijk rustig, goed geoutilleerd, enthousiast team en hygiëne op hoog peil. We waren en zijn nog steeds, zeer teleurgesteld, dat sportschool weer, nu al geruime tijd dicht moest, temeer daar alles in de sportschool zo goed en veilig geregeld was. We kijken dan ook erg uit naar het moment dat de deur weer open gaat. Tot die tijd maken we graag gebruik van de buitentrainingen o.l.v. de altijd enthousiaste Koen en assistenten.

• Bij welke vestiging sport u? Leidscherijn

Top les, top instructeur!!!

Lekker buiten gesport! Super motiverend!

• Bij welke vestiging sport u? Croeselaan

Leuke lesjes in coronatijd!

Vroeger deed ik meestal groepslessen bij Newstyle Oudwijk en soms ook op andere locaties. Nu, in coronatijden, ben ik heel blij met de functional trainingen die er elke dag worden aangeboden! Altijd goede en motiverende trainers die weten wat ze doen. Top!

Helemaal top

Goede uitleg over de oefeningen, gezellige trainer (Nour), er wordt rekening gehouden met wat je aan kan en is goede communicatie. Kortom een echte aanrader.

• Bij welke vestiging sport u? Hoograven

Helemaal top

Top top top

• Bij welke vestiging sport u? Oudegracht

Heel fijne buitentrainingen

Heel blij dat er weer trainen onder begeleiding en in kleine groepjes mogelijk is. De instructeurs van Newstyle doen hun best om je fit door de pandemie te laten komen. Individuele aanpassingen zijn altijd mogelijk. Iedereen zou mee moeten doen.

• Bij welke vestiging sport u? Oudwijk

Heerlijk om weer eens te sporten

Na een lange tijd afwezig te zijn bij de sportschool, voelt het geweldig om weer terug te zijn!

• Bij welke vestiging sport u? De Meern

Gezellige sportschool en erg gastvrij

Wat super dat er een groot aanbod buitenlessen is, en nu zelfs ook vrij fitness doordat er op enkele vestigingen tenten zijn neergezet. Daar kunnen veel sportscholen nog iets van leren.